Kuilen graven met haar schep! (ze staat er dus bovenop met haar voeten om die schep de grond in te stampen..)quote:Op donderdag 3 juni 2010 06:28 schreef lily het volgende:
Ireth, haha (wat is ze daar eigenlijk aan het doen?)
Ik vind Meike en Lars niet zo op elkaar lijken (beetje maar). Meike is een adorable meisje trouwens! En inderdaad; wat een haar met 8 maanden![]()
Senna heeft 'em toch ook? Ik vind het een geweldig jurkje. Mooie stof ook!quote:Op donderdag 3 juni 2010 08:10 schreef miss_sly het volgende:
Ow Sorbootje, wat een mooi pakketjeDat jurkje is echt leuk, he?
Speldjes zijn bij ons geen probleem (hoewel ik me er wel iets bij voor kan stellen!), maar elastiekjes zijn altijd zoek aan t eind vand e dag... Ach heb er toch duizendmiljoen!quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:59 schreef Ssserpente het volgende:
Sorbo, je pakketje.Hier op het kdv houden ze niet zo van speldjes; die halen ze er uit. Ze zijn veel te bang dat eruit gepulkt worden en in de mond gestoken worden.
Ja, Senna heeft hem ook, is nog wat ruim, maar kan net. Ik vind het ook echt een mooi jurkje en hele fijne stofquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:00 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Senna heeft 'em toch ook? Ik vind het een geweldig jurkje. Mooie stof ook!
één meter twintig.quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:44 schreef McLaura het volgende:
Wat een mini Miss, heerlijk!
Ik heb echt een lange lel, morgen weer CB en ben benieuwd hoe lang hij nu is.
oooo dan mag ik die van Evie ook wel vlot gaan aantrekken de komende dagen...quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:04 schreef Sorbootje het volgende:
Welke maat heb je gekocht?! Want ik heb voor Isabeau die van 9-12mnd en die vind ik goed passenEn zo groot is Isabeau niet! Heb je een smurfje gebaard?!
quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:43 schreef innepin het volgende:
Nou Vicky die wedstrijd wint Willow hoor...
[ afbeelding ]
zouden wij niet een keer een minimeet doen? Wat is er met dat plan gebeurd?![]()
Dat ja!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:57 schreef Sorbootje het volgende:
Keshet, misschien heel raar, maar ze lijkt ineens zo'n échte baby als ze zo huilt. Eerst had ze dor haar formaat iets onwerkelijks.... Echt mooi om te zien!
quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:35 schreef Sorbootje het volgende:
In navolging van Tess; Isabeau klapt in haar handjes![]()
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:57 schreef Poppejans het volgende:
en ik zag Harry in Wolfs pakje in de hangmat! gaaaaf om te zien![]()
![]()
![]()
![]()
ach gos, dan is het wel een klein mannekequote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:36 schreef Asyniur het volgende:
[..]Ik moet alleen de mouwen nog een slag omrollen, voor de rest past ie prima!
Dank je wel Wolf!
Dat klopt ookquote:Op zondag 6 juni 2010 20:52 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ah ik zag al een Incantrix post, dus ik hoopte al op een Stef-pic!
en ja! Een vrolijk jongetje met fietsshirt! Wat een blij ei!
Leuk Ssserpente, zulke foto's zijn mooi voor later.
ireth, ik dacht even dat Suus daar Thijs van McLaura op schoot had zitten!
nou ik hoop voor je dat ze voorlopig genezen is van het gesmeek om een broertje haha
Ik dacht even dat Thijs een kloon had rondwandelen ergensquote:Op zondag 6 juni 2010 20:55 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat klopt ookDie waren vanmiddag hier op bezoek!
"Thijssie?? Kom maar hier Thijssie? Kom dan Thijssie? THIJSSIE!! Mama hij gaat weer naar de brokjes van Joep toehoe!!!"
OMG OMG OMG wat cute Lilyquote:Op maandag 7 juni 2010 09:43 schreef lily het volgende:
Die 2de is heel leuk, Twinkly. En kruipen rules! Ik hoop dat Leah ook gaat kruipen.
Mijn oudste zoon is al 9 maar o zo dol op zijn babyzusje:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |