abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82467221
Wat een beweging
  maandag 7 juni 2010 @ 22:03:24 #277
279105 luckyb1rd
Hmmm lekker hmmm
pi_82468838
PPT dikke vingers denk
  maandag 7 juni 2010 @ 22:04:56 #278
78918 SeLang
Black swans matter
pi_82468947
Cool, het laagste S&P500 slot sinds oktober ofzo.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_82469213
Ah. de s&p is een koopje, morgen maar flink inslaan.
Escaping from a liquidity trap may be impossible, much like light trapped in a black hole.
Op zaterdag 19 november 2011 13:27 schreef Perrin het volgende: En net als van voetbal, heeft iedereen verstand van macro-economie
pi_82469214
quote:
Op maandag 7 juni 2010 22:04 schreef SeLang het volgende:
Cool, het laagste S&P500 slot sinds oktober ofzo.
Sinds 4 november
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 7 juni 2010 @ 22:10:09 #281
862 Arcee
Look closer
pi_82469303
quote:
Op maandag 7 juni 2010 16:35 schreef deenigeechteTS het volgende:
op basis van vrijdag wordt vandaag 99% kans op een zwaar positieve dag op wallstreet.
Die ene procent ook altijd.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_82469419
Opvallend overigens het verschil tussen de Europese indices en de Amerikaanse, AEX fut nu op 314, wat nog 4% boven de bodem van 25 mei is en de S&P staat al bijna weer terug op dat niveau.
  maandag 7 juni 2010 @ 22:16:24 #283
259770 iamcj
Niets is onmogelijk
pi_82469713
quote:
Op maandag 7 juni 2010 22:11 schreef Vandergeld het volgende:
Opvallend overigens het verschil tussen de Europese indices en de Amerikaanse, AEX fut nu op 314, wat nog 4% boven de bodem van 25 mei is en de S&P staat al bijna weer terug op dat niveau.
Had ik ook al eerder opgemerkt, is al dagen zo. AEX neemt een alvast een voorsprong op een mogelijke stijging van WS en als WS dan zakt opent de aex niet zoals hij zou moeten.
Wie bang is voor morgen, kan niet genieten van vandaag.
Religie is als taal, een basisbehoefte voor een maatschappij, iedereen spreekt zijn eigen dialect en even verder op begrijp je niet meer wat de ander zegt.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 7 juni 2010 @ 22:18:52 #284
862 Arcee
Look closer
pi_82469858
Dat is ook wel eens andersom, dat de AEX de stijging van WS niet meepakt.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  maandag 7 juni 2010 @ 22:19:43 #285
259770 iamcj
Niets is onmogelijk
pi_82469923
Ook hier maar even.

Dow Low (slotkoersen)
Gold High.
Wie bang is voor morgen, kan niet genieten van vandaag.
Religie is als taal, een basisbehoefte voor een maatschappij, iedereen spreekt zijn eigen dialect en even verder op begrijp je niet meer wat de ander zegt.
pi_82470029
quote:
Op maandag 7 juni 2010 22:18 schreef Arcee het volgende:
Dat is ook wel eens andersom, dat de AEX de stijging van WS niet meepakt.
Inderdaad, meestal word het op de een of andere manier wel weer rechtgetrokken
  maandag 7 juni 2010 @ 22:27:37 #287
78918 SeLang
Black swans matter
pi_82470423
Ik ga morgen voor een paar dagen naar NL. De vorige keer dat ik in NL was werd Fortis genationaliseerd. Misschien is nu ING aan de beurt?
Mijn reisverslagen
pi_82470658
quote:
Op maandag 7 juni 2010 22:27 schreef SeLang het volgende:
Ik ga morgen voor een paar dagen naar NL. De vorige keer dat ik in NL was werd Fortis genationaliseerd. Misschien is nu ING aan de beurt?
Je had beter een paar dagen eerder kunnen komen, het weer word er niet bepaald beter op
pi_82471187
Zolang ik mijn creditcard maar op tijd krijg
  maandag 7 juni 2010 @ 22:41:44 #290
78918 SeLang
Black swans matter
pi_82471370
quote:
Op maandag 7 juni 2010 22:31 schreef Vandergeld het volgende:

[..]

Je had beter een paar dagen eerder kunnen komen, het weer word er niet bepaald beter op
Het is hier nu ook kutweer, maar vorige week was het stralend
In NL ga ik wat mensen opzoeken dus het weer is niet zo heel erg belangrijk.
Mijn reisverslagen
  dinsdag 8 juni 2010 @ 00:06:22 #291
231016 Goverman
asfalteren kun je leren
pi_82476239
^^ ga/mag je ook nog stemmen voor de Tweede Kamer?
Als alles op jou afkomt, zit jij op de verkeerde baan.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 00:12:02 #292
78918 SeLang
Black swans matter
pi_82476502
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 00:06 schreef Goverman het volgende:
^^ ga/mag je ook nog stemmen voor de Tweede Kamer?
Ik heb 2 weken geleden al gestemd (per brief).
Mijn reisverslagen
  dinsdag 8 juni 2010 @ 00:16:53 #293
231016 Goverman
asfalteren kun je leren
pi_82476743
Hoe krijg je dat eigenlijk voor elkaar: stemmen voor twee nationale parlementen? Immers, in een eerder topic zei je dat je gestemd had voor het Britse parlement en nu mag je - waarschijnlijk omdat je de Nederlandse nationaliteit hebt - ook voor de Tweede Kamer stemmen. Heb je ook een Brits paspoort o.i.d.?

Enneh... wat heb je eigenlijk gestemd?
Als alles op jou afkomt, zit jij op de verkeerde baan.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 00:35:39 #294
78918 SeLang
Black swans matter
pi_82477552
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 00:16 schreef Goverman het volgende:
Hoe krijg je dat eigenlijk voor elkaar: stemmen voor twee nationale parlementen? Immers, in een eerder topic zei je dat je gestemd had voor het Britse parlement en nu mag je - waarschijnlijk omdat je de Nederlandse nationaliteit hebt - ook voor de Tweede Kamer stemmen. Heb je ook een Brits paspoort o.i.d.?
Stemmen in Engeland is een zootje. Voor zover ik weet heb ik geen stemrecht voor het parlement maar ik kreeg toch een oproep en heb dus gestemd, gewoon omdat het kan. Eigenlijk zou ik het normaal vinden om juist in de UK stemrecht te hebben en niet in NL, aangezien ik in de UK belasting betaal (theoretisch dan) en niet in NL.
quote:
Enneh... wat heb je eigenlijk gestemd?
UK: Labour (want daar ben ik een allochtoon)
NL: VVD, met tegenzin en ondanks de hypotheekrente aftrek
Mijn reisverslagen
  dinsdag 8 juni 2010 @ 00:40:45 #295
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_82477735
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 00:35 schreef SeLang het volgende:

[..]

Stemmen in Engeland is een zootje. Voor zover ik weet heb ik geen stemrecht voor het parlement maar ik kreeg toch een oproep en heb dus gestemd, gewoon omdat het kan. Eigenlijk zou ik het normaal vinden om juist in de UK stemrecht te hebben en niet in NL, aangezien ik in de UK belasting betaal (theoretisch dan) en niet in NL.
Eigenlijk slaat dat ook helemaal nergens op. Je mag nog stemmen hier in Nederland maar je komt er nooit (nauwelijks) meer en je zal er in de toekomst zeker niet gaan wonen. Toch mag je nog steeds meebeslissen over de politiek in dat land.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 00:49:06 #296
78918 SeLang
Black swans matter
pi_82478021
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 00:40 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Eigenlijk slaat dat ook helemaal nergens op. Je mag nog stemmen hier in Nederland maar je komt er nooit (nauwelijks) meer en je zal er in de toekomst zeker niet gaan wonen. Toch mag je nog steeds meebeslissen over de politiek in dat land.
Best raar inderdaad. Al is het niet waar dat ik er nooit meer ga wonen. NL is gewoon een goed land en daar liggen m'n roots. Ik heb geen plan om terug te gaan, maar ik sluit het ook zeker niet uit dat ik ooit weer eens terugkom. Maar momenteel woon ik stiekum best leuk in de UK (ondanks dat ik het vaak loop af te kraken ). Voorlopig zou ik het niet willen ruilen met NL. En daarnaast zit natuurlijk de helft van het jaar buiten Europa.
Mijn reisverslagen
  dinsdag 8 juni 2010 @ 00:56:30 #297
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_82478228
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 00:49 schreef SeLang het volgende:

[..]

