Ja hoor bestel hem maar en kies dan voor afhalen oke? Had gelukkig nog niet ingepaktquote:Op maandag 31 mei 2010 22:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Bubs, ik heb net bij jou besteld maar ik wil er nog 1 lakje bij in de doos, kan dat?
Gewoon via de site? Ik had ook al gemaild namelijkquote:Op maandag 31 mei 2010 22:28 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ja hoor bestel hem maar en kies dan voor afhalen oke? Had gelukkig nog niet ingepakt
Gezien ik zend je een requestquote:Op maandag 31 mei 2010 22:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gewoon via de site? Ik had ook al gemaild namelijk
Het is geregeld in ieder gevalquote:Op maandag 31 mei 2010 22:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Neeeee ik heb al via de site gedaan![]()
Vergeet dat mailtje maar![]()
Ja ik had voor 2 gemaild maar na nogmaals de swatches te hebben bestudeerd ga ik voor 1 lakje!quote:
Ik had geluk bij mijn KV, was de laatste die ik kochtquote:Op maandag 31 mei 2010 22:15 schreef Joysa het volgende:
Ik kan die maximum growth dus nergens vinden he.. OVERAL waar ik kom hangt alles, en is dat stukje leeg
weet ikquote:Op maandag 31 mei 2010 22:21 schreef princess-a het volgende:
die is nog maar een keer of 5 getiptgoed spul he
Zag vanmiddag nog 1 bij Ici Paris hangen voor 12.99, raar want volgens mij had Kruidvat het voor een eurotje of 9
Paar holootjes... en chanellesquequote:Op maandag 31 mei 2010 22:39 schreef mirannie het volgende:
Wat voor leuks heb je allemaal besteld SQ?
Oeh me likezquote:Op maandag 31 mei 2010 23:07 schreef Voici het volgende:
Weet niet of dit hier al is langsgeweest, maar vond het wel grappig om te zien.
Wat Manglaze's Matt-astrophe doet over Nfu Oh:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 31 mei 2010 22:14 schreef MissJ het volgende:
BREAKING NEWS!
Tip van de eeuw!
Maximum growth van Sally Hansen![]()
![]()
![]()
Eindelijk iets wat helpt tegen mijn afbladderende nagels! En zelfs mijn linkermiddelvingernagel die echt al máánden zeer kort is en continu breekt enzulks groeit eens een keer zonder breken of whatever en dát is echt een wonder![]()
Ik gebruik het nu een week of 2 en voor mijn doen zijn mijn nagels nu best lang![]()
Geweldige kleur he? Ik heb hem ook. Kan er alleen echt niet tegen dat al mijn Claire's lakjes naamloos zijnquote:Op maandag 31 mei 2010 20:16 schreef Juud- het volgende:
Wat een mooie dingen komen er toch weer voorbij, *zucht*. Dat flesje van Daph met dat strikje is trouwens suuupercute.
Ik heb eindelijk een foto online gekregen.. mijn nagels gisteren en vandaag (en morgen waarschijnlijk ook):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Cheapass blauw lakje van Claire's. In het echt iets donkerder, meer smurfenblauw. En ja, er zit een zwart spikkeltje op mn middelvinger. Geen idee wat het is..een stofje ofzo dat ik meegelakt heb.
Wel errug kort voor mijn doen, maar ik was er ff klaar mee.
Oh geweldig dat je daar heen gaat! Die Renée kan zingen joh! Ik zat met open mond naar haar te kijkenquote:Op maandag 31 mei 2010 23:57 schreef Diconnected het volgende:
Aaaaaah. Ik ga zondag naar Joseph
En ik wil bestellaaaaaah. *pakt wishlist erbij*
Heb vorige week mijn tweede potje al gehaald, 50% korting (ze gingen daar uit het assortiment ofzo)quote:Op maandag 31 mei 2010 22:43 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ik had geluk bij mijn KV, was de laatste die ik kocht![]()
[..]
weet ikIk heb 'm ook gekocht door de tips hier.
Bij KV inderdaad te koop voor 9 nog wat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 08:59 schreef Holyme het volgende:
En hier mijn mani, Catrice from dusk to dawn gestempeld met poison me, poison you en wat steentjes erop. Vorige keer gebruikte ik die dingen voor het eerst, was bang dat ze snel los zouden laten. Nou, niet dus, heb ze er uiteindelijk af moeten slopen
[ afbeelding ]Heel mooi! En fijn nieuwsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |