Ik kom er gewoon voor uit, hoe vind je dat?quote:
Ik zeg niet dat ik een pro ben in solliciteren, maar ook tegen mij werd gezegd dat het praktisch onmogelijk is om snel werk te vinden, en de praktijk wees anders uit. En ik heb qua opleiding echt geen klinkende C.V.quote:Op maandag 31 mei 2010 14:53 schreef Bengeltje het volgende:
Even topic binnen valt.
[..]
Als ik weer moet gaan solliciteren, kan ik jou dan om hulp vragen?
Bij jou welquote:Op maandag 31 mei 2010 15:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hier is de zon doorgebroken. Strak blauwe lucht
Envelopjes, hoera!quote:Op maandag 31 mei 2010 15:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik mag niet op jou reageren van Krea dus ik PM het wel even.
Hoe gaat t met je tuin?quote:Op maandag 31 mei 2010 15:03 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik kom er gewoon voor uit, hoe vind je dat?
Ze hebben die dingen tegenwoordig ook gewoon bij de Xenos.quote:Op maandag 31 mei 2010 14:57 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Purmerend, maar ben vaak in A'dam, ga ik idd rondom de Albert Cuijp eens snuffelen, thanks.
Pics or it didn't happen!quote:Op maandag 31 mei 2010 15:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hier is de zon doorgebroken. Strak blauwe lucht
Lief, dankje. Ik heb op het moment solliciteerpauze. Weet niet hoelang die nog gaat duren, hoop niet lang..quote:Op maandag 31 mei 2010 15:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik een pro ben in solliciteren, maar ook tegen mij werd gezegd dat het praktisch onmogelijk is om snel werk te vinden, en de praktijk wees anders uit. En ik heb qua opleiding echt geen klinkende C.V.
Maar als je hulp nodig hebt mag jij dat natuurlijk altijd vragen.
quote:Op maandag 31 mei 2010 15:03 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik kom er gewoon voor uit, hoe vind je dat?
In dezelfde tragische toestand als een week geledenquote:
Solliciteerpauze? Dat klinkt leuker dan het is ws.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Lief, dankje. Ik heb op het moment solliciteerpauze. Weet niet hoelang die nog gaat duren, hoop niet lang..
Zo heb ik er nog wel een paarquote:Op maandag 31 mei 2010 15:00 schreef Kreator het volgende:
Kun je niet gewoon gaan mailen of pm'en als je toch alleen maar op L_E reageert? Bedankt, doei!
we? Ga je je kleine aan het werk zettenquote:Op maandag 31 mei 2010 15:05 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
In dezelfde tragische toestand als een week geleden. Overmorgen komt het grof vuil, dan kan er een hoop zooi weg, en van t weekend gaan we aan de gang
.
Ah, typisch zo'n winkel waar ik nooit kom, maar die zit toevallig wel in dit dorp dus dat is makkelijker. Dank je!quote:Op maandag 31 mei 2010 15:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ze hebben die dingen tegenwoordig ook gewoon bij de Xenos.
Tofquote:Op maandag 31 mei 2010 15:05 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
In dezelfde tragische toestand als een week geleden. Overmorgen komt het grof vuil, dan kan er een hoop zooi weg, en van t weekend gaan we aan de gang
.
Heej, hoe is het met oma? Ik las ergens iets over een gesprek?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |