Ik heb zowel Rammstein als The Prodigy ooit live gezien en van beide genotenquote:Op maandag 31 mei 2010 12:43 schreef TheVulture het volgende:
Oh en hebben jullie iets van Pinkpop op tv gezien...
Ik zou de optredens van Florence, Gossip en Pink echt willen aanraden
En voor de echte mannen Rammstein en Prodigy
Zo zie je er wel uitquote:Op maandag 31 mei 2010 13:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb zowel Rammstein als The Prodigy ooit live gezien en van beide genoten
Alsof zo'n uber-echte man benMaar tis idd niet voor de gemiddelde celinebritneychristinamaria-homo nee
Rammstein zijn dan wel weer allemaal gaymannen geloof ikquote:Op maandag 31 mei 2010 13:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb zowel Rammstein als The Prodigy ooit live gezien en van beide genoten
Alsof zo'n uber-echte man benMaar tis idd niet voor de gemiddelde celinebritneychristinamaria-homo nee
they're just old lightquote:Op maandag 31 mei 2010 13:00 schreef Tomasso het volgende:
Sterren. Die zo heul ver weg staan. En licht geven.
Volgens mij is dat nooit officieel gezegd, maar ik vermoed het idd welquote:Op maandag 31 mei 2010 13:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Rammstein zijn dan wel weer allemaal gaymannen geloof ik
Als de uber-echte man of als de gemiddelde celinebritneychristinamaria-homo?quote:
Anders kan ik nooit winnenquote:
FINISH IT!!!!!!!!!!!quote:
Ik meen het ergens gelezen te hebben... en die clip van Pussyquote:Op maandag 31 mei 2010 13:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij is dat nooit officieel gezegd, maar ik vermoed het idd wel
Mann gegen Mannquote:Op maandag 31 mei 2010 13:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik meen het ergens gelezen te hebben... en die clip van Pussy
And the bible didn't mention us, not even once.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
they're just old light
Erik erik eik, waar komt die regel uit?
Die eerste natuurlijk!quote:Op maandag 31 mei 2010 13:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als de uber-echte man of als de gemiddelde celinebritneychristinamaria-homo?
We zijn geen Samsons. Wij hebben nog steeds lang haar hooooorquote:Op maandag 31 mei 2010 13:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
And the bible didn't mention us, not even once.
Regina Spektor - Samson.![]()
.
quote:
Hoezo heb je dat gehoord trouwens, je stond er zelf bij toch?quote:Op maandag 31 mei 2010 12:48 schreef Tomasso het volgende:
Ow ja, Steve, jij zoekt de verkeerde jongens voor me uit hoorde ik.
Ik heb volgens mij het hele laatste album wel voorbij horen komen... en volgens mij alleen You've got the Lovequote:Op maandag 31 mei 2010 13:05 schreef Ang3l het volgende:
Vultuuuuure, welke liedjes deed Florence allemaal?
Ik heb via de foon alleen Between two lungs gehoord
Deed ze nog een cover? (naast You've got the love natuurlijk)
En anders eten we gewoon een slice of wonderbread. En dan gaan we gewoon back to bed.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We zijn geen Samsons. Wij hebben nog steeds lang haar hooooor
Vertel ik de volgende keer wel weer bij een biertje.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:08 schreef Steve het volgende:
[..]
Hoezo heb je dat gehoord trouwens, je stond er zelf bij toch?
Geen stukje Fever Ray?quote:Op maandag 31 mei 2010 13:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij het hele laatste album wel voorbij horen komen... en volgens mij alleen You've got the Love
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |