Mooi kleurtje! En nette nagels heb jequote:Op maandag 31 mei 2010 20:16 schreef Juud- het volgende:
Wat een mooie dingen komen er toch weer voorbij, *zucht*. Dat flesje van Daph met dat strikje is trouwens suuupercute.
Ik heb eindelijk een foto online gekregen.. mijn nagels gisteren en vandaag (en morgen waarschijnlijk ook):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Cheapass blauw lakje van Claire's. In het echt iets donkerder, meer smurfenblauw. En ja, er zit een zwart spikkeltje op mn middelvinger. Geen idee wat het is..een stofje ofzo dat ik meegelakt heb.
Wel errug kort voor mijn doen, maar ik was er ff klaar mee.
Oh mooie kleurquote:Op maandag 31 mei 2010 20:16 schreef Juud- het volgende:
Wat een mooie dingen komen er toch weer voorbij, *zucht*. Dat flesje van Daph met dat strikje is trouwens suuupercute.
Ik heb eindelijk een foto online gekregen.. mijn nagels gisteren en vandaag (en morgen waarschijnlijk ook):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Cheapass blauw lakje van Claire's. In het echt iets donkerder, meer smurfenblauw. En ja, er zit een zwart spikkeltje op mn middelvinger. Geen idee wat het is..een stofje ofzo dat ik meegelakt heb.
Staat je goed hoorquote:Op maandag 31 mei 2010 20:16 schreef Juud- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Da's wel een grappig idee!quote:Op maandag 31 mei 2010 21:25 schreef mirannie het volgende:
OPI ds original + panter konadje met aubergine kleurige konad lakje + laagje konad topcoat + seche vite
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 31 mei 2010 21:25 schreef mirannie het volgende:
OPI ds original + panter konadje met aubergine kleurige konad lakje + laagje konad topcoat + seche vite
[ afbeelding ]
Tof!!quote:Op maandag 31 mei 2010 21:25 schreef mirannie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb nu 5 bestellingen lopenquote:Op maandag 31 mei 2010 19:45 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Inderdaad!!!![]()
Ik verwacht nu lakjes van: Bubsel, Boozy en Alice&Jo's....
Love blue!!quote:Op maandag 31 mei 2010 20:16 schreef Juud- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 21:27 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Da's wel een grappig idee!
Al had ik m zonder panter misschien wel mooier gevonden...
quote:
Dank jullie wel!!quote:
geweldigquote:Op maandag 31 mei 2010 21:25 schreef mirannie het volgende:
[ afbeelding ]
Thanks MissJ!! Ben zelf ook wel tevreden met het resultaat.quote:
Thank you!quote:
Dank je Bubs! Ik hou normaal ook niet van panter en tijger enzo, maar als konad vind ik het wel heel erg leukquote:Op maandag 31 mei 2010 22:04 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Mooi!!! Ben niet zo van het panter maar het is gaaf!!
To cute!quote:Op maandag 31 mei 2010 21:25 schreef mirannie het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi!!! Ben niet zo van het panter maar het is gaaf!!quote:Op maandag 31 mei 2010 21:25 schreef mirannie het volgende:
[ afbeelding ]
Bubs, ik heb net bij jou besteld maar ik wil er nog 1 lakje bij in de doos, kan dat?quote:Op maandag 31 mei 2010 22:04 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Mooi!!! Ben niet zo van het panter maar het is gaaf!!
Nou dat moet ik dan ook maar eens gaan proberen...quote:Op maandag 31 mei 2010 22:14 schreef MissJ het volgende:
BREAKING NEWS!
Tip van de eeuw!
Maximum growth van Sally Hansen![]()
![]()
![]()
Eindelijk iets wat helpt tegen mijn afbladderende nagels! En zelf mijn linkermiddelvingernagel groeit eens een keer zonder breken of whatever en dát is echt een wonder![]()
Ik gebruik het nu een week of 2 en voor mijn doen zijn mijn nagels nu best lang![]()
ja doen, echt waar!quote:Op maandag 31 mei 2010 22:14 schreef progje het volgende:
[..]
Nou dat moet ik dan ook maar eens gaan proberen...
Dat "afbladeren" heb ik ook zoveel last van
die is nog maar een keer of 5 getiptquote:Op maandag 31 mei 2010 22:14 schreef MissJ het volgende:
BREAKING NEWS!
Tip van de eeuw!
Maximum growth van Sally Hansen![]()
![]()
![]()
Eindelijk iets wat helpt tegen mijn afbladderende nagels! En zelfs mijn linkermiddelvingernagel die echt al máánden zeer kort is en continu breekt enzulks groeit eens een keer zonder breken of whatever en dát is echt een wonder![]()
Ik gebruik het nu een week of 2 en voor mijn doen zijn mijn nagels nu best lang![]()
Leuk kleurtje!! Al zijn hema lakjes en ik geen dikke vriendenquote:Op maandag 31 mei 2010 22:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
'Neon' Groen van de Hema.
Niet echt neon maar wel mooi. In het echt issie iets feller als op de foto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |