Maar goed ook, ik denk dat ik een bizar slechte vader zou zijnquote:
wa kost da?quote:Op zondag 30 mei 2010 23:26 schreef NetSphere het volgende:
[..]
haha als je precies zegt moet ik gelijk denken aan die dikke neger :p Ja hoor mag maar moet je me wel monnie geve
Welnee. Je moet 't gewoon af en toe water geven en niet in te fel zonlicht laten staan.quote:Op zondag 30 mei 2010 23:30 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Maar goed ook, ik denk dat ik een bizar slechte vader zou zijn
Ik zou het vergeten in de tramquote:Op zondag 30 mei 2010 23:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Welnee. Je moet 't gewoon af en toe water geven en niet in te fel zonlicht laten staan.
O. Dan misschien maar beter van niet.quote:
Hoe oud ben je eigelijk dan? ?quote:Op zondag 30 mei 2010 23:30 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Maar goed ook, ik denk dat ik een bizar slechte vader zou zijn
Ik zat ook echt te schudden van het lachen!quote:
Te jong om je vader te kunnen zijn, maar waarschijnlijk bedoelt hij dat meer in mentortermen.quote:
Je bent wel the drama queen of the westquote:Op zondag 30 mei 2010 23:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Te jong om je vader te kunnen zijn, maar waarschijnlijk bedoelt hij dat meer in mentortermen.
Ik zou je moeder kunnen zijn...
Al ben ik meer de slechte heks van het westen volgens sommigen
Daar ben je niet groen genoeg voor.quote:Op zondag 30 mei 2010 23:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Te jong om je vader te kunnen zijn, maar waarschijnlijk bedoelt hij dat meer in mentortermen.
Ben jij een vrouw? haha ik dacht een oude opa maar dat komt door je picturequote:Op zondag 30 mei 2010 23:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Een topicbenjamin moet er ook zijn, dat doet mijn moederhart sneller kloppenquote:Op zondag 30 mei 2010 23:56 schreef NetSphere het volgende:
haha ik dacht al dat jullie zo zoude reagere maar kan het niet helpe
quote:Op zondag 30 mei 2010 23:56 schreef NetSphere het volgende:
[..]
Ben jij een vrouw? haha ik dacht een oude opa maar dat komt door je picture
Ja, TMM. Noem je dat zo tegenwoordigquote:Op zondag 30 mei 2010 23:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Een topicbenjamin moet er ook zijn, dat doet mijn moederhart sneller kloppen
Pas op je woorden knul, dit zijn te veel belediging voor 1 post kiddoquote:Op zondag 30 mei 2010 23:56 schreef NetSphere het volgende:
[..]
Liefje, zijn avatar is Salvador Dali.quote:Op zondag 30 mei 2010 23:56 schreef NetSphere het volgende:
[..]
You do not want to go there, so watch it!!quote:Op zondag 30 mei 2010 23:59 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ja, TMM. Noem je dat zo tegenwoordig?
Rustig aan, TMM.quote:Op maandag 31 mei 2010 00:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
You do not want to go there, so watch it!!
Maar goed mijn waarde professor, wat denkt u valt er nog wat van te maken.quote:Op maandag 31 mei 2010 00:03 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Rustig aan, TMM.
Het was maar een grapje.
Geen bijbedoelingen
hoe kan het dat ik wat anders zie eigenlijk?quote:Op maandag 31 mei 2010 00:01 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Liefje, zijn avatar is Salvador Dali.
Een heel grote kunstschilder uit Spanje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |