Een hele goedemiddag !!quote:
nogal ja!quote:Op maandag 31 mei 2010 13:23 schreef skitzin het volgende:
[..]
Maar jij was er al![]()
![]()
![]()
pfoehh.. tis echt weer zon maandag vandaag
Hahahahaquote:Op maandag 31 mei 2010 13:35 schreef NBT het volgende:
Ja, allang!!! Ik vergeet steeds dat dubbelepunt O een gaapert is...
UHmmmm, verslaving?? Neequote:Op maandag 31 mei 2010 14:07 schreef skitzin het volgende:
[..]
Hahahaha
Ik hoor nu al dat je een msn verslaving hebt/had
de temperatuurquote:
idd dat kunnen we van het weekend wel weer eens gaan doenquote:
Oehhh lkkrquote:Op maandag 31 mei 2010 17:12 schreef lynda het volgende:
[..]
Dan heb je geluk.. Zoals het er nu naar uit ziet wordt het dit weekend 25 graden
nou nog 7quote:
quote:
hier gaat het als het goed is zondag 28 graden wordenquote:Op maandag 31 mei 2010 17:51 schreef skitzin het volgende:
Hm...
Het weer word hier vrijdag maar 21 graden
http://www.weeronline.nl/Europa/Nederland/Hoofddorp/4058274
Nouja.. nogsteeds beter als regen
quote:Op maandag 31 mei 2010 18:29 schreef standaard_broodrooster het volgende:
thuis!
nu weer snel genieten van mijn vrijheid, fokken!
...![]()
Nee niet echt...... heb er ook geen zin in........sta op het punt iemand te vermoorden...quote:
how come?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 08:06 schreef NBT het volgende:
[..]
Nee niet echt...... heb er ook geen zin in........sta op het punt iemand te vermoorden...
Mag ik dan ook op je schouder huilen?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 08:36 schreef sandertjuh het volgende:
Hmm daar gaat je motivatie dus
Ik wil je wel een knuffel geven?
Dat is lief!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 08:44 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Als het je helpt dan mag dat uiteraard
Ik kan altijd voor je kijken toch?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 08:50 schreef NBT het volgende:
[..]
Dat is lief!
Zoek je ook nieuw goedbetaald werk voor me of ga ik nu te ver?
Dat zou niet verkeerd zijn!quote:
Het hele jaar door klagen ze niet, en 3weken voor je contract bepaald word zeggen ze maar even wat je allemaal verkeerd doet, lekker op tijdquote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:41 schreef IemandNiemand het volgende:
Wanneer doen leidinggevende niet negatief over iemand anders..
Dat is altijd zo. Ga je ook met een lekker kut gevoel naar je werk in de ochtend. En als je er dan iets over zegt dan "bedoelde de 'directie' het niet zo"quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:43 schreef NBT het volgende:
[..]
Het hele jaar door klagen ze niet, en 3weken voor je contract bepaald word zeggen ze maar even wat je allemaal verkeerd doet, lekker op tijd
Inderdaad!! Dus is zit hier lekker gedemotiveerd, nergens zin in hebbend... Bleh... kan beter naar huis gaan..quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:45 schreef IemandNiemand het volgende:
[..]
Dat is altijd zo. Ga je ook met een lekker kut gevoel naar je werk in de ochtend. En als je er dan iets over zegt dan "bedoelde de 'directie' het niet zo"![]()
Druk!? Wat is dat nou toch!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:45 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Ik ga straks even voor je kijken
Helaas is het sinds gistermiddag extreem druk![]()
Het is hier op zich best druk, alleen ik heb het niet druk want ik mocht niet meer zoveel oppakkenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:51 schreef IemandNiemand het volgende:
Druk... tjah.. geen reet te doen op dit moment. Zometeen maar even de backups nakijken en kijken of er nog supportcalls zijn..
Zo denk ik er ook over.. en tot nu toe alleen nog maar achterlijke dingen waarmee mensen komenquote:
Mja, ik ben er ook wel klaar mee vandaag........ Heb nog niks gedaan, ben ook niet van plan iets te gaan doen!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:03 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook over.. en tot nu toe alleen nog maar achterlijke dingen waarmee mensen komen
Hopelijk is het vanmiddag rustig, ben er wel weer klaar mee voor vandaag
Lijkt er wel op.........quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:48 schreef IemandNiemand het volgende:
Volgens mij zijn wij de enige die zich vervelen op hun werk
Oh.. die... *nachtmerries* niets wat je erin gaat zetten, zal goed overkomen en er zal kritiek op zijn. Bereid je maar voorquote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:13 schreef NBT het volgende:
Ik ben bezig met een plan van aanpak, om mezelf beter te laten overkomen op de leidinggevende..
ik normaal gesproken ook maar het is echt bizar chaotisch sinds gistermiddagquote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:48 schreef IemandNiemand het volgende:
Volgens mij zijn wij de enige die zich vervelen op hun werk
Hoho... kritiek betekent niet gelijk dat ze je niet willen, niemand is perfect alleen werkgevers hebben de kunst van de kleinste dingetjes eruit pikken goed onder de knie.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:19 schreef NBT het volgende:
Pfffffffffff..... dus ik kan beter gewoon meteen ontslag nemen
Helemaal waar.. de negatieve dingen worden áltijd onthouden maar als jij je een keer de longen uit je lijf rent hoef je geen complimentje te verwachtenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:49 schreef IemandNiemand het volgende:
[..]
Hoho... kritiek betekent niet gelijk dat ze je niet willen, niemand is perfect alleen werkgevers hebben het kunst van de kleinste dingetjes eruit pikken goed onder de knie.
Dan rooster je toch gewoon wat brood?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:12 schreef standaard_broodrooster het volgende:
yeah, net gehoord dat ik voor patatkoerier mag spelen![]()
hele dag niks te doen en dan nu beetje eten gaan halen, heeft die kerel nog het lef om te zeggen: wat heb je het toch ook druk he?![]()
![]()
wooptiefuckingdoo
oh die is wel heel goed!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:15 schreef IemandNiemand het volgende:
[..]
Dan rooster je toch gewoon wat brood?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 1 juni 2010 13:54 schreef porsche1 het volgende:
:D Eewaa hij is vet vriend. Respect voor jou Pino.
Op dinsdag 1 juni 2010 14:08 schreef Kabouter_Batsgraag het volgende:
^O^ Hulde! ^O^
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:18 schreef NBT het volgende:
heb net gesprekje gehad met der.... Gaat alweer beter nou! (Y) heb gezegd dat het overkwam als een klap in me gezicht... en daar reageerde ze goed op!
Ligt eraan..quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:36 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Goed om te horen, je hebt mijn schouder niet meer nodig voor de rest van de dag?
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:21 schreef standaard_broodrooster het volgende:
[..]
oh die is wel heel goed!
Ik doe mijn best ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En toen was er niets!
quote:
Ik val hier zowat in slaap en meneertje word net wakker..quote:
sommige mensen hebben het gewoon goedquote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:28 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik val hier zowat in slaap en meneertje word net wakker..
Achja, dan is het weer avond! en kan ik me agressie eruit sportenquote:
Doe maar zo!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
nog heel de dag vrij morgenavond pas weer werken
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:39 schreef NBT het volgende:
[..]
Doe maar zo!!!!!!!!!!![]()
Over een uurtje overleg..![]()
Wij tijdens! Dan hoef ik een uur niet te "werken"quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
overleg doen wij altijd na openingstijd
dat uur hoort bij de werktijdquote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:49 schreef NBT het volgende:
[..]
Wij tijdens! Dan hoef ik een uur niet te "werken"
Ahhhhwww!! Wat is er gebeurt joh!quote:Op woensdag 2 juni 2010 07:56 schreef sandertjuh het volgende:
goedenmorgen!
ik heb ook echt geen zin vandaag en ik voel me klote!
Voor als je niks te doen hebt lees even mijn verhaaltje in R&P topic De kunst van het loslaten van je ex #116quote:
Zoek afleiding!quote:Op woensdag 2 juni 2010 08:27 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Voor als je niks te doen hebt lees even mijn verhaaltje in R&P topic De kunst van het loslaten van je ex #116
Daar staat mijn verhaaltje
*denkt aan jouquote:Op woensdag 2 juni 2010 08:39 schreef NBT het volgende:
[..]
Zoek afleiding!![]()
Denk maar aan mij
Nee, maar serieus, dat is wel kut hey! Vooral als je er helemaal voor wilt gaan! maar goed dat je heb afgezegd voor ze op vakantie gaat, want anders zou je der helemaal gaan missen enzo! Dat schiet ook niet op natuurlijk!
Ik hoop voor je dat je gauw de "ware" tegenkomt!
Dat is inderdaad laf! Na 6 maanden geouwehoerd te hebben? Tering hey, dan weet je allang of het wel of niet wat word... Vrouwen lopen altijd wel snel weg van iets als het te dichtbij komt, die heb je er gewoon tussen zitten, allemaal de schuld van hun ouders..!quote:Op woensdag 2 juni 2010 08:47 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
*denkt aan jou![]()
nee ik vind het laf dat ze het niet eens durft te proberen om de reden van ja ik denk dat we teveel verschillen.. waar de fuck was dan de afgelopen 6 maanden goed voor.. lekker makkelijk om er nu van weg te lopen zodra je het eng begint te vinden
helaas ben ik niet echt een held op het gebied dat ik zo durf te zeggen van helemaal geen contact meer en ik verwijder haar van alles .. shame on me
In januari is het allemaal een beetje begonnen dus we zijn zo goed als 6 maanden verder. Ze vond het goed zoals het ging dus een beetje afspreken en een beetje aanklooien maar wilt geen officieel plaatje eraan. Nu heb ik dit ook geen probleem gevonden maar uiteindelijk wil ik dan dus wel die relatie met haar..quote:Op woensdag 2 juni 2010 08:51 schreef NBT het volgende:
[..]
Dat is inderdaad laf! Na 6 maanden geouwehoerd te hebben? Tering hey, dan weet je allang of het wel of niet wat word... Vrouwen lopen altijd wel snel weg van iets als het te dichtbij komt, die heb je er gewoon tussen zitten, allemaal de schuld van hun ouders..!![]()
Maar ze moet nou toch slim genoeg zijn om te begrijpen dat het niet zo werkt als dat het nu gegaan is.
Probeer haar te vergeten, geef haar geen aandacht, als ze je toch wil, komt ze vanzelf naar je toe! Je moet echt niet teveel moeite gaan doen, daar knappen vrouwen alleen maar op af!
Er over vertellen is ook een deel van verwerken, dus eigenlijk ben je goed bezig toch!quote:Op woensdag 2 juni 2010 08:59 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
In januari is het allemaal een beetje begonnen dus we zijn zo goed als 6 maanden verder. Ze vond het goed zoals het ging dus een beetje afspreken en een beetje aanklooien maar wilt geen officieel plaatje eraan. Nu heb ik dit ook geen probleem gevonden maar uiteindelijk wil ik dan dus wel die relatie met haar..
Het komt ook een beetje vanwege het feit dat ze 3x op vakantie gaat deze zomer.. ik wil niet thuis op haar zitten wachten terwijl ze mij niet de garantie kan geven (hoeft ze natuurlijk ook niet als je geen relatie hebt) dat er niks gebeurd op vakantie. Ik wilde dus dat kleine beetje zekerheid maar als ze die niet kan geven.. dan niet
Dan hoef ik ook niet meer met je af te spreken ook al zie je mij als een hele goede vriend waar je alles tegen kan vertellen.. so be it
Heb ik weer m'n halve levensverhaal verteld
quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:13 schreef NBT het volgende:
[..]
Er over vertellen is ook een deel van verwerken, dus eigenlijk ben je goed bezig toch!
Je bent helemaal geen softie joh, dit is een normale reactie op deze daad...quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:16 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Dat is waar maar ik voel me echt zo'n softy af en toe
Maargoed moet ook wel zeggen dat het echt lang geleden is dat ik zo verliefd ben geweest als nu![]()
quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:18 schreef NBT het volgende:
[..]
Je bent helemaal geen softie joh, dit is een normale reactie op deze daad...
En als je verlieft ben, voel je je ook sneller gekwetst... Ik snap je wel!
Inderdaad! Men heeft het pas door als je de aandacht niet meer krijgt enzo enzo...quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:35 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Dankjewel!![]()
In ieder geval alle mailtjes&smsjes verwijderd net en voor de rest zelf geen contact meer met haar zoeken. Misschien dat ze pas beseft wat ze mist als het er dan niet meer is.
Is het op je werk inmiddels al wat beter te doen na je gesprek gisteren met je leidinggevende?
quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:45 schreef NBT het volgende:
[..]
Inderdaad! Men heeft het pas door als je de aandacht niet meer krijgt enzo enzo...
Uhmmm, ja gaat weer beter op me werk... Dit word een relax dagje denk ik!Daar ook alweer wat rustiger?
2de relaxte dagje, maandag ben ik vrij!quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:49 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Goed om te horen! 3e relax dagje ondertussen al denk ik?
Ja totaal niks te beleven voor zover.. een wereld van verschil met maandag&dinsdag
Ooohja, vergeten!quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:52 schreef NBT het volgende:
[..]
2de relaxte dagje, maandag ben ik vrij!![]()
Heb ook vrijdag vrij gevraagd, schijnt heerlijk weer te worden!![]()
Zolang het rustig blijft kunnen we lekker spammen!
Mag wel weer een keer rustig zijn he!quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:56 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Ooohja, vergeten!
Ik lees op teletekst dat het 23 graden word met 85% kans op zon..
helaas moet ik wel gewoon werken![]()
Moet nog even vrij vragen voor 14 juni trouwens voordat ik het vergeet.. we gaan natuurlijk niet werken als nederland moet spelen
En laat het maar lekker rustig blijven inderdaad!
quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:00 schreef NBT het volgende:
[..]
Mag wel weer een keer rustig zijn he!jaa, heerlijk weer!
Heb er zin in! Hopen dat ik vrij krijg!
Op die dag ben ik standaard vrij, maar denk niet dat ik ga kijken... :$ interesseert me echt geen moer![]()
verder nog plannen deze week? Weekend?
Als ik vrij bent, zal ik wel dubbel genieten! Speciaal voor jou!quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:07 schreef sandertjuh het volgende:
Ik hoop het ook voor je, dan mag je ook lekker voor mij van het zonnetje genieten![]()
Haha zo'n vermoeden had ik al![]()
Vanavond niet zo veel denk ik.. maar is proberen op tijd naar bed te gaan want gemiddeld 4,5/5uurtjes per nacht is niet zoveel![]()
Morgenavond trainen en van het weekend ga ik mezelf denk flink bezatten.. alleen nog kijken hoe/wie/wat/waar
Jij nog plannen voor deze week&weekend?
Wat ben je toch ook een schatquote:Op woensdag 2 juni 2010 10:20 schreef NBT het volgende:
[..]
Als ik vrij bent, zal ik wel dubbel genieten! Speciaal voor jou!![]()
5 uur slaap is echt niet goed hoor..Dat mag inderdaad wel wat meer zijn!
![]()
Ik ga vanavond maar weer sporten... daarna filmpje kijken ofzo...
Morgenavond ga ik weer sporten...daarna weet ik niet...
Vrijdag dus in de zon zitten en een kleurtje krijgen... Misschien ook nog wel naar mooie locaties voor foto's..
Van het weekend ga ik zaterdagochtend weer sporten en s 'avonds uit eten... en zondag naar de trouwlocatie waar mijn broer zijn foto's wil maken, even kijken hoe of wat enzo.... en dan is het weer maandag, ( nog steeds weekend voor mij) en dan ga ik weer zwemmen, daarna sporten en me huishouden...
Ik sta ervan te kijken eigenlijk hoe druk ik ben dit weekend...
Zo schatje ben ik niet hoorquote:Op woensdag 2 juni 2010 10:26 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een schat![]()
Fanatieke sporteling ben je, ik sla vanavond een keertje over denk ik. Heb gigantische spierpijn van gisteren&eergisteren![]()
Druk weekend inderdaad, met wie ga je uiteten zaterdagavond?
Hmm gaat je broer binnenkort trouwen? Leuk feestje natuurlijk dan![]()
Ik denk dat jouw weekend zo voorbij is als ik het zo lees
quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:38 schreef NBT het volgende:
[..]
Zo schatje ben ik niet hoorMaar lief dat je het zegt
![]()
Ik ben pas 2 weken bezig met sporten hoor! Maar ik ben momenteel inderdaad erg fanatiek bezig voor mijn gevoel..Heb gelukkig nog geen spierpijn gehad! Wil je wel een massage geven hoor!
ben je er zo vanaf!
Ik ga zaterdag uit eten met me vriend!
En me broer gaat pas volgend jaar 11 juni trouwen hoor, maar we zijn druk bezig met de voorbereidingen! En een feestje is dan inderdaad wel leuk!
En beter is me weekend niet snel voorbij! Me weekend moet lang duren!
quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:42 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Nou ik vind je wel een schatje![]()
Blijven volhouden aangezien dat het moeilijkste is
Ik ben ook pas sinds kort weer begonnen, laatste keer was ergens in maart geloof ik. Maargoed voetbal stopt binnenkort en we moeten wel op niveau blijven. Nu is krachttraining nog wel te doen maar cardio... bah wat is dat saai![]()
Een massage? Daar teken ik voor.. waar ik kan ik die komen halen?![]()
Ooooh dan heb je nog een jaartje, wanneer ga jij trouwen?
Dus je bent lekker spierballetjes aan het kweken?quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:49 schreef NBT het volgende:
[..]
![]()
Oh ik vind cardio wel leuk eigenlijk, en krachttraining ook wel!we kunnen gelukkig tv kijken tijdens het sporten... Gister Nederland - Ghana gezien tijdens sporten
Ja je moet wel op niveau blijven inderdaad...... niet dat het seizoen weer begint en je loopt erbij als een slappe vaatzoek, van het zuipen en het feesten
Die massage kan je hier komen halen!*lekker mysterieus*
Hahaha... uhmmm ik ga pas trouwen over een jaar of 5 ofzo...Mag wel eerder..
Maar daar heeft het vriendje niet zo'n behoefte aan!
haha, spierballen kweken? Nee, dat niet! Ben eerst maar even aan het afvallen, ondertussen doe ik me buik, borst benen en billen strak maken!quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:54 schreef sandertjuh het volgende:
Dus je bent lekker spierballetjes aan het kweken?![]()
Bij ons hangen er ook tv's maar die staan of op discovery channel of animal planetgeen flikker aan dus!
Nee en bier maakt je dik dus er moet wel begwonen blijven worden.. aangezien ik ook de hele dag maar op mijn bureaustoel doorbreng
Haha ja ergens in veenendaal dus.. je houd het spannend(tevens ook flauw natuurlijk
)
Dan heb je nog even, eerst trouwen en dan daarna kinderen?
heey Sm0kez!quote:
Dus we hebben straks een goed afgetraind lichaam?quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:59 schreef NBT het volgende:
[..]
haha, spierballen kweken? Nee, dat niet! Ben eerst maar even aan het afvallen, ondertussen doe ik me buik, borst benen en billen strak maken!Zover dat nog lukt!
Bij ons kunnen we de tv zetten op welk kanaal we willen, er hangen er dan ook 3 naast elkaar... dus dat is wel relaxed..
Mja, de hele dag op een bureaustoel zitten word je echt niet goed van af en toe, het is dat ik rook, anders had ik gewoon 9uur lang achter elkaar gezeten zowat!![]()
Ja, in Veenendaal!![]()
Ik weet nog niet of ik kinderen wil hoor.... doet zo'n pijn, het kost veel geld.. zie ik tegen die tijd wel weer of mijn moeder gevoel daar klaar voor is!
quote:
Ja! Hopelijk zijn we voor de zomer al sexy!quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:09 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Dus we hebben straks een goed afgetraind lichaam?haha nee ik heb er alle vertrouwen in! nu nog stoppen met roken
![]()
Je moet ook af en toen een rondje lopen want van alleen maar stilzitten word je ook niet heel veel wijzer![]()
Veenendaal is best wel groot natuurlijk, als ik elk huis af moet gaan opzoek naar jou ben ik nog wel even bezig denk ik zo![]()
Haha gelukkig hoef ik het kind uiteindelijk alleen maar te maken om het zo te zeggen, dan heb ik mijn daad wel weer gedaanTevens ga ik opzoek naar een carriere vrouw zodat die ook de onderhoud van het kind betaald en ik er alleen voor hoef te zorgen
Ik kon het proberen toch?quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:17 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zie dat maar bij haar zelf los te peuteren, ik kan die info helaas niet prijsgeven
quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:17 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zie dat maar bij haar zelf los te peuteren, ik kan die info helaas niet prijsgeven
Dat vraagt om fotooooooooooooooooooooooooo'squote:Op woensdag 2 juni 2010 11:17 schreef NBT het volgende:
[..]
Ja! Hopelijk zijn we voor de zomer al sexy!Eigenlijk moet ik ook stoppen met roken ja.. maar is zo moeilijk!
En ik loop juist een rondje als ik ga roken, dat dan weer wel!
mannen denken veel te makkelijk over kinderen..
Foto's van me zusje?quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:18 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Dat vraagt om fotooooooooooooooooooooooooo's
Ga maar gewoon nog veel harder trainen, dat je na 5min al buiten adem bent... dan ga je je vanzelf ergeren dat je rookt! En als je het verschil merkt als je dan ff een dagje bent gestopt overtuigt je wel hoor...quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:17 schreef NBT het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik ook stoppen met roken ja.. maar is zo moeilijk!
Mja, dat zal inderdaad wel voor gaan komen, misschien maar eerst minder roken...quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:25 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ga maar gewoon nog veel harder trainen, dat je na 5min al buiten adem bent... dan ga je je vanzelf ergeren dat je rookt! En als je het verschil merkt als je dan ff een dagje bent gestopt overtuigt je wel hoor...
Ik heb geen zusje!quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:27 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Haha ben jij gewoon je zusje aan het weggeven hier?
Ik heb een fobo hoorquote:Op woensdag 2 juni 2010 11:30 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Oh!![]()
Nee doe dan maar foto's van jou![]()
Sorry, ik heb geen idee....quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:34 schreef ch0c0mel het volgende:
In het kader van GRTDOJW zoek ik een website. Iemand enig idee hoe dat spel heet waar je een tekening moest raden?
Goedgekeurd?quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:38 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Dat had ik nog niet eens gezien![]()
Je bent goedgekeurd
Haha nee grapje hoor schat
quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:42 schreef NBT het volgende:
[..]
Goedgekeurd?
Door de Nederlandse bond van huismannen ofzoiets?
Dan is het goed!quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:43 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Ik ben toch helemaal geen huisman joh![]()
Je bent gewoon goedgekeurd door... MIJ
Ik heb ook hyves!quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:46 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Haha eum.. ik heb geen fobo... wel hyves (ja ik weet slecht!)
Jeuj!quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:53 schreef sandertjuh het volgende:
dan zijn wij vanaf nu officieel vriendjes
Mja, ik weet nog niet hoe laat ik ga lunchen...quote:
Nog geen honger?quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:06 schreef NBT het volgende:
[..]
Mja, ik weet nog niet hoe laat ik ga lunchen...
me collega's gaan nu eerst lunchen... Daarna ga ik wel... uurtje of 1 denk ik dan weer..quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:07 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Nog geen honger?
Ik mag lekker in mijn eentje.. andere 2 collega's zijn er allebei niet
met wie ga jij dan lunchen als je collega's nu gaan?quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:12 schreef NBT het volgende:
[..]
me collega's gaan nu eerst lunchen... Daarna ga ik wel... uurtje of 1 denk ik dan weer..
Ik lunch altijd alleen...quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:14 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
met wie ga jij dan lunchen als je collega's nu gaan?
Lijkt me wel gezellig!quote:
oehwww!!! dat wil ik ook! Ik was toe straks al buiten om te roken ja.... Tering wat is het lekker weer!quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:18 schreef Sm0keZ het volgende:
Wat een weertje zeg, heb net ff lekker een half uurtje buiten gezeten
heb je daar geen restaurantjes ofzo? een Subway misschien?quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:19 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Waar heb je zin in? Helaas is de keuze een beetje beperkt hier
ben helaas kantine gebonden hierquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:22 schreef NBT het volgende:
[..]
heb je daar geen restaurantjes ofzo? een Subway misschien?![]()
kantine gebonden! Dat is echt kut!quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:24 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
ben helaas kantine gebonden hier
zitten midden op een industrie terrein met helemaal niks leuks in de omgeving![]()
kan wel buiten werk om natuurlijk trakteren op de subway
Hij is weer wakker hoor!quote:
En ga je vandaag wel werken?quote:
Dan pas!?quote:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:41 schreef NBT het volgende:
[..]
Dan pas!?Wel lekker............ of niet?
Pff, dan lig ik al te slapen hoor!quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en vandaag is het maar toto 1 uur werken
ik slaap nooit voor 4 uurquote:
Tering dan word ik alweer bijna wakker!quote:
de meeste mensen worden dan bijna weer wakker als ik naar bed gaquote:
Hier is dus niks in de omgeving, dan ben je al minimaal een half uur kwijt aan reistijd dus dat werkt niet echtquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:26 schreef NBT het volgende:
[..]
kantine gebonden! Dat is echt kut!![]()
Ik zit hier ook op een industrie terrein, maar ik ga gewoon naar de stad om fatsoenlijk te eten, ben dan wel wat langer weg, maar dan moeiten ze maar fatsoenlijk eten regelen hier!
Buiten werktijd daten met een andere vent lijkt me niet z'n goed idee!
Lekker gegeten?quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:17 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Hier is dus niks in de omgeving, dan ben je al minimaal een half uur kwijt aan reistijd dus dat werkt niet echt
Haha nee dat snap ik, is niet erg
Slimpie!quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:53 schreef NBT het volgende:
Ja heb nog niet echt pauze gehouden...... ga ik ook niet meer doen denk ik....
Valt wel mee hoor....... Het is al 2uur! Hoef er nog maar 3!quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:55 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Slimpie!
Dan duurt je dag toch helemaal lang?
Bikkel!quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:56 schreef NBT het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor....... Het is al 2uur! Hoef er nog maar 3!
Dan moet ik toch nog steeds tot 5 uur......quote:
Dat ligt eraan of ik vrijdag vrij benquote:
quote:
dat is waarquote:
Nog 5 halve uurtjesquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:24 schreef NBT het volgende:
Nog een half uurtje!
haha, daar gaan we weer in halve uurtjes tellen...quote:
Nog 10 en éénderde kwartiertjequote:Op woensdag 2 juni 2010 16:26 schreef NBT het volgende:
[..]
haha, daar gaan we weer in halve uurtjes tellen...
Ik heb het met je te doen..... zolang nog...
hier ookquote:
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeyquote:
Ja best wel...quote:Op donderdag 3 juni 2010 08:21 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Met dit weer moeten werken is stom vind je niet?
Uiteraard, dan kan je ook lekker voor mij zonnen morgenquote:Op donderdag 3 juni 2010 08:22 schreef NBT het volgende:
[..]
Ja best wel...![]()
Even duimen dat ik morgen vrij krijg! Help je me!?
haha, als dat nou eens werkt he!quote:Op donderdag 3 juni 2010 08:29 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Uiteraard, dan kan je ook lekker voor mij zonnen morgen
Je zegt soms rare dingen!quote:
je liegt!quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:45 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Ik denk dat het even tijd kost om je dit te vergeven
UHmmmmmmmmmmmmmmm....?quote:
Hoooo is!quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
ben gister vroeg me bed in gegaan
Dat ga ik morgen ook doen!quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
gelukkig niet![]()
ik ben nou aan het genieten van het weer
het is gelukt je hebt morgen vrijquote:
Ja!quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het is gelukt je hebt morgen vrij
Dat ga ik nu wel ff doen in elk geval!quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:19 schreef NBT het volgende:
Wat is het hier rustig zeg! Kom op mensen doe eens actiever! Of zijn jullie van de zon aan het genieten?
quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:54 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat ga ik nu wel ff doen in elk geval!
ik welquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:19 schreef NBT het volgende:
Wat is het hier rustig zeg! Kom op mensen doe eens actiever! Of zijn jullie van de zon aan het genieten?
en het is heerlijk zo in het zonnetjequote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:52 schreef Sm0keZ het volgende:
Nah, ik trek het niet meer, veel te mooi weer om te werken en heb hier niks meer te doen...
* Sm0keZ gaat lekker naar huis
smokezquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:52 schreef Sm0keZ het volgende:
Nah, ik trek het niet meer, veel te mooi weer om te werken en heb hier niks meer te doen...
* Sm0keZ gaat lekker naar huis
en bloedheetquote:
veel te warmquote:
wij niet, kutlocatiequote:
Dat klinkt inderdaad erg druk!quote:Op maandag 7 juni 2010 14:11 schreef stefan_s het volgende:
ben tekeningetjes aan het maken in paint :'| zoveel is er te doen
Ook niet.....quote:
de bespreking overleefd?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:43 schreef NBT het volgende:
[..]
Ook niet.....Ik ga maar even roken en in een bespreking!
ja hoor!quote:
quote:
* NBT schopt goldfinger1963 terug zijn bedje in!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
eigenlijk nog te vroeg wakker![]()
ging om 6 uur pas naar bed
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:27 schreef NBT het volgende:
[..]
* NBT schopt goldfinger1963 terug zijn bedje in!
Ohw...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
doe maar niet over een uurtje komt er iemand om de vijver schoon te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |