Ach het went, weet al niet beter dan "ver" van m'n werk te wonen.. En het is economischer om hetzij voor (dins,woens,donderdag) hetzij na de drukte te rijden (maan en vrijdag)quote:
Saus is foutquote:Op maandag 31 mei 2010 17:32 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ze kunnen ook al in een marinade gedipt zijn. Maar kaal zijn ze ook heerlijk.
Ah op die fietsquote:Op maandag 31 mei 2010 17:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ach het went, weet al niet beter dan "ver" van m'n werk te wonen.. En het is economischer om hetzij voor (dins,woens,donderdag) hetzij na de drukte te rijden (maan en vrijdag)
quote:Op maandag 31 mei 2010 17:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Niets meer aan doen, enkel naar binnen transporteren. Zonder botjes!
Bestaat ook wel geloof ik, kip spareribs, maar dat vind ikquote:
precies, meestal valt het reuze me, mijn records liggen tussen de 46 en 50 minuten, maar heb er ooit ook wel 2.5 uur over gedaan. Gemiddeld meestal 1 uur 15 minuten.quote:Op maandag 31 mei 2010 17:40 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ah op die fiets![]()
Lekker muziekje aan in de file en eeh gaan!
Zit je nu al in de auto?quote:Op maandag 31 mei 2010 17:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
precies, meestal valt het reuze me, mijn records liggen tussen de 46 en 50 minuten, maar heb er ooit ook wel 2.5 uur over gedaan. Gemiddeld meestal 1 uur 15 minuten.
Nope, ik ga NU mijn systeem uitzetten, opruimen en naar de auto lopen...quote:
Doeg!quote:Op maandag 31 mei 2010 17:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nope, ik ga NU mijn systeem uitzetten, opruimen en naar de auto lopen...
Mocht ik in de file komen dan roep ik hier nog wel wat
Maar anders..... laterrrrrr
MIEN JUNG IK BID NU VEUR BRUUNE BOON'N!!!quote:Op maandag 31 mei 2010 17:52 schreef Bos81 het volgende:
Dat was best lekker en ik ben slim genoeg geweest om voor 2 dagen te maken, dus morgen weer..
Ik bid sowieso nietquote:Op maandag 31 mei 2010 17:55 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
MIEN JUNG IK BID NU VEUR BRUUNE BOON'N!!!
Ik ook niet. Maar vooral niet voor bruine bonen, krengen zijn het.quote:
Okee, die eet ik ook bijna nooit hoor.quote:Op maandag 31 mei 2010 17:59 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar vooral niet voor bruine bonen, krengen zijn het.
Hoelang is het nu?quote:Op maandag 31 mei 2010 17:37 schreef Fir3fly het volgende:
Eindelijk een afspraak bij de kapper gemaakt.
Bartjequote:Op maandag 31 mei 2010 17:55 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
MIEN JUNG IK BID NU VEUR BRUUNE BOON'N!!!
Als ik in een groep ben waar gebid wordt ben ik wel stil, maar ik ga niet opeens bidden.quote:
Ik ook niet, net zoals toen ik in Amerika woonde ik niet een hand op m'n borst hield bij het volkslied.quote:Op maandag 31 mei 2010 18:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als ik in een groep ben waar gebid wordt ben ik wel stil, maar ik ga niet opeens bidden.
Als er een begrafenis is en ze doen een wees gegroetje of een onze vader dan doe ik wel meequote:Op maandag 31 mei 2010 18:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als ik in een groep ben waar gebid wordt ben ik wel stil, maar ik ga niet opeens bidden.
Heb je daar lang gewoond?quote:Op maandag 31 mei 2010 18:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ook niet, net zoals toen ik in Amerika woonde ik niet een hand op m'n borst hield bij het volkslied.
Deden anderen dat wel? Hun hand op jouw borst?quote:Op maandag 31 mei 2010 18:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ook niet, net zoals toen ik in Amerika woonde ik niet een hand op m'n borst hield bij het volkslied.
Een jaar.quote:
UR SO FUNNY!!!ENENEENquote:Op maandag 31 mei 2010 18:06 schreef D. het volgende:
[..]
Deden anderen dat wel? Hun hand op jouw borst?
Prachtig land. Het is een land met weinig nuance, maar dat maakt het ook zo interessant.quote:
Het staat al vanaf dat ik jong was bovenaan mijn lijstje, maar het is echt zo'n land waar je niet 'een weekje' naar toe gaat.quote:Op maandag 31 mei 2010 18:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Prachtig land. Het is een land met weinig nuance, maar dat maakt het ook zo interessant.
Okeequote:Op maandag 31 mei 2010 18:18 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Over een uurtje ofzo. Eerst even uitbuiken
Hoe heb je dat contact opgedaan?quote:Op maandag 31 mei 2010 18:24 schreef iBenny het volgende:
Net weer een mail ontvangen van mijn Deutsche Freundin
Op de middelbare school kregen we als opdracht een brief te schrijven naar iemand op een Penpal-site, ofzo.quote:
Wat leuk.quote:Op maandag 31 mei 2010 18:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Op de middelbare school kregen we als opdracht een brief te schrijven naar iemand op een Penpal-site, ofzo.
Zo kwam ik met haar in contact en nu mailen we nog steeds over en weer
quote:
Whoehoequote:
quote:
hahaha but it iz mequote:Op maandag 31 mei 2010 18:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Whoehoe![]()
Ow wacht ik ben te moe om te whoehoe-en
Wat is er de 12e?quote:Op maandag 31 mei 2010 18:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik moet nog steeds even geduld hebben, m'n enkel laat hardlopen nog niet toe. Kost me weer een minuut de 12e.
Let's get physical, pyhsical!!quote:
O jaquote:
Ik ook, met die vetkezen.quote:Op maandag 31 mei 2010 18:44 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Haha die had ik op mijn Ipod maar ik zag steeds die clip voor me
Ja, wanhopig rukkend aan het roeiapparaat hahahaquote:
Downgrade.quote:Op maandag 31 mei 2010 18:45 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ja, wanhopig rukkend aan het roeiapparaat hahaha
Nee, heb 'm er maar weer afgehaald. Nu luister ik weer naar K3
Josjequote:Op maandag 31 mei 2010 18:45 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ja, wanhopig rukkend aan het roeiapparaat hahaha
Nee, heb 'm er maar weer afgehaald. Nu luister ik weer naar K3
Het gaat ongetwijfeld als een marathon voelen.quote:Op maandag 31 mei 2010 18:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
nja, das hetzelfde... het is niet hetzelfde, maar ik bedoel hetzelfde
Ja dat zeg ik iedere avondquote:
Die laatstequote:Op maandag 31 mei 2010 18:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Downgrade.Welke, Afrika? Of die ene waar ze over seks zingen?
O die is wel leuk ja. Ik vind Kathleen toch leuker.quote:Op maandag 31 mei 2010 18:48 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Die laatste
Ik volgende de zoektocht naar een nieuwe 'K' en ja hoor, ik vond het een leuk liedje.
Whatever
Dat is heul de laatste nietquote:Op maandag 31 mei 2010 18:48 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Die laatste
Ik volgende de zoektocht naar een nieuwe 'K' en ja hoor, ik vond het een leuk liedje.
Whatever
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |