Die is dinsdag pas weer beschikbaar wegens memorial day. Zo iets las ik op de sitequote:Op maandag 31 mei 2010 13:32 schreef Crientj het volgende:
Ik wil een mailtje terug van Sparkling*Nails
Haha, leuk toch! Wij smullen van de foto's heurquote:Op maandag 31 mei 2010 13:35 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Die is dinsdag pas weer beschikbaar wegens memorial day. Zo iets las ik op de site
@ Amy , Ja elke dag of ik moet het zooo te gek vinden dan laat ik het nog een daggie extra zitten
snap ikquote:Op maandag 31 mei 2010 13:40 schreef -Bubseltje- het volgende:
Het is ook meer bedoeld om te helpen dan reclame maar ja dan vergeet ik wel eens dat ik een bedrijf ben.
Dat is idd Kaleidoscope Him Out. kun je o.a. kopen bij Bubsel: www.nailpolishfashion.nlquote:Op maandag 31 mei 2010 12:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Is er 1 van de Kaleidoscope collectie dacht ik, Kaleidoscope Him Out? En Abolsutely Alice is nog te krijgen ja.
quote:Op maandag 31 mei 2010 12:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb daar toch heul geen tijd meer voor
quote:Op maandag 31 mei 2010 11:55 schreef Linnie20v het volgende:
Even gauw mijn NOTD
![]()
[ afbeelding ]
Toch maar glittertje erover heen
[ afbeelding ]
oeps... was al lang en breed verteld... spuit 11..quote:Op maandag 31 mei 2010 13:49 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat is idd Kaleidoscope Him Out. kun je o.a. kopen bij Bubsel: www.nailpolishfashion.nl
quote:Op maandag 31 mei 2010 13:51 schreef Lindytje het volgende:
[..]
oeps... was al lang en breed verteld... spuit 11..
quote:Op maandag 31 mei 2010 11:55 schreef Linnie20v het volgende:
Even gauw mijn NOTD
![]()
[ afbeelding ]
Toch maar glittertje erover heen
[ afbeelding ]
Absolutely Alice hebben ze sowieso bij Sephora.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Bij de DA of Sephora misschien? Ik koop nooit in de winkel.
Auwquote:Op maandag 31 mei 2010 14:18 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Absolutely Alice hebben ze sowieso bij Sephora.
Weer een nagel afgebroken gister, niet ingescheurd gelukkig, maar het is wel weer een kort nageltje.
quote:Op maandag 31 mei 2010 15:05 schreef Daph_ het volgende:
Mensen die heksennagels eng vinden; kijk even weg:
[ afbeelding ]
Lief kleurtje.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:05 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
Geen heksennageltjes, mooie nageltjes!quote:Op maandag 31 mei 2010 15:05 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 31 mei 2010 15:05 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once in a while, I just wanna dance and feel good
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |