De TS heeft zich zelfs speciaal geregistreerd hier voor dit pareltje.quote:Op maandag 31 mei 2010 09:19 schreef Garisson72 het volgende:
En dan heb je nog mensen die dat zo indrukwekkend vinden dat ze er topics over gaan openen.
Je weet vast wel wat een kloon is, dat hoeft niemand jou te vertellen.quote:Op maandag 31 mei 2010 09:27 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
De TS heeft zich zelfs speciaal geregistreerd hier voor dit pareltje.
Ik kan haast niet wachten op zijn volgende topics.
De kerel mag zijn vriendin dus gewoon eens flink in de bek zeiken, echte liefde dus.quote:Op maandag 31 mei 2010 09:30 schreef SuusOetMaiden het volgende:
Was laatst wel keer bij iemand op een feestje, zegt een vent ook dat ie ff gaat plassen waarop z`n vriendin zegt: Schat ik ga wel ff mee, hou ik `m wel voor je vast
Kijk, die heeft het tenminste begrepen.quote:Op maandag 31 mei 2010 09:30 schreef SuusOetMaiden het volgende:
Was laatst wel keer bij iemand op een feestje, zegt een vent ook dat ie ff gaat plassen waarop z`n vriendin zegt: Schat ik ga wel ff mee, hou ik `m wel voor je vast
Ik laat het altijd andersom doen, Ik ben een receiver not a giverquote:Op maandag 31 mei 2010 09:32 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Kijk, die heeft het tenminste begrepen.
quote:Op maandag 31 mei 2010 09:34 schreef wesp40 het volgende:
[..]
Ik laat het altijd andersom doen, Ik ben een receiver not a giver
Is er nog steedsquote:Op maandag 31 mei 2010 09:35 schreef Smart_ass het volgende:
Is er niet ooit eens een kleine klachtentopic in het leven geroepen?
Probeer jij nou vooral niet te bedenken wat ik wel en niet weet. Jouw denkniveau komt namelijk niet hoger dan mijn schoenzolen. Mijn reactie was uiteraard cynisch bedoeld.quote:Op maandag 31 mei 2010 09:31 schreef wesp40 het volgende:
[..]
Je weet vast wel wat een kloon is, dat hoeft niemand jou te vertellen.![]()
Gaan we weer schelden?quote:Op maandag 31 mei 2010 09:37 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Probeer jij nou vooral niet te bedenken wat ik wel en niet weet. Jouw denkniveau komt namelijk niet hoger dan mijn schoenzolen. Mijn reactie was uiteraard cynisch bedoeld.
Nee, ik begreep je dus niet. Nog steeds niet trouwens.quote:Op maandag 31 mei 2010 09:37 schreef wesp40 het volgende:
[..]
je begreep me wel al wil je stoer doen met die emotionele gezichtjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |