PVV is anders behoorlijk pro-Israel. Grote Geert komt regelmatig buurten en koffie drinken bij Bibi.quote:
quote:
Echt niet dat egypte isreal laat stikken hoorquote:Op maandag 31 mei 2010 15:25 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Kan marroko (srtaat van gribaltar) dan samen met egytpe (suez kanaal), en saudia arbaie (klein stukje rode zee) afspreken dat men alle schepen met bestemming israel gaat blokker, mogen die dan ook ongegeneerd zulke handelsschepen aanvallen.
Zeker niet raar. Israël bluft niet, dat hebben ze al zo vaak laten zien in het verleden. Israël durft het leger offensief in te zetten. En het konvooi wist gewoon dat ze daartegenover zouden gaan staan.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:23 schreef Fredo55 het volgende:
Waarom zou je dit veroordelen eigenlijk?
Ze hebben van te voren gewaarschuwd, en toch doorvaren (Gazastrook notabene) en er achteraf van opkijken dat er geweld aan te pas komt.
Of praat ik nu raar.
Wie is Bibi dan.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:26 schreef Haradrim het volgende:
[..]
PVV is anders behoorlijk pro-Israel. Grote Geert komt regelmatig buurten en koffie drinken bij Bibi.
Ze hadden ze gewaarschuwd en wouden ze helpen door het spul over land te vervoeren maar eerst wou isreal het controleren. en terecht gezien de situatie daarquote:Op maandag 31 mei 2010 15:26 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Hoezo dat nu weer? Er valt van alle kanten tegen de gebeurtenissen aan te kijken, maar een goede zaak zou ik het nooit durven noemen. Het is hoe dan ook een ramp, of je nu vindt dat Israël zich misdragen heeft of dat de activisten het over zichzelf hebben afgeroepen.
Heb je het wel gelezen ?quote:Op maandag 31 mei 2010 15:26 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Afwachten dus wat er geconcludeerd kan worden.
Egypte en Marokko zullen niet eens zo'n probleem zijn, Turkije en Iran, daar zitten de haatzaaiers.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:27 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Echt niet dat egypte isreal laat stikken hoor
Raar ja, omdat de timing echt te zot voor woorden is. Wacht dan op zijn minst totdat ze jouw territorium betreden.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:23 schreef Fredo55 het volgende:
Waarom zou je dit veroordelen eigenlijk?
Ze hebben van te voren gewaarschuwd, en toch doorvaren (Gazastrook notabene) en er achteraf van opkijken dat er geweld aan te pas komt.
Of praat ik nu raar.
Ik zou het ook niet weten.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:22 schreef Haradrim het volgende:
[..]
Welke fractie is dat dan precies? Ultranationalisten, ultraorthodoxen, Arabische partijen. Het is allemaal wel erg vaag.
En dat wil bij de euquote:Op maandag 31 mei 2010 15:28 schreef DeParo het volgende:
[..]
Egypte en Marokko zullen niet eens zo'n probleem zijn, Turkije en Iran, daar zitten de haatzaaiers.
Als zij over hun gebied varen en zij dit niet zouden willen wel ja. Maar zulke beslissingen durven ze toch niet te maken. Net zoals zuid koreaanse schepen niet in de noord koreaanse wateren mogen komen.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:25 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Kan marroko (straat van gibraltar) dan samen met egytpe (suez kanaal), en saudie arbabie (klein stukje rode zee) afspreken dat men alle schepen met bestemming israel gaat blokkeren, mogen die dan ook ongegeneerd zulke handelsschepen aanvallen.
Ja. Dat zeggen de activisten zelf. Ik ga bij de douane ook niet aangeven dat ik een kilo coke tussen mijn billetjes heb gestopt.quote:
quote:
Keej, dacht al, zat te denken aan die pianist vroeg me al af wat hij daar te zoeken hadquote:
Denk niet dat Erdogan dat nog als belangrijkste doel zit, hij wil een verenigd Turkije, een verenigd M-O.quote:
Dat iemand een onrechtmatige daad begaat, maakt hem niet rechteloos. Als iemand door rood rijdt, sla je hem ook niet dood. En natuurlijk was het een provocatie van die actievoerders, maar een terechte.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:28 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ze hadden ze gewaarschuwd en wouden ze helpen door het spul over land te vervoeren maar eerst wou isreal het controleren. en terecht gezien de situatie daar
Heeft iemand ze nog????quote:Op maandag 31 mei 2010 15:24 schreef DeParo het volgende:
Kan iemand mij dat filmpje tonen waar de beelden op staan van geweld tegen de commando's.
Alvast bedankt.
Ben je nu sarcastisch bezig of weet je werkelijk niet wat 'wheelchairs' betekent?quote:Op maandag 31 mei 2010 15:30 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Ja. Dat zeggen de activisten zelf. Ik ga bij de douane ook niet aangeven dat ik een kilo coke tussen mijn billetjes heb gestopt.
Ik zou het mooi vinden als ze inderdaad geen wapens bij zich hebben. Dan is er een stok om mee te slaan naar de overdreven blokkades. Vinden ze dat soort spullen wel tsja, dan is dat behoorlijk klote maar ook oerdom.
Benjamin zat zelf ook bij die elite eenheid waar het bericht over gaat.quote:
In een oorlogs situatie gaat het allemaal net even anders he. Als ze gevaarlijk spul mee hadden genomen en je doet er niks tegen dan bescherm je je eigen volk niet goed genoeg en krijg je het spul tegen je. En die palestijnen zijn niet te vetrouwens dus dan maar controleren. Voorkomen is beter dan genezen.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:31 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Dat iemand een onrechtmatige daad begaat, maakt hem niet rechteloos. Als iemand door rood rijdt, sla je hem ook niet dood. En natuurlijk was het een provocatie van die actievoerders, maar een terechte.
Absoluut, ondanks de theoretische alliantie van Israel en Turkije (een hemelse alliantie noemde Sharon het ooit eens) is Turkije hard op weg een 180 graden draai te maken onder de bezielende leiding van Erdogan. Cultureel enigzins begrijpelijk. Economisch gezien niet. Zeker niet gezien de regionale spanningen van Turkije met o.a. Armenië, Rusland en Irak.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:31 schreef DeParo het volgende:
[..]
[..]
Keej, dacht al, zat te denken aan die pianist vroeg me al af wat hij daar te zoeken had![]()
.
[..]
Denk niet dat Erdogan dat nog als belangrijkste doel zit, hij wil een verenigd Turkije, een verenigd M-O.
quote:Op maandag 31 mei 2010 15:32 schreef waht het volgende:
[..]
Benjamin zat zelf ook bij die elite eenheid waar het bericht over gaat.
[/saillant detail]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |