daarom doe ik ook nooit meer mee.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:45 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik doe niet meer mee aan een cup waar regels blijkbaar voor sommigen wel en sommigen niet gelden.
had dat niet eerder met het feit te maken dat je 9 van de 10 keer een WO aan je broek had plakkenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 03:28 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
daarom doe ik ook nooit meer mee.
hoe bedoel je?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:45 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik doe niet meer mee aan een cup waar regels blijkbaar voor sommigen wel en sommigen niet gelden.
jij hebt het voor jezelf verpest door het te presteren om in 2 cups 'mee te doen' en vervolgens alle wedstrijden een WO te veroorzaken..quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 03:28 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
daarom doe ik ook nooit meer mee.
Is dat niet een mijlpaal?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:31 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hoe bedoel je?
[..]
jij hebt het voor jezelf verpest door het te presteren om in 2 cups 'mee te doen' en vervolgens alle wedstrijden een WO te veroorzaken..
Denk het wel. Wij kregen er althans allemaal een hele slappe mijlpaal vanquote:
Er was dat seizoen de regel gesteld dat je spelers die op zondag hebben gespeeld niet mag opstellen op woensdag. Ik hou me hier elke wedstrijd aan en ook in de finale. Zelfs getwijfeld om die zondag mn B team op te stellen en woensdag mn A team maar uiteindelijk niet gedaan om dat me dat een manier leek om onder de regelgeving te duiken.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:31 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hoe bedoel je?
[..]
jij hebt het voor jezelf verpest door het te presteren om in 2 cups 'mee te doen' en vervolgens alle wedstrijden een WO te veroorzaken..
Of 3 kwart van zijn selectie was geblesseerdquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:06 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Er was dat seizoen de regel gesteld dat je spelers die op zondag hebben gespeeld niet mag opstellen op woensdag. Ik hou me hier elke wedstrijd aan en ook in de finale. Zelfs getwijfeld om die zondag mn B team op te stellen en woensdag mn A team maar uiteindelijk niet gedaan om dat me dat een manier leek om onder de regelgeving te duiken.
Speelt mn tegenstander met een opstelling van 220 hatstats, ga ik zn linies na, speelden al zn defs en spitsen op zondag ook al. Ik kan met mn B team natuurlijk geen uitstekende verdediging en aanval splijten.
Ik geef dat hier vervolgens aan en het wordt genegeerd. Misschien kan ik slecht tegen mn verliesmaar ik had ook mn A team kunnen opstellen en die cup winnen of ik had hem met mn B team van zijn B team kunnen winnen maar zo had ik geen schijn van kans.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:12 schreef Kirov het volgende:
Zondag:
Scheepstra - Volders, Vanderwal, Martens, Tavernier, Rohd - la Crois, Treijtel - Lundberg, Beer, Cristian.
Woensdag:
Scheepstra - Volders, Vanderwal, Martens, Tavernier, Rohd - la Crois, Treijtel - Lundberg, Beer, Cristian.
Er komen toch geen spelers 2 keer voor?
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:14 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
![]()
Drasss zou hier trouwens makkelijk mee kunnen cheaten![]()
Zondag: Prent, Prent, Prent, Prent, Prent, Prent, Prent, Prent, Prent, Prent, Prent
Woensdag: Prent, Prent, Prent, Prent, Prent, Prent, Prent, Prent, Prent, Prent, Prent
hmmz.. dat wist ik niet.. was dat in de finale?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:06 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Er was dat seizoen de regel gesteld dat je spelers die op zondag hebben gespeeld niet mag opstellen op woensdag. Ik hou me hier elke wedstrijd aan en ook in de finale. Zelfs getwijfeld om die zondag mn B team op te stellen en woensdag mn A team maar uiteindelijk niet gedaan om dat me dat een manier leek om onder de regelgeving te duiken.
Speelt mn tegenstander met een opstelling van 220 hatstats180, ga ik zn linies na, speelden al zn defs en spitsen op zondag ook al. Ik kan met mn B team natuurlijk geen uitstekende verdediging en aanval splijten.
Ik geef dat hier vervolgens aan en het wordt genegeerd. Misschien kan ik slecht tegen mn verliesmaar ik had ook mn A team kunnen opstellen en die cup winnen of ik had hem met mn B team van zijn B team kunnen winnen maar zo had ik geen schijn van kans.
aha.. dat verklaart wel meteen een hoopquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:21 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik weet wel dat Nico maar 18 spelers had. Er moesten dus gewoon altijd spelers 2 keer spelen.
Dat weet ik dan weer niet. Ik heb alleen de wedstrijden daarvoor bekeken omdat ik die moest overnemen (halve finales dus).quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:25 schreef Kirov het volgende:
Maar in de finale speelde hij wel gewoon met zijn volledige zondagteam.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |