Mischien bedoelde hij concerten in culturele panden met overheids subsidies? Zijn er genoeg hoor.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:31 schreef Johan_Haas_ het volgende:
Om naar experimentele muziek te luisteren heb je een politieke partij nodig, dat kun je toch prima in je vrij tijd doen of niet? Of zoek je een politieke partij die je culturele hobby's subsidieert zodat je niet hoeft te werken? In dat geval moet je bij GL, PVDA, SP en D66 zijn.
Nee ik zie graag een maatschappij waar in cultuur niet belemert wordt en wil mensen steunen die dat proberen te verwezelijken, democratie je kent het wel.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:31 schreef Johan_Haas_ het volgende:
Om naar experimentele muziek te luisteren heb je een politieke partij nodig, dat kun je toch prima in je vrij tijd doen of niet? Of zoek je een politieke partij die je culturele hobby's subsidieert zodat je niet hoeft te werken? In dat geval moet je bij GL, PVDA, SP en D66 zijn.
Niet persee subsidies maar ook niet proberen te stoppen van bepaalde culturele initiatieven.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:41 schreef n3z het volgende:
[..]
Mischien bedoelde hij concerten in culturele panden met overheids subsidies? Zijn er genoeg hoor.
Probeer je nou democratie uit te leggen aan een PVV stemmer?quote:Op maandag 31 mei 2010 16:41 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nee ik zie graag een maatschappij waar in cultuur niet belemert wordt en wil mensen steunen die dat proberen te verwezelijken, democratie je kent het wel.
"Cultuur" wordt helemaal niet belemmerd, iedereen is vrij iets te organiseren als die dat wilt. Dat je ervoor moet betalen lijkt me logisch, net zoals ik ervoor moet betalen als ik naar een techno / hardstyle feest ga.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:41 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nee ik zie graag een maatschappij waar in cultuur niet belemert wordt en wil mensen steunen die dat proberen te verwezelijken, democratie je kent het wel.
Er is een groot verschil tussen oppervlakkig entertainment, en inhoudelijk cultureel.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:47 schreef Johan_Haas_ het volgende:
[..]
"Cultuur" wordt helemaal niet belemmerd, iedereen is vrij iets te organiseren als die dat wilt. Dat je ervoor moet betalen lijkt me logisch, net zoals ik ervoor moet betalen als ik naar een techno / hardstyle feest ga.
Het lijkt me een beetje idioot dat bepaalde hobby's moeten worden gesteund omdat ze zogenaamd cultureel zouden zijn terwijl andere hobby's buiten de boot vallen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |