Nerd.quote:Op maandag 31 mei 2010 07:17 schreef Chai het volgende:
Woei ik sta na ruim een week weer in de dagcijfers.
Iew WF doet een trein.quote:Op maandag 31 mei 2010 07:55 schreef WillFerrell het volgende:
Wat haat ik het om de trein van 8 uur te pakken. Wat een massa mensen.
quote:Op maandag 31 mei 2010 08:02 schreef WillFerrell het volgende:
Als Mozy en Chai 's ochtends wakker zijn komen de flauwste grappen voorbij.
Dat is nu echte liefde.quote:Op maandag 31 mei 2010 08:02 schreef WillFerrell het volgende:
Als Mozy en Chai 's ochtends wakker zijn komen de flauwste grappen voorbij.
Dat klopt, want er is wel een glimlach op mijn gezicht verschenen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 31 mei 2010 08:04 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dat klopt, want er is wel een glimlach op mijn gezicht verschenen.Vrouwen diggen gevoelige mannen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
I'll pour out my heart, hold your hand in the car.quote:Op maandag 31 mei 2010 08:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Het moet natuurlijk niet te gek worden.
Moguhhhquote:Op maandag 31 mei 2010 08:39 schreef Otis2.0 het volgende:
Verder goedemorgen natuurlijk iedereen [ afbeelding ]
Ik zie je nu met een glunderende Bieber-bek achter je PC zitten hé.quote:Op maandag 31 mei 2010 09:11 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik heb altijd zin in een nieuwe dag [ afbeelding ]
Moet eerst werken tot 5 en dan van half 7 tot vannacht oppassen.quote:
Okay, jij hebt een graad kutter nog.quote:Op maandag 31 mei 2010 09:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Moet eerst werken tot 5 en dan van half 7 tot vannacht oppassen.
!quote:Op maandag 31 mei 2010 09:11 schreef Otis2.0 het volgende:
Bij mij ook. 4u kreeg ik mijn ogen pas dicht komt de helft niet opdagen om 9u.quote:Op maandag 31 mei 2010 09:23 schreef Smart_ass het volgende:
Verdomme man. 1,5u geslapen en helemaal naar de uni gefietst, is er gewoon niemand. Op 3 mensen na doen. Kutkutkut.
quote:Op maandag 31 mei 2010 09:12 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik zie je nu met een glunderende Bieber-bek achter je PC zitten hé.
Geen geld hebben voor een transfervrije 29-jarige linksback die nooit verder is gekomen dan NEC. Dan wordt het wel heel sneuquote:Feyenoord heeft Youssef El-Akchaoui in de wachtkamer gezet. Mario Been wil de linksback van NEC graag hebben als vervanger van Giovanni van Bronckhorst, maar weet dat zijn werkgever momenteel geen geld heeft voor de Marokkaan. Volgens AD/Sportwereld is het dan ook uitgesloten dat El-Akchaoui op korte termijn wordt vastgelegd.
quote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 09:11 schreef Otis2.0 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |