*gaat de insiders bij Pharming eens opzoeken*quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:22 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
@Lente_ninja Een goeie site in dat opzicht is insiders buys of iets dergelijks. Kun je zien hoeveel de insiders hebben ver- of gekocht.
Een mooie parabool vandaag..quote:
Maar net zo hard ook weer 2 cent omhoog.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:39 schreef SeLang het volgende:
Euro gaat weer door de plee
Hoezo? De schade is echt wel kleiner dan die tientalle miljarden aan market cap die nu verdampt zijn. Gare noise traders.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:01 schreef tony_clifton- het volgende:
AARGH!!!! Ik stond deze morgen op en 't eerste wat ik dacht - Waarom heb ik ffs niet gekeken dat er Turbo Shorts zijn op BP. Blijkt dat er nog zijn ook.... dat was echt gratis geld geweest als je daar een maand vroeger aan dacht...
Het doet weinig over het algemeen in de wereldwijde markt. Het blijft echter wel een feit dat een lager consumentenvertrouwen hier ervoor zorgt dat men de hand op de knip houd. En dat dit zal leiden tot minder orders / terugval en een dubbeldip voor ons als de EU.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 06:51 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
EU cijfers doen over het algemeen heel erg weinig met de markt
GannTraderquote:We zagen de afgelopen dagen inderdaad een prijshoudende AEX. Deze index steeg de afgelo-pen dagen fractioneel met ruim 0,60 indexpunt ook de DAX boekte een kleine winstje. De SPX begon de week sterk maar een flinke sell-off aan het eind van de handelsdag gisteren geeft opnieuw aan dat herstelbewegingen fragiel zien. We handhaven onze visie dat de aandelen-markten binnen enkele dagen waarschijnlijk weer een verkoopgolf inzetten. Trigger niveaus zijn thans voor de AEX 312 en voor de SPX 1065. Een slotkoers onder deze niveaus is zeer negatief waarna een felle daling kan inzetten tot onze volgende berekende swing low op 11/14 juni.
Waarom staan abn en ing er niet bij zijn die niet meer zo geleveraged?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:22 schreef NightH4wk het volgende:
[ afbeelding ]
Lekkere leverage nog steeds hier. En er komt nog ~190 miljard EUR aan afschrijvingen binnen Europa aan.
Het is ook maar net hoe je 'leverage' berekent..quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:22 schreef NightH4wk het volgende:
[ afbeelding ]
Lekkere leverage nog steeds hier. En er komt nog ~190 miljard EUR aan afschrijvingen binnen Europa aan.
Maar als ze criminally liable worden gehouden, kan er nog wel wat van afquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:36 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Hoezo? De schade is echt wel kleiner dan die tientalle miljarden aan market cap die nu verdampt zijn. Gare noise traders.
ING heeft volgens onderstaande data ook niet een heel gek leverage. Heb er zelf nog wat banken bij toegevoegd.quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:52 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Waarom staan abn en ing er niet bij zijn die niet meer zo geleveraged?
Niet gek veel leverage? Ik zie in dat plaatje assets/equity=27,95 en financial leverage=34,54.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:07 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
ING heeft volgens onderstaande data ook niet een heel gek leverage. Heb er zelf nog wat banken bij toegevoegd.
[ afbeelding ]
Staat genoteerd.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:35 schreef Lente_ninja het volgende:
Ik denk dat we binnenkort (vier maanden hooguit) een crash gaan krijgen naar 250 punten. Dat baseer ik puur op voorgevoel, maar ik heb het wat dat betreft nog nooit mis gehad (en er gelukkig altijd naar geluisterd anders was ik al drie keer dood geweest). Bookmark deze post, dan zullen we zien hoever mijn vrouwelijke intuïtie gaat.
Ik weet niet of dat een goed teken is, qua korte termijn-voorspellingen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:27 schreef Vandergeld het volgende:
daarna verwacht ik een forse neerwaartse draai richting 260-270 te bereiken binnen enkele weken.
Dat is geen crash maar een klein dipjequote:Op woensdag 2 juni 2010 13:35 schreef Lente_ninja het volgende:
Ik denk dat we binnenkort (vier maanden hooguit) een crash gaan krijgen naar 250 punten.
Ja ik keek naar AIG, die leek even wat beterquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:42 schreef SeLang het volgende:
[..]
Niet gek veel leverage? Ik zie in dat plaatje assets/equity=27,95 en financial leverage=34,54.
Dat is extreme leverage. 3% daling van de assets en ze zijn failliet! Zonder backstop van de belastingbetaler zou een dergelijk bedrijf niet lang meer bestaan.
Als we in 4 maanden van 320 naar 250 zakken is dat een daling van 6% per maand, omgerekend 52% op jaarbasis.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:41 schreef SeLang het volgende:
Dat is geen crash maar een klein dipje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |