verdient.quote:
Wat probeer je mij nou weis te makenquote:
quote:Op zondag 30 mei 2010 22:29 schreef Afhaalchinees het volgende:
volgens mij ben ik ook zo iemand
(jongens nu heel grappig niet meer in dit topic posten hihi)
Ja wat?quote:
Een frietvorkje of patatvorkje is een kleine vork speciaal ontworpen voor het eten van friet. Frietvorkjes worden vaak bij een bakje of (punt)zakje friet gegeven, zodat de vingers van de consument niet vies worden van de friet of de saus. De vorken vallen in de categorie wegwerpbestek, het is goedkoper ze te maken dan ze af te wassen. Daarnaast wordt de friet vaak elders genuttigd, zodoende is het lastig voor de friettenthouder om de vorkjes terug te ontvangen. Frietvorkjes worden dan ook doorgaans gemaakt van kunststof of hout waardoor ze goedkoop zijn om te produceren. De houten versie heeft vaak 2 tanden, terwijl die van plastic vaak 3 tanden heeft.quote:
Update jij die link onderquote:
Topicdoderquote:Op zondag 30 mei 2010 22:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Een frietvorkje of patatvorkje is een kleine vork speciaal ontworpen voor het eten van friet. Frietvorkjes worden vaak bij een bakje of (punt)zakje friet gegeven, zodat de vingers van de consument niet vies worden van de friet of de saus. De vorken vallen in de categorie wegwerpbestek, het is goedkoper ze te maken dan ze af te wassen. Daarnaast wordt de friet vaak elders genuttigd, zodoende is het lastig voor de friettenthouder om de vorkjes terug te ontvangen. Frietvorkjes worden dan ook doorgaans gemaakt van kunststof of hout waardoor ze goedkoop zijn om te produceren. De houten versie heeft vaak 2 tanden, terwijl die van plastic vaak 3 tanden heeft.
Ik vond dit nog best een zinnig stukje tekst.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:32 schreef Manu. het volgende:
[..]
TopicdoderAl het bruisende hilariese ge-oneliner weg
Ja, maar dan verander ik de tekst ook.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:31 schreef Manu. het volgende:
[..]
Update jij die link onder
penisbeard_anal_abuse.avi
vaak?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |