BKquote:Op zondag 30 mei 2010 22:31 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Het is allemaal zoveel minder
Het is allemaal zo voorbij
Het is niet meer hier en niet ginder
We zijn praktisch dood volgens mij
Ik zit in het schemer te staren
Lantarenlicht valt op de vloer
Mijn hand glijdt vertraagd door mijn haren
De ondergang ligt op de loer
* PatriQue89 geeft aandacht aan keukenkastquote:Op zondag 30 mei 2010 22:45 schreef Keukenkast het volgende:
Hallo
Mag ik aandacht, alsjeblieft
Dankjewel
Ik snap waarom de wet er is, maar als ze echt gelukkig zijn, vind ik het stom dat er dan naar wetten gewezen wordt.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, de wet dient men zoveel mogelijk te eerbiedigen anders krijg je chaos!
Er is altijd een grens te trekken.
Alleen de leeftijd is niet genoeg om te weten of het wel of niet zou kunnen. Dat ligt aan de betrokken personen en daar ga ik verder ook helemaal niet over, dus daar heb ik geen mening over. Als iedereen blij is, prima, dan ben ik ook blij. Als er iemand pijn wordt gedaan, moet het stoppen.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:32 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
neem aan dat je wel tegen 13 jarige en 45 jarige bent?
vorige keer keek je ook al naar iets walgelijksquote:Op zondag 30 mei 2010 22:49 schreef NetSphere het volgende:
EWL OMG HE ze ginge net een kut uit elkaar halen om een vaginale verzwakking weer terug te duwen echt gatverdamme en zon vieze ouwe opa piemel met schimmel echt vies allemaal
Behoed jezelf daar dan voor.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:49 schreef NetSphere het volgende:
EWL OMG HE ze ginge net een kut uit elkaar halen om een vaginale verzwakking weer terug te duwen echt gatverdamme en zon vieze ouwe opa piemel met schimmel echt vies allemaal
Lievvquote:Op zondag 30 mei 2010 22:48 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
* PatriQue89 geeft aandacht aan keukenkast
Wat voor zenders kijk jij??quote:Op zondag 30 mei 2010 22:49 schreef NetSphere het volgende:
Jammer dat veel leuke dingen ook duur zijn.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:53 schreef Bartjebart het volgende:
Ik heb zo'n onwijs gave klok gezien... ik wil 'em![]()
Hij kost alleen 130.-
quote:Op zondag 30 mei 2010 22:49 schreef NetSphere het volgende:
haha als ik naar dat soort dingen kijk voel ik mezelf gewoon altijd zoveel beter hahaquote:Op zondag 30 mei 2010 22:50 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
vorige keer keek je ook al naar iets walgelijks
dat jeffre star figuurtje van net
je houd ervan he
Een hele zwik enge pedofielen zullen beweren dat hun slachtoffers destijds ook verder wilden gaan.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:49 schreef wonderer het volgende:
Alleen de leeftijd is niet genoeg om te weten of het wel of niet zou kunnen. Dat ligt aan de betrokken personen en daar ga ik verder ook helemaal niet over, dus daar heb ik geen mening over. Als iedereen blij is, prima, dan ben ik ook blij. Als er iemand pijn wordt gedaan, moet het stoppen.
Belachelijk!quote:Op zondag 30 mei 2010 22:54 schreef Steve het volgende:
[..]
Jammer dat veel leuke dingen ook duur zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |