Euhm, dat durf ik niet zo goed als ik in het publiek sta. De afgelopen jaren is er nogal met bier gegooid. De audio is zelfs een keer stuk gegooid met bier. En aangezien ik net een nieuwe camera heb bedank ik daar voorquote:Op zondag 20 juni 2010 22:24 schreef Sarabi het volgende:
Je kan dan toch alsnog foto's maken als je er bent?
Er is vaak een camerabeleid wat dat wat lastig maaktquote:Op zondag 20 juni 2010 22:24 schreef Sarabi het volgende:
Je kan dan toch alsnog foto's maken als je er bent?
Wanneer ook alweer?quote:Op zondag 20 juni 2010 22:46 schreef JJdJ1984 het volgende:
Iemand interesse om voor FOK!sport wat foto's te maken tijdens de Proloog en eerste etappe van de Tour?
We krijgen helaas geen persaccreditatie.
Mailen naar fokfotograaf@fok.nl en evt. naar frontpage@fok.nl als ik me niet vergisquote:Op zondag 20 juni 2010 22:42 schreef Andyy het volgende:
Zijn er nog foto's nodig van de luchtmachtdagen?
Dan houdt het op helaas. Dan ben ik met vakantiequote:
Je hebt je vergistquote:Op zondag 20 juni 2010 22:51 schreef Peter het volgende:
[..]
Mailen naar fotograaf@fok.nl en evt. naar frontpage@fok.nl als ik me niet vergis
Moest fokfotograaf zijnquote:Delivery to the following recipient failed permanently:
fotograaf@fok.nl
quote:Op zondag 20 juni 2010 22:09 schreef Puala het volgende:
Is er al nieuws van het Betuws Spektakel? Want als dat er morgen nog niet is ga ik kaartjes halen voor mezelf en trek ik me terug als fotografe. Als ik nog langer wacht is het waarschijnlijk uitverkocht op een gegeven moment.
Jammer, zo'n mooi sportevenementquote:Op zondag 20 juni 2010 22:54 schreef sanger het volgende:
[..]
Dan houdt het op helaas. Dan ben ik met vakantie
quote:Op zondag 20 juni 2010 22:59 schreef Andyy het volgende:
[..]
Je hebt je vergist
[..]
Moest fokfotograaf zijn
Voor de hekken kan je net zo goed bier over je heen krijgen danquote:Op zondag 20 juni 2010 22:41 schreef Puala het volgende:
[..]
Euhm, dat durf ik niet zo goed als ik in het publiek sta. De afgelopen jaren is er nogal met bier gegooid. De audio is zelfs een keer stuk gegooid met bier. En aangezien ik net een nieuwe camera heb bedank ik daar voor
Ze staan nu op de mailquote:Op zondag 20 juni 2010 23:05 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Thanks Andy, ik zet de jouwe er ook bij. Best tof, dan hebben we in totaal foto's van 5 fotografen.
Vooruit, krijg je een dag langer. Maar langer kan/wil ik echt niet wachtenquote:Op zondag 20 juni 2010 23:02 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Ik heb er nog niets op gehoord. Hou er ook rekening mee dat er een weekend tussen zat.
Natuurlijk snap ik je afweging, maar ik heb het specifiek voor jou aangevraagd. Het zou zonde zijn als ik ineens toch een akkoord krijg. Ik wil morgen nog wel eens kijken of ik ze ook telefonisch kan bereiken
en als het uitverkocht is en je krijgt PA dan kun je altijd nog je kaartje verkopen toch?quote:Op zondag 20 juni 2010 23:48 schreef Puala het volgende:
[..]
Vooruit, krijg je een dag langer. Maar langer kan/wil ik echt niet wachten
Nog vergeten aan te vragen hier, maar ik ben inderdaad van plan daar naar toe te gaan. Al zal het waarschijnlijk één van de twee dagen worden (Proloog is het leukste om te fotograferen). Ik laat het t.z.t. wel weten hierquote:Op zondag 20 juni 2010 22:46 schreef JJdJ1984 het volgende:
Iemand interesse om voor FOK!sport wat foto's te maken tijdens de Proloog en eerste etappe van de Tour?
We krijgen helaas geen persaccreditatie.
quote:Op maandag 21 juni 2010 13:45 schreef RonaldV het volgende:
Siegfried, ik stuur je even een SMS. Ik denk dat je die update maar moet schrappen.
Zie de SMS, hij is net een minuut weg.quote:Op maandag 21 juni 2010 13:50 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Nog geen sms gehad, maar jammer
Niks ernstigs hoop ik?
quote:Op maandag 21 juni 2010 13:52 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Zie de SMS, hij is net een minuut weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |