quote:Op maandag 31 mei 2010 12:40 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ervaring. Ik zit 90% van de tijd dat ik op Fok! ben met twee handen in m'n broek dus na een tijdje gaat het vanzelf.
Tarrels knippen gaat lastig met een hand hèquote:
Ja. Een betrouwbare handelaar op E-Bay.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Want jij hebt de jouwe eerlijk gekocht he? On zeh interwebz!
Na een tijdje weet je niet beter.quote:
Wannabe mod? En toen ik ;t bij Esmerallda deed was ;t wel grappig.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij en stoep doen er verstandiger aan eerst naar jezelf te kijken ipv die wannabe mod acties
Ok. Je hebt het voor elkaar. Ik ben jaloers.quote:
Slangmevrouwquote:
Precies want je hebt 1 hand nodig voor de schaar en met de andere moet je de tarrels zoeken zodat je niet je anus openkniptquote:Op maandag 31 mei 2010 12:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Tarrels knippen gaat lastig met een hand hè
quote:
* Knuffelzacht negeert nooit vrouwenquote:
Respect, serieus.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:40 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ervaring. Ik zit 90% van de tijd dat ik op Fok! ben met twee handen in m'n broek dus na een tijdje gaat het vanzelf.
was leuk dus?quote:
anus openknippen?quote:Op maandag 31 mei 2010 12:44 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Precies want je hebt 1 hand nodig voor de schaar en met de andere moet je de tarrels zoeken zodat je niet je anus openknipt
Als je uitschiet met de schaarquote:
het idee alleen alquote:Op maandag 31 mei 2010 12:46 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Als je uitschiet met de schaarPijnlijk hoor, lijkt me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |