Als jij echt 40 bent dan vreet ik een bezem.quote:Op maandag 31 mei 2010 01:18 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Omdat mijn vader 9 maanden daarvoor zijn piemel niet in de broek kon houden.
Nee ik ben geen 40quote:Op maandag 31 mei 2010 01:20 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Als jij echt 40 bent dan vreet ik een bezem.
Zelfs dan is Alfa goed te zuipen.quote:Op maandag 31 mei 2010 01:24 schreef RacerDKB het volgende:
Ik drink ook bier nu maar het is lauw omdat ik geen koelkast heb
quote:Op maandag 31 mei 2010 01:24 schreef RacerDKB het volgende:
Ik drink ook bier nu maar het is lauw omdat ik geen koelkast heb
Ik sinds 11 uur.quote:Op maandag 31 mei 2010 01:25 schreef Gezicht het volgende:
Ik lig al sinds een uur of 12 in m'n bed.
Alcoholisme is op zich niet slechtquote:Op maandag 31 mei 2010 01:10 schreef Silv het volgende:
[..]
Mensen die denken dat alcoholisme een slecht iets is.
ik verdien hem meer dan wie dan ookquote:Op maandag 31 mei 2010 01:29 schreef StevenPaul het volgende:
[..]
Ik denk dat je die eerst moet verdienen.
Goed je best doen.
Ik had het niet beter kunnen copy pasten.quote:Op maandag 31 mei 2010 01:29 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Alcoholisme is op zich niet slecht
't is maar wat voor waarde je daar aan hecht
Maar een echte biergenieter
interesseert dat geen sodemieter.
Want een biertje, drie of vier
drink je met de grootst mogelijke plezier
om van de vijfde maar niet te spreken
lekker om het ijs te breken
en pas bij de zesde fles
wordt nummer zeven een succes
en dan gauw door naar nummer acht
om dat de negende al wacht
Bij het tiende flesje bier
nog groter het plezier
dan gauw naar flesje elf
helemaal voor je zelf
pas na het twaalfde potje
Krijg je het in het snotje
Je kratje is dan half leeg
doorgaan tot je een ONZ weeg
Bij nummer dertien
hou je het niet voor gezien
want na potje veertien
heb je er nog tien
Maar na vijftien wordt je bang
want dan duurt het niet meer lang
Dan is nummer zestien aan de beurt
terwijl zeventien al smekend zeurt
staat achttien al te wachten
en heb je nummer negentien al in gedachten
twintig nadert dan al ras
Maar verdwijnt zo weer uit je glas
En dan die laatste vier
geven nog het meest plezier
En dan vannacht maar hopen
dat je vrouwtje morgen nieuwe gaat kopen . . .
Omdat . . . Daarom.quote:Op maandag 31 mei 2010 01:30 schreef Gezicht het volgende:
Waarom zijn 7 van de 18 resultaten die je krijgt op de eerste pagina als je bij google intypt 'bier en tieten' van fok.nl?
koop er 6, breng ze weg, haal er weer 6 ET CETERA?quote:Op maandag 31 mei 2010 01:32 schreef mirved het volgende:
Lokale AH bestond vorige week 5 jaar. 2 kratten alfa voor 10 euro. Helaas mocht je er maar maximaal 6 kopen
quote:Op maandag 31 mei 2010 01:32 schreef mirved het volgende:
Lokale AH bestond vorige week 5 jaar. 2 kratten alfa voor 10 euro. Helaas mocht je er maar maximaal 6 kopen
Een gemiddeld schizofreen haalt er dan met gemak 36 . . . .quote:Op maandag 31 mei 2010 01:32 schreef mirved het volgende:
Ga jij met een vrachtwagen boodschappen doen?quote:Op maandag 31 mei 2010 01:34 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Een gemiddeld schizofreen haalt er dan met gemak 36 . . . .
Wat moet, dat moet . . .quote:Op maandag 31 mei 2010 01:36 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ga jij met een vrachtwagen boodschappen doen?
Je reageert zelf niet op alle reacties, trage hond dat je bent.quote:Op maandag 31 mei 2010 01:36 schreef Gezicht het volgende:
Jongens jullie zijn me veels te langzaam. Ik ga pitten.
Echt he hypocriet gebeurenquote:Op maandag 31 mei 2010 01:37 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Je reageert zelf niet op alle reacties, trage hond dat je bent.
Het gaat over bier dus . . . Jah . . .quote:
Als iemand mij een biertje geeft of er een rondje is.quote:Op maandag 31 mei 2010 01:37 schreef Crutch het volgende:
[..]
Als je niet genoeg geld hebt voor Breezer of wah?
quote:Op maandag 31 mei 2010 01:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als iemand mij een biertje geeft of er een rondje is.
quote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 01:33 schreef aight1 het volgende:
[..]
koop er 6, breng ze weg, haal er weer 6 ET CETERA?
Weet ik niet, nog nooit van gehoord ook.quote:Op maandag 31 mei 2010 01:48 schreef aight1 het volgende:
Sinds wanneer zitten die Twitter en Fobo knoppen er
Te herkennen aan het groene balkje naast hun PM-icon waar tevens de mate van gayness op af te lezen is.quote:Op maandag 31 mei 2010 01:49 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Sinds er homoseksualiteit bestaat op dit forum.
Ja als het balkje vol is krijg je Alarmstufe Rot, te zien aan het rode icoontje links van je fobo.quote:Op maandag 31 mei 2010 01:51 schreef Crutch het volgende:
[..]
Te herkennen aan het groene balkje naast hun PM-icon waar tevens de mate van gayness op af te lezen is.
Hoe groener des te meer gay.
Wat natuurlijk in combinatie moet zijn met een volle gaybalk.quote:Op maandag 31 mei 2010 01:58 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ja als het balkje vol is krijg je Alarmstufe Rot, te zien aan het rode icoontje links van je fobo.
quote:Op maandag 31 mei 2010 02:00 schreef Lysdexie het volgende:
Kut, ik viel in slaap op mn toetsenbordik ben nu heel moe dus ik ga slapen
trusten
Helaas als je christina Aguilera luistert val je niet in die categorie.quote:Op maandag 31 mei 2010 02:02 schreef Crutch het volgende:
[..]
Wat natuurlijk in combinatie moet zijn met een volle gaybalk.
Als het rode icoontje gewoon zichtbaar is getuigt dat weer van über awesomeness.
Ik ben niet de enige die deze computer gebruiktquote:Op maandag 31 mei 2010 02:06 schreef mirved het volgende:
[..]
Helaas als je christina Aguilera luistert val je niet in die categorie.
Ik was al uitgeluld, dankje voor deze comeback.quote:Op maandag 31 mei 2010 02:06 schreef mirved het volgende:
[..]
Helaas als je christina Aguilera luistert val je niet in die categorie.
Je bent zelf een ziekte.quote:Op maandag 31 mei 2010 02:41 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Alcoholisme is een ziekte.
Bier is limonadequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |