Hij is jouw beste vriendquote:Op maandag 31 mei 2010 15:23 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Maar dan zou ik liegen. Ik wil niet NOOIT afspreken, hij is verdorie mijn beste vriend. Maar dat moet ik los laten blijkbaar, want hij staat hier heel anders in.
Dat wilde ik ook zeggen, maar ik wist niet hoe het subtiel te brengen.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:26 schreef Ripley het volgende:
Sterkte met je oma, nouk.
Beseft ze wel dat het voor jullie een zware druk oplevert als ze weer naar huis gaat?
Ik denk dat je dat weinig subtiel kan brengen. Al heeft Rip zich er goed vanaf gebrachtquote:Op maandag 31 mei 2010 15:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook zeggen, maar ik wist niet hoe het subtiel te brengen.
Ik wil me nergens tegenaan bemoeien, maar Krea is wel ff wat anders dan Q.quote:
Je ziet alleen even over het hoofd dat er niks te vermoorden is als ik er klaar mee benquote:Op maandag 31 mei 2010 15:29 schreef Q. het volgende:
[..]
De ene onverstaanbare tukker of de andere...
Sinds wanneer ben jij een tukker???quote:Op maandag 31 mei 2010 15:29 schreef Q. het volgende:
[..]
De ene onverstaanbare tukker of de andere...
Import/Export-tukker. Heb er zes jaar gewoond, het is net als AIDS, daar genees je ook nooit meer 100% van.quote:
Dat scheelt weer een reis naar Twente.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je ziet alleen even over het hoofd dat er niks te vermoorden is als ik er klaar mee ben
Thanksquote:Op maandag 31 mei 2010 15:26 schreef Ripley het volgende:
Sterkte met je oma, nouk.
Beseft ze wel dat het voor jullie een zware druk oplevert als ze weer naar huis gaat?
Nou ja, ik sta niet echt bekend om mijn genuanceerde wijze van uitdrukken, en in deze wil ik niemand voor het hoofd stoten met: Misschien is het beter voor iedereen als ze naar een hospice gaat oid.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat weinig subtiel kan brengen. Al heeft Rip zich er goed vanaf gebracht
Eigenlijk, denk ik niet dat Oma Nouk daaraan denkt... En ik denk ook niet dat familie daar zo heel erg mee bezig isTenminste, zo merk ik dat met de vader van m'n vriendin.
ik ben niet voor niets uit de spadestraat gevluchtquote:Op maandag 31 mei 2010 15:14 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Krijg jij iets van Reuring mee, van waar je woont? Ik woon zowat tegen het Leeghwaterpark aan, dus ik hoef niet eens de deur uit om het te volgen. Nu ben je jaloers he.
Damn! Anders had ik gewoon elke dag bij jou op de koffie gekund! Elke dag he! Zo gezelligquote:Op maandag 31 mei 2010 15:32 schreef rival het volgende:
[..]
ik ben niet voor niets uit de spadestraat gevlucht
Waaaaaaaaaaaaarom maak je iets 5000x5000quote:Op maandag 31 mei 2010 15:32 schreef Myraela het volgende:
Tip: Maak je afbeeldingen nooit op 5000/5000 pixels. Flash is al 5 minuten aan het nadenken hoe die dit gaat inladen.
Nu ja, dat is misschien wel zo, maar het is toch een moeilijk onderwerpquote:Op maandag 31 mei 2010 15:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou ja, ik sta niet echt bekend om mijn genuanceerde wijze van uitdrukken, en in deze wil ik niemand voor het hoofd stoten met: Misschien is het beter voor iedereen als ze naar een hospice gaat oid.
Dat weet ik nog van mijn eigen oma. Alleen als je levensverwachting gedaald is een paar weken dan kom je in aanmerking voor een hospice. Hoe lang je oma ook nog mag hebben. Ik hoop voor jullie (en haar) dat het geen lijdensweg gaat worden. Sterkte.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
ThanksIk heb geen idee, maar dat vinden haar kinderen niet erg, iig.
Heb net gehoord dat ze ook daadwerkelijk naar huis mag/kan. De zaalarts had de indruk gewekt dat ze nog maar een paar weken/maanden te leven had, maar ondanks dat ze wel ernstig ziek is, is dat niet zo. Dus een hospice is nog niet nodig
Het is zegmaar het hele beeld en dat moet dan ingezoomd worden tot ongeveer nog maar 15% dus ik dacht, ik maak het lekker groot dan blijft het tenminste scherp.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waaaaaaaaaaaaarom maak je iets 5000x5000
(tenzij je het over een prof. camera hebt en je bent van plan om ze af te drukken op A1>)
hey, daar woonden mijn oom en tante en neef en nichtjesquote:Op maandag 31 mei 2010 15:32 schreef rival het volgende:
[..]
ik ben niet voor niets uit de spadestraat gevlucht
Preciesquote:Op maandag 31 mei 2010 15:34 schreef dawg het volgende:
ik zou doen wat je oma zelf wilt, noukie. en zo te lezen weet ze nog prima wat ze wel en niet wil.
Die indruk had die kerel dus gewekt (en dat ook nog eens vertellen op zaal, knuppelquote:Op maandag 31 mei 2010 15:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dat weet ik nog van mijn eigen oma. Alleen als je levensverwachting gedaald is een paar weken dan kom je in aanmerking voor een hospice. Hoe lang je oma ook nog mag hebben. Ik hoop voor jullie (en haar) dat het geen lijdensweg gaat worden. Sterkte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |