Die kat van mij kon ook niet in de buurt van mijn neus komen dan holde ik hard weg.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:15 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
De stank is hier ook niet te harden![]()
Als hij lekker bij me op de bank ligt en zichzelf gaat wassen, gaat Faithje zowat over d'r nek![]()
Gelukkig maar dat je kat helemaal de oude is geworden!Hopelijk gaat dat met Quincey ook zo makkelijk, maar al moet ik het eten helemaal fijnmalen, eten moet 'ie en dat heb ik voor m'n beestje zeker over.
![]()
Hij is inderdaad getest op alles wat los en vast zit, daar is niets uitgekomen. Hij is als kitten ook niet ziek geweest, eigenlijk is hij altijd "de gezonde van het stel" geweest.![]()
De dierenarts hier had het ook over een immuunprobleem vandaag, maar vroeg er niet echt over door.Ik hoorde operatie en had daar dus meer vragen over dan over de rest van het verhaal
quote:De "Mottige" vacht gaat juist wegOp zaterdag 23 oktober 2010 01:04 schreef trovey het volgende:
Katten hebben meer natvoer nodig dan brokken omdat natvoer voor het grootste deel water is. Een vol blik per dag is behoorlijk veel maar zolang hij er niet dik van wordt gewoon blijven geven, hij heeft het blijkbaar nodig. Voor de rest geen dingen die wijzen op een andere kwaal zoals bv te snel werkende schildklier e.d. want daar gaan katten ook van vreten.Mocht hij bv. heel onrustig zijn, toch mager worden ondanks het vele eten en bv een mottige vacht krijgen dan zou je weer even de dierenarts moeten bezoeken om dat uit te sluiten want niet behandeld zal het niet goed met hem gaan.
quote:Welke onderzoeken zijn er gedaan?Op zaterdag 23 oktober 2010 12:11 schreef Bux250696 het volgende:
mijn kat is 5 maanden en eet en drinkt ook helemaal niks. Toen zijn we naar de dierenarts gegaan en moeten we hem ook dwangvoeden. Hij loopt wel naar zijn eten toe en dan ruikt hij eraan, en toch eet hij het niet. Maar hij is nog zo jong
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |