sorry.. ik hoorde wel toeteren maar ik kon niet zien wie het was... en het was kut weer dus ik wou snel naar binnen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:13 schreef Bart het volgende:
Erwin je mag ook reageren als iemand naar je toetert terwijl je de berging inloopt.
Er is maar één iemand met een Liander-auto hierquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:46 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
sorry.. ik hoorde wel toeteren maar ik kon niet zien wie het was... en het was kut weer dus ik wou snel naar binnen.
oh ben jij dat...quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:37 schreef Bart het volgende:
[..]
Er is maar één iemand met een Liander-auto hier.
Ja.quote:
dat wist ik niet...quote:
wat een luxequote:Op donderdag 10 juni 2010 21:31 schreef Bart het volgende:
Nee, morgen werken en dan drie weken vakantie (dus ook van de victorie).
Vakantiequote:
Dus je bent pas 16?quote:
Stille tocht? Serieus? Wat een kolder.quote:Op zondag 13 juni 2010 18:10 schreef MdMa98 het volgende:
Zo druk dagje, eerst naar de stad, maar het was zo druk! te lang wachten om wat te zien. Direct op weg naar het festival hier in noord.. Was leuk! voor de kinderen dan..
Zo zo Wat zag ik nou net? Alkmaar helemaal in het nieuws ivm stille tocht?
Is dat niet vrij klein?quote:Op zondag 13 juni 2010 18:55 schreef lynda het volgende:
Hier bedachten wij om half een we willen even zwemmen.. tien voor een zette wij de fiets op slot bij zwembad de hout
idd kolder en het moet vlakbij mijn huis gebeurenquote:Op zondag 13 juni 2010 18:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Stille tocht? Serieus? Wat een kolder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |