abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82206875
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 20:47 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:

[..]

Dat ik met Ivan de komende tijd heel veel voetbal ga kijken?
Vooruit. Breng ik wel bier en bitterballen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_82207039
Valt dat ook onder die Rapley methode?
The real is always way ahead of what we can imagine.
pi_82207119
Dat moeten jullie allemaal niet lezen.
pi_82207184
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 20:42 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Ome Lou natuurlijk!
Duh, Ik twijfel nu nog tussen "Transformer" en "Blue Mask". En alvast een "Dougie" polo voor zijn eerste schooldag. God, wat zal 't gepest worden.
pi_82207215
Rapleymethode?
pi_82207284
Ik zie het als een interessante excursie, Claudia. Ik leer nog eens wat en nu kan ik onder vriendinnen die net moeder zijn, overkomen als iemand die alles weet.
The real is always way ahead of what we can imagine.
  dinsdag 1 juni 2010 @ 20:58:13 #182
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_82207310
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 20:42 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:

[..]

Ome Lou
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_82207511
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 20:56 schreef Gellius het volgende:
Rapleymethode?
Dat is de manier van voedsel introduceren waar ik het pas over had, dat je niet alles fijnmaalt maar stukjes aanbiedt.

Ik verdiep me er met veel plezier in, hoor, maar ik heb me inmiddels geconformeerd aan de OUD-mores en dat is niet iets om trots op te zijn. Wat dat betreft is k_i_m eigenzinniger gebleven en heb ik voor de bixisterroute gekozen.
pi_82208331
Oh ja! Ik probeer de bevallige te verleiden tot het aanmaken van een tamelijk generiek OUD-kloontje, want anders moet ik het straks allemaal gaan doen. En dat kan natuurlijk niet, mensen.
Bovendien zag ik mijzelf, als ideaalbeeld van de jonge vader, zo graag een hele makreel pureren. Head first.
pi_82208481
Je kunt toch gewoon hier posten? Geen Rilke maar Rapley .
pi_82208516
M'n zoontje heeft een Darth Vader shirt, dat doet het goed bij de mensen.
Aldus.
pi_82208632
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 21:19 schreef Z het volgende:
M'n zoontje heeft een Darth Vader shirt, dat doet het goed bij de mensen.
Eerst al dat voetballen en nu dit weer....
pi_82208673
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 21:16 schreef Gellius het volgende:
Oh ja! Ik probeer de bevallige te verleiden tot het aanmaken van een tamelijk generiek OUD-kloontje, want anders moet ik het straks allemaal gaan doen. En dat kan natuurlijk niet, mensen.
Bovendien zag ik voor mijzelf als ideaalbeeld van de jonge vader zo graag een hele makreel pureren. Head first.
Het is echt nog veel leuker als hij/zij straks zelf stukjes eet! Maar ehm, je geeft je kind het eerste jaar geen vlees of vis, dus het pureren van vis is sowieso onzin.

Ik merk aan collega's met kinderen dat die de ballen verstand hebben van opvoeden. Ze doen precies wat het consultatiebureau zegt en denken niet zo na over bijvoorbeeld voedselintroductie. Als ik vertel wat wij allemaal wel/niet doen dan schamen ze zich ofwel dood dat ze niet op de hoogte zijn of ze doen alsof ik mijn huishouden als een soort Hitler bestier.
pi_82208768
Ik krijg trouwens wel veel positieve reacties op de draagdoek, ook afgelopen weekeinde in de provincie.
pi_82208794
Al dagen plezier, en dan moet de eerste nog open:

Flessen met origineel stof.

Na wat research leek de helft rechtstreeks de jus in te kunnen, maar dat blijkt dan toch niet per se zo te zijn.
Aldus.
pi_82208893
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 21:22 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Het is echt nog veel leuker als hij/zij straks zelf stukjes eet! Maar ehm, je geeft je kind het eerste jaar geen vlees of vis, dus het pureren van vis is sowieso onzin.

Ik merk aan collega's met kinderen dat die de ballen verstand hebben van opvoeden. Ze doen precies wat het consultatiebureau zegt en denken niet zo na over bijvoorbeeld voedselintroductie. Als ik vertel wat wij allemaal wel/niet doen dan schamen ze zich ofwel dood dat ze niet op de hoogte zijn of ze doen alsof ik mijn huishouden als een soort Hitler bestier.
En wat als het een eigewijs mormel blijkt en vanaf z'n tweede niets anders dan broodjes wil eten?
Aldus.
pi_82208959
We staan overigens 1-0 voor mensen.
Aldus.
pi_82209109
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 21:23 schreef Z het volgende:
Al dagen plezier, en dan moet de eerste nog open:
[ afbeelding ]
Flessen met origineel stof.

Na wat research leek de helft rechtstreeks de jus in te kunnen, maar dat blijkt dan toch niet per se zo te zijn.
Dat ziet er toch wel feestelijk uit, Z. Maar het is een wat onzekere investering dus. Ik hoop zelf altijd nog eens eens een mooie slag te slaan met ouwe port. Die is ook wat houdbaarder, lijkt me.
pi_82209256
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 21:22 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik heb er vooralsnog de ballen verstand van, hoor. Het lijkt me alleen zo fijn een goed etertje op te kweken. Projectie, ongetwijfeld. Maar is opvoeden niet vooral ook een hoop projectie?
  dinsdag 1 juni 2010 @ 21:31:33 #195
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_82209304
Mja,
die oefenpartijtjes kunnen me gestolen worden.

Een wijntje. Dát ga ik doen.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_82209328
. Een eetfascistje. .

Kom er maar in Z, en ontneem me mijn illusies.
pi_82209473
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 20:56 schreef Gellius het volgende:
Duh, Ik twijfel nu nog tussen "Transformer" en "Blue Mask". En alvast een "Dougie" polo voor zijn eerste schooldag. God, wat zal 't gepest worden.
Iets wat je zelf niet wilt wat ze bij je doen moet je ook niet bij anderen doen. En iets wat je niet wilt wat gedaan word en daar commentaar op geeft moet je het zelf ook niet doen. En laat iedereen in zijn of haar waarden.
pi_82209553
Schitterend. Ik zou zelf die microfoon nog even eruit shoppen, maar dan is-i mooi hoor. Het is alleen geen babymaatje dit, wed ik.
pi_82209748
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 21:25 schreef Z het volgende:

[..]

En wat als het een eigewijs mormel blijkt en vanaf z'n tweede niets anders dan broodjes wil eten?
Dan ga ik op internet zoeken of dat een normale fase is en hoe andere ouders daarmee om zijn gegaan. Sommige kinderen laten op die leeftijd hun eten staan omdat ze een groot bord met volwassen porties opgediend krijgen. Als je de portie véél kleiner maakt wordt het eten overzichtelijker. Zulk soort dingen zou ik proberen.

Daarbij denk ik dat het in het algemeen niet onbelangrijk is wat ouders doen, ookal zullen er altijd kinderen (en fases bij kinderen) zijn die het verband wat moeilijker te zien maken.
pi_82209756
Ik zie dat je dezelfde telefoon hebt als Batuwu trouwens, Z.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')