Best raar inderdaad. Al is het niet waar dat ik er nooit meer ga wonen. NL is gewoon een goed land en daar liggen m'n roots. Ik heb geen plan om terug te gaan, maar ik sluit het ook zeker niet uit dat ik ooit weer eens terugkom. Maar momenteel woon ik stiekum best leuk in de UK (ondanks dat ik het vaak loop af te kraken ). Voorlopig zou ik het niet willen ruilen met NL. En daarnaast zit natuurlijk de helft van het jaar uiten Europa.
Hmm. Gezien je leeftijd, gezien je economische situatie, en gezien de economische vooruitzichten in de wereld zal dat alleen nog wel even duren. Pas als het 'oude meneer' SeLang is zal hij misschien terug keren? Al gis ik natuurlijk enorm in het donker hier. Of je moet ergens komende jaren een strategie ontdekken die meer geld oplevert dan wat je hier aan de belasting kwijt bent in Nederland.

Gezien de (eventuele) veranderingen in belasting wetten komende jaren rond de hele wereld zit de kans er best in dat je de lovely UK zal verlaten . Ook al vind ik dat Cameron meer mekkert dan dat hij echt wat zinvols doet. Hij weet donders goed dat de non-doms erg belangrijk zijn voor de UK economie.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 01:04:36 #298
78918 SeLang
Black swans matter
pi_82478438
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 00:56 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Hmm. Gezien je leeftijd, gezien je economische situatie, en gezien de economische vooruitzichten in de wereld zal dat alleen nog wel even duren. Pas als het 'oude meneer' SeLang is zal hij misschien terug keren? Al gis ik natuurlijk enorm in het donker hier. Of je moet ergens komende jaren een strategie ontdekken die meer geld oplevert dan wat je hier aan de belasting kwijt bent in Nederland.
NL is financieel natuurlijk ook prima te doen met die 1,2% vermogensbelasting (waar je ook nog dividendbelasting mee kun verrekenen) als je op een S&P500=500 bent ingestapt. Het is meer dat ik in NL niet veel meer heb na 10 jaar te zijn weggeweest. Vriendschappen zijn verwaterd en mensen zijn verhuisd, soms ook naar het buitenland. Waar ik vroeger woonde is niemand meer. Ik ben ontheemd.
quote:
Gezien de (eventuele) veranderingen in belasting wetten komende jaren rond de hele wereld zit de kans er best in dat je de lovely UK zal verlaten . Ook al vind ik dat Cameron meer mekkert dan dat hij echt wat zinvols doet. Hij weet donders goed dat de non-doms erg belangrijk zijn voor de UK economie.
Hij begint z'n capital gain tax keutel nu al een beetje in te trekken. Wellicht komt er een lager tarief voor lange termijn beleggingen ( ). En non-doms heb ik nog niemand over gehoord en met de huidige regeling kan ik voorlopig prima leven.

Ik ga nu pitten want ik moet morgen vroeg op en een tyfus eind rijden
Mijn reisverslagen
  dinsdag 8 juni 2010 @ 01:14:38 #299
78918 SeLang
Black swans matter
pi_82478715
Btw: Het is hier gewoon mooi. Vorige week en de week daarvoor met het prachtige weer heb ik hier hele dagen door de heuvels gezworven. Poepie bruin geworden ook nog. De ruimte, de vogeltjes die fluiten, de geuren, de rust...

Foto van vorige week

En dit ben ik (althans zo voel ik me )

Mijn reisverslagen
pi_82479243
quote:
Op maandag 7 juni 2010 18:00 schreef Mendeljev het volgende:

De dollar stijgt en goud stijgt. dvr doet nu de macarena neem ik aan!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')