Stel je voorquote:Op maandag 31 mei 2010 00:40 schreef GGMM het volgende:
Ik zou me kapotschamen als ik tussen die lijst met kutusers zou staan.
Want ?quote:
Kut manquote:Op maandag 31 mei 2010 00:45 schreef nattermann het volgende:
Ik heb zojuist nog een halve liter geopend
Jupiler.quote:Op maandag 31 mei 2010 00:46 schreef Winner_Taco het volgende:
Trouwens moeten Vosss en ik ook in dat lijstje . Hij met zn Jupiler fag en ik ben de Corona-master
Nee, jij bent gewoon een STINKHOER!quote:Op maandag 31 mei 2010 00:51 schreef Chowi het volgende:
Ik mis mijn naam in de OP.
Of heb je die bewust overgeslagen omdat ik een bierbazin ben?
Oké, voor deze keer reken ik Jillz ook tot bier.quote:Op maandag 31 mei 2010 00:51 schreef Chowi het volgende:
Ik mis mijn naam in de OP.
Of heb je die bewust overgeslagen omdat ik een bierbazin ben?
Ik weet niet eens wat dat is man. Ik drink gewoon Grolsch. Vraag maar aan remlof.quote:Op maandag 31 mei 2010 00:51 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Oké, voor deze keer reken ik Jillz ook tot bier.
Grolsch is smerig.quote:Op maandag 31 mei 2010 00:52 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat dat is man. Ik drink gewoon Grolsch. Vraag maar aan remlof.
Jij hebt een slechte smaak.quote:
Ik zat te grappenquote:Op maandag 31 mei 2010 00:52 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat dat is man. Ik drink gewoon Grolsch. Vraag maar aan remlof.
Nee. Is vast te bitter voor mijn puber smaak.quote:
Voor mij Jupiler, Hertog Jan of Warsteiner. In die volgorde. Helaas is de prijs ook in die volgorde van hoog naar laagquote:Op maandag 31 mei 2010 00:54 schreef Crutch het volgende:
Dat Alfabier is ook wel goed te doen, al koop ik normaalgesproken Warsteiner.
Mij ken je toch noob.quote:Op maandag 31 mei 2010 00:55 schreef Penisbaard het volgende:
Mijn gebruikersnaam in een lijst met allemaal ONZ'ers die ik niet ken
En jij bent?quote:Op maandag 31 mei 2010 00:55 schreef Penisbaard het volgende:
Wil je eruit?quote:Op maandag 31 mei 2010 00:55 schreef Penisbaard het volgende:
Je moet je niet zo verheven voelen, PB. Dat siert je niet.quote:Op maandag 31 mei 2010 00:55 schreef Penisbaard het volgende:
quote:Op maandag 31 mei 2010 00:59 schreef Rekkie het volgende:
Godverdomme allemaal minderjarige alcoholisten.
Precies . . .quote:
Wat wil je nouquote:Op maandag 31 mei 2010 01:02 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Zeg ik ergens dat het iets negatiefs is?
Wat wil jij nou?quote:
Jij basht Limburg, jij hoort niet in de OP.quote:Op maandag 31 mei 2010 01:06 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Wat wil jij nou?
Ik zeg "Godverdomme allemaal minderjarige alcoholisten" dat is gewoon een constatering.
En ik sta potjandorie niet eens in de OP
Geen school morgenquote:Op maandag 31 mei 2010 01:05 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Nee jong, heb wel wat beters te doen dan slapen.
Maar niet op bierquote:Op maandag 31 mei 2010 01:07 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Jij basht Limburg, jij hoort niet in de OP.
Alcoholist klinkt zo negatief . . . Biergenieters is de term . . .quote:Op maandag 31 mei 2010 01:02 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Zeg ik ergens dat het iets negatiefs is?
Lam bedoek ik IKSDEE IKSDEE LOLOLOLOKKOKLOLquote:Op maandag 31 mei 2010 01:08 schreef porsche1 het volgende:
Ik ga slapen, ben helemaal lang.
Dat klinkt gayquote:Op maandag 31 mei 2010 01:08 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Alcoholist klinkt zo negatief . . . Biergenieters is de term . . .
Mensen die denken dat alcoholisme een slecht iets is.quote:Op maandag 31 mei 2010 01:08 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Alcoholist klinkt zo negatief . . . Biergenieters is de term . . .
So what . . .quote:
Heel goed.... alcoholist voor het leven!quote:Op maandag 31 mei 2010 01:11 schreef Lysdexie het volgende:
Ok Rekkie krijgt zijn eigen stekkiecheck de OP
Pics van je rechter teelbalquote:Op maandag 31 mei 2010 01:12 schreef porsche1 het volgende:
O ik ben er nog. Ik wou even melden dat mijn rechter teelbal uit mijn boxer hangt.
Oh geen bier drinken met je vader dan.quote:Op maandag 31 mei 2010 01:11 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
So what . . .
Drink liever bier met een homofiel
dan met een randdebiel . . .
Ik, want tijdens mijn vakantie ga ik niet graag aan het werk.quote:Op maandag 31 mei 2010 01:14 schreef Gezicht het volgende:
En wie heeft er geen zin om morgen te gaan werken of naar school te gaan?
Waarom heb jij eigenlijk 1970 als je geboortejaar in je profiel staan?quote:Op maandag 31 mei 2010 01:16 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik, want tijdens mijn vakantie ga ik niet graag aan het werk.
quote:
Wat?quote:Op maandag 31 mei 2010 01:16 schreef StevenPaul het volgende:
[..]
Ja maar soms heb je ook momenten dat je wel eens iets anders wil doen.
Omdat mijn vader 9 maanden daarvoor zijn piemel niet in de broek kon houden.quote:Op maandag 31 mei 2010 01:17 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Waarom heb jij eigenlijk 1970 als je geboortejaar in je profiel staan?
INGquote:Op maandag 31 mei 2010 01:17 schreef porsche1 het volgende:
[..]
[img]http://www.speelgoedhut.nl/produkten/t_701.jpg[/ING]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |