Echte studenten gaan gewoon naar de winkel die het minst ver weg is.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Indeed. Maar ik ga er alleen tijdens m'n stage naar toe. Echte studenten gaan gewoon naar de AH. Wat een topwinkel.
Nee man, dan zou ik naar de Jumbo moetenquote:Op maandag 31 mei 2010 13:36 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Echte studenten gaan gewoon naar de winkel die het minst ver weg is.
Een vriendin van mij werkte daar vanaf haar 15e/16e ofzo, en toen hadden ze haar op haar 17e een soort bedrijfsleider gemaaktquote:Op maandag 31 mei 2010 13:39 schreef Otis2.0 het volgende:
Vomar is echt een kankerwinkel, daar werken echt alleen maar mensen die zijn afgewezen bij McDonalds ofzo
Pics van die vriendin?quote:Op maandag 31 mei 2010 13:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Een vriendin van mij werkte daar vanaf haar 15e/16e ofzo, en toen hadden ze haar op haar 17e een soort bedrijfsleider gemaakt.. Moest ze op haar 17e het hele team leiden voor nog geen 5 euro per uur.
Ja die hele Vomar slaat nergens opquote:Op maandag 31 mei 2010 13:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Een vriendin van mij werkte daar vanaf haar 15e/16e ofzo, en toen hadden ze haar op haar 17e een soort bedrijfsleider gemaakt.. Moest ze op haar 17e het hele team leiden voor nog geen 5 euro per uur.
Bij dat nummer van Kanye kan ik gewoon echt niet horen wat Jamie Foxx zou zingen anders dan "jij zit te twijfelen".quote:Op maandag 31 mei 2010 13:42 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja
Het is nu alleen zo vervelend dat je het elke keer gaat horen als je dat liedje hoort.
Dat heb ik ookquote:Op maandag 31 mei 2010 13:45 schreef Bragi het volgende:
[..]
Bij dat nummer van Kanye kan ik gewoon echt niet horen wat Jamie Foxx zou zingen anders dan "jij zit te twijfelen".
okquote:Op maandag 31 mei 2010 13:50 schreef mstr het volgende:
Zending bij koerier voor aflevering - 9:24
en nu staat er ineens:
Zending bij koerier voor aflevering - 13:24
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |