Ik denk dat brievenbuspost goedkoper is, dus ik gok op die optie..quote:Op maandag 31 mei 2010 16:21 schreef Voici het volgende:
Dames, als ik lakjes van Enchantra wil bestellen, moet ik dan kiezen voor 'versturen binnen Nederland' of 'versturen binnen brievenbuspost NL'?
Ik zou een nagelverharder proberen.. kun je daarna altijd nog aan de gel of acryl!quote:Op maandag 31 mei 2010 16:22 schreef -Bubseltje- het volgende:
Zal ik gel of acryl laten zetten of toch eerst eens een nagelverharder proberen??
Dankjewelquote:Op maandag 31 mei 2010 16:26 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik denk dat brievenbuspost goedkoper is, dus ik gok op die optie..
Wil je brievenbuspost of pakketpost? Dat is het verschilquote:Op maandag 31 mei 2010 16:21 schreef Voici het volgende:
Dames, als ik lakjes van Enchantra wil bestellen, moet ik dan kiezen voor 'versturen binnen Nederland' of 'versturen binnen brievenbuspost NL'?
Wat een poppie van een kleurtje zegquote:Op maandag 31 mei 2010 15:05 schreef Daph_ het volgende:
Mensen die heksennagels eng vinden; kijk even weg:
[ afbeelding ]
Tantalize mequote:Op maandag 31 mei 2010 15:26 schreef Lindytje het volgende:
Tantalize Me:
[ afbeelding ]
En met een nailartje, dat was alweer langgggg geleden!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind de lengte heel mooi hoor! Precies goedquote:Op maandag 31 mei 2010 15:29 schreef Loqi het volgende:
NOTD
H&M Liberty girl gestempeld met monsterbundle plate en konad paars met daarover een laagje CND effects Sapphire sparkle
Nog redelijke lengte maar voor mij toch wel een stuk korter dan ik gewend ben![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet kleurecht, maar paars lijkt altijd blauwer op de foto, en de effect sparkle zie je niet zo.. die is eigenlijk mooi paars/blauw duochrome
lief, lief en WOWquote:Op maandag 31 mei 2010 16:02 schreef DeltaCephei het volgende:
Pakketje opgehaald
[ afbeelding ]
@ lindy & loqi: nice!
Dan was hij nog maar *telt* 7 euroquote:Op maandag 31 mei 2010 16:29 schreef princess-a het volgende:
Ik had net een *trots* moment. Had bij de Ici Paris Viola Glitter van Collistar in mn hand. 12 euro kost ie daar, in mn andere hand had ik nog een 5 euro kortingsbon maar ik heb het niet gedaantrots momentje duurde natuurlijk maar even, nu wil ik alleen maar terug rennen om hem alsnog te halen
![]()
ik word er gewoon bang vanquote:Op maandag 31 mei 2010 16:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben aan t lakken en dit aan het kijken, heb straks veel te clean uppen![]()
en dan deze....
![]()
![]()
quote:Op maandag 31 mei 2010 16:27 schreef PartyHardy het volgende:
Horloge en ring zijn verjaardagscadeautje voor vandaag![]()
[ afbeelding ]
Nagellak is van Catrice, past mooi bij het shirtje wat ik aan heb!
Ja klopt idd ga ik doenquote:Op maandag 31 mei 2010 16:27 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik zou een nagelverharder proberen.. kun je daarna altijd nog aan de gel of acryl!
Terug! Halen! Haha, aan ons heb je ook helemaal niks! We zijn een stelletje faalhazen bijelkaar *heeft vandaag al weer bij Bubsel gefaald,, ik was bestelnummer 100!quote:Op maandag 31 mei 2010 16:29 schreef princess-a het volgende:
[..]
Wat een poppie van een kleurtje zeg![]()
[..]
Tantalize meNailart
![]()
[..]
Ik vind de lengte heel mooi hoor! Precies goed
[..]
lief, lief en WOWHeeel mooi die rechtse
Ik had net een *trots* moment. Had bij de Ici Paris Viola Glitter van Collistar in mn hand. 12 euro kost ie daar, in mn andere hand had ik nog een 5 euro kortingsbon maar ik heb het niet gedaantrots momentje duurde natuurlijk maar even, nu wil ik alleen maar terug rennen om hem alsnog te halen
![]()
Die kleur vind ik niet zo nice. Maar dat is smaakquote:Op maandag 31 mei 2010 @ 15:05 schreef Daph_ het volgende:
Mensen die heksennagels eng vinden; kijk even weg:
[afbeelding]
Djies, dat mens mist een paar MB ofzo.....quote:Op maandag 31 mei 2010 16:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben aan t lakken en dit aan het kijken, heb straks veel te clean uppen![]()
en dan deze....
![]()
![]()
Gefeliciteerd! Nog tien nachtjes, dan hang ik hier ook de vlag uit *heeft net afgesproken geen kadootjes dit jaar te doen want zijn aan het sparen voor een andere auto*quote:Op maandag 31 mei 2010 16:27 schreef PartyHardy het volgende:
[ afbeelding ]
leuk he?quote:Op maandag 31 mei 2010 16:33 schreef Lindytje het volgende:
Goedzo Princess-a!! Ik ben trots op je!![]()
@SpaceInvaders: WTF is dat!!
verharder. Kunstnagels kunnen altijd nog.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:22 schreef -Bubseltje- het volgende:
Zal ik gel of acryl laten zetten of toch eerst eens een nagelverharder proberen??
Agree. Ik blijf echte nagels toch iets mooier vinden dan nepnagels. Als het echt niet lukt om nagels te laten groeien met nagellakverharder kun je altijd nog de keuze maken om acryl/gel te laten zetten!quote:Op maandag 31 mei 2010 16:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
verharder. Kunstnagels kunnen altijd nog.
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 31 mei 2010 16:27 schreef PartyHardy het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi hoor, en gefeliciteerdquote:Op maandag 31 mei 2010 16:27 schreef PartyHardy het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |