Wat vroegquote:
Gert toch?quote:
Knap van je hoor, ik rook (helaas) gewoon doorquote:Op zondag 30 mei 2010 22:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, gaat enorm goed, 22 dagen. Dankjewel dat je ernaar vraagt? En hoe zit het met jouw roken? Ik ben vergeten of jij überhaupt rookt.
En lekker genoten?quote:Op zondag 30 mei 2010 22:10 schreef Lavenderr het volgende:
Ben net zurück van Urlaub Bong, dus het duurt nog een paar maandjes voor ik weer ga
quote:Op zondag 30 mei 2010 22:10 schreef Marrije het volgende:
Gelukkig, er reageerde iemand op Bong, ik zag de bui alweer hangen
Verstandig, ik zou het ook een voor een doen. Maar als je eenmaal met roken bent gestopt zul je echt merken dat dat veel lekkerder isquote:Op zondag 30 mei 2010 22:07 schreef BONG4002 het volgende:
Knap van je hoor, ik rook (helaas) gewoon doorMaar geniet er nog teveel van om dat op te geven en ben gestopt met drinken dus je wil toch wat overhouden natuurlijk
Dat zal vast zo zijnquote:Op zondag 30 mei 2010 22:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Verstandig, ik zou het ook een voor een doen. Maar als je eenmaal met roken bent gestopt zul je echt merken dat dat veel lekkerder is
En hoe lang? Wel leuk om naar uit te kijkenquote:
Toch is er ook iets voor te zeggen om tegelijk en met drinken en met roken te stoppen, dan voel je je in één keer klote.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:07 schreef BONG4002 het volgende:
Knap van je hoor, ik rook (helaas) gewoon doorMaar geniet er nog teveel van om dat op te geven en ben gestopt met drinken dus je wil toch wat overhouden natuurlijk
Och nee hè, wat ontzettend jammer. Dat is toch je zus die gedeprimeerd werd van de Champix? Dat lijkt me enorm lullig want Champix is het beste stopmiddel dat er is en hoe moet ze nu opnieuw stoppen na deze ervaring.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toch is er ook iets voor te zeggen om tegelijk en met drinken en met roken te stoppen, dan voel je je in één keer klote.
@Disana, jij klinkt al als een echte blije niet-roker, mijn zus die begin april gestopt is met roken is vorige week weer begonnen, zonde hoor.
Heerlijk! Gezellig met mijn zus en haar gezin 2 weken aan het Gardameerquote:Op zondag 30 mei 2010 22:15 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En hoe lang? Wel leuk om naar uit te kijken
Mooie omgeving daar, is mijn vader weleens geweest en heb prachtige foto's gezien daarvanquote:Op zondag 30 mei 2010 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heerlijk! Gezellig met mijn zus en haar gezin 2 weken aan het Gardameer
Nee niet bang, alhoewel ik best mensen zie die na maanden of meer dan een jaar ineens weer gaan roken. Ik wil dat nooit meer.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:18 schreef Marrije het volgende:
Disana, jij gaat het wel volhouden he? Ook niet bang voor een terugslag toch?
quote:
Je klinkt ook alsof je er helemaal van overtuigd bent dat je nooit meer gaat roken, wat een lekker gevoel he.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Och nee hè, wat ontzettend jammer. Dat is toch je zus die gedeprimeerd werd van de Champix? Dat lijkt me enorm lullig want Champix is het beste stopmiddel dat er is en hoe moet ze nu opnieuw stoppen na deze ervaring.
Ik weet eigenlijk niet hoe het is te stoppen met twee dingen. Ik drink namelijk niet. En ja, ik ben echt enorm blij.
quote:Op zondag 30 mei 2010 22:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee niet bang, alhoewel ik best mensen zie die na maanden of meer dan een jaar ineens weer gaan roken. Ik wil dat nooit meer.
Iets gemist? Fill me inquote:
Misschien niet helemaal voor niks. . . Misschien dat het er toch voor heeft gezorgd dat ze nu iets minder geniet van het roken maar het meer doet uit verslaving. Dan kan het maar zo zijn dat ze op een sterker moment weer een poging doet.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je klinkt ook alsof je er helemaal van overtuigd bent dat je nooit meer gaat roken, wat een lekker gevoel he.
Mijn zus had een rottijd op haar werk en er zaten nog meer dingen tegen en die negatieve gevoelens werden versterkt door de Champix, waardoor ze zich nog beroerder ging voelen. Dus is ze gestopt met de Champix en een week later begonnen met roken, heel zonde natuurlijk want dan is al die moeite en het diepe dal waar ze in zat voor niets geweest.
Maar misschien komt haar tijd ook ooit nog wel.
Een heerlijk meer en vlakbij Venetië, Verona, Milaan. Italië is zo'n fijn vakantielandquote:Op zondag 30 mei 2010 22:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Mooie omgeving daar, is mijn vader weleens geweest en heb prachtige foto's gezien daarvan
Neen, gewoon thuis, lekker WK kijken, Wii'en en op FOK! rondhangenquote:Op zondag 30 mei 2010 22:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een heerlijk meer en vlakbij Venetië, Verona, Milaan. Italië is zo'n fijn vakantieland![]()
Heb jij nog vakantieplannen?
Nu baalde ze enorm dat ze weer rookt, man wat een gedoe ook met die rotpeuken, ik ben blij dat ik van die verslaving af ben.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
Misschien niet helemaal voor niks. . . Misschien dat het er toch voor heeft gezorgd dat ze nu iets minder geniet van het roken maar het meer doet uit verslaving. Dan kan het maar zo zijn dat ze op een sterker moment weer een poging doet.
Ik had een mega abces in mn zij die vrijdag is opengesneden...dart was nogal pijnlijkquote:Op zondag 30 mei 2010 22:26 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Iets gemist? Fill me in
(Had weinig tijd alles terug te lezen ivm Wii zaken)
Oei, dat klinkt niet best, gelukkig gaat het nu beter wat je net zelf schrijftquote:Op zondag 30 mei 2010 22:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik had een mega abces in mn zij die vrijdag is opengesneden...dart was nogal pijnlijk
quote:Op zondag 30 mei 2010 22:32 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Oei, dat klinkt niet best, gelukkig gaat het nu beter wat je net zelf schrijft
Waar is Teun eigenlijk? Die zie ik meestal vaak posten?
quote:Op zondag 30 mei 2010 22:28 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Neen, gewoon thuis, lekker WK kijken, Wii'en en op FOK! rondhangen
Gewoon een kwestie van vallen en opstaan, maar niet te lang wachten met een nieuwe poging denk ik.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je klinkt ook alsof je er helemaal van overtuigd bent dat je nooit meer gaat roken, wat een lekker gevoel he.
Mijn zus had een rottijd op haar werk en er zaten nog meer dingen tegen en die negatieve gevoelens werden versterkt door de Champix, waardoor ze zich nog beroerder ging voelen. Dus is ze gestopt met de Champix en een week later begonnen met roken, heel zonde natuurlijk want dan is al die moeite en het diepe dal waar ze in zat voor niets geweest.
Maar misschien komt haar tijd ook ooit nog wel.
Maar wat zijn de andere opties dan?quote:Op zondag 30 mei 2010 22:28 schreef Laysa het volgende:
Het gaat wel weer beter....De troep komt er goed uit en de plek lijkt een stuk rustiger....deze week naar het ziekenhuis en dan zullen ze wel beginnen om via een andere manier het infuus te zetten...Dit kan zo niet meer helaas
Thanx jullie
Teun heeft een meisjequote:Op zondag 30 mei 2010 22:32 schreef BONG4002 het volgende:
Waar is Teun eigenlijk? Die zie ik meestal vaak posten?
Ik geloof ook gerust dat je het niet makkelijk hebt, je hebt je er wel helemaal in vastgebeten en hebt alles van te voren goed doordacht, helaas heeft het weer niet mee geholpenquote:Op zondag 30 mei 2010 22:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Gewoon een kwestie van vallen en opstaan, maar niet te lang wachten met een nieuwe poging denk ik.
Maar vergis je niet hoor, alhoewel ik totaal geen behoefte aan roken meer heb, heb ik wel steeds allerlei andere dingen. Ook ik ben drie dagen behoorlijk depri geweest, maar dat is weer over gegaan. Door alles heen kan ik steeds blijven bedenken dat ik door moet zetten. Je zus heeft gewoon een gunstigere periode nodig waarin ze meer rust heeft.
Neuh, wat een rotmaand qua weer. Maar dat geldt voor ons allemaalquote:Op zondag 30 mei 2010 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik geloof ook gerust dat je het niet makkelijk hebt, je hebt je er wel helemaal in vastgebeten en hebt alles van te voren goed doordacht, helaas heeft het weer niet mee geholpen
Zie, is het niet helemaal voor niks geweest. Goed dat ze ervan baaltquote:Op zondag 30 mei 2010 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nu baalde ze enorm dat ze weer rookt, man wat een gedoe ook met die rotpeuken, ik ben blij dat ik van die verslaving af ben.
De enige andere optie is een Port a cath....die willen ze al 4 jaar plaatsen bij mij, maar tot op heden hebben ik en mn eigenwijsheid (koppigheid) goed stand kunnen houden...Alleen nu sta ik echt met mn rug tegen de muur...dus tja...quote:
Italie is super. Toscane vind ik schitterend, en Rome vind ik helemaal geweldig.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een heerlijk meer en vlakbij Venetië, Verona, Milaan. Italië is zo'n fijn vakantieland![]()
Heb jij nog vakantieplannen?
Trusten Marrijequote:Op zondag 30 mei 2010 22:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
Zie, is het niet helemaal voor niks geweest. Goed dat ze ervan baalt![]()
Laysa, sterkte ermee![]()
Welterusten!
Sterktequote:Op zondag 30 mei 2010 22:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
De enige andere optie is een Port a cath....die willen ze al 4 jaar plaatsen bij mij, maar tot op heden hebben ik en mn eigenwijsheid (koppigheid) goed stand kunnen houden...Alleen nu sta ik echt met mn rug tegen de muur...dus tja...
Any ways...ik ga weer in lurkstand...fijne avond allemaal
Trustenquote:Op zondag 30 mei 2010 22:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
Zie, is het niet helemaal voor niks geweest. Goed dat ze ervan baalt![]()
Laysa, sterkte ermee![]()
Welterusten!
Lekker slapen Laysaquote:Op zondag 30 mei 2010 22:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
De enige andere optie is een Port a cath....die willen ze al 4 jaar plaatsen bij mij, maar tot op heden hebben ik en mn eigenwijsheid (koppigheid) goed stand kunnen houden...Alleen nu sta ik echt met mn rug tegen de muur...dus tja...
Ik ga naar San Felice del Benaco dat is aan de westkant van het Gardameer, een klein stukje boven Desenzano. Ik ben al eens in Bardolino en Peschiera geweest en naar het Comomeer, daar is het ook heel mooi, maar het water heel koudquote:Op zondag 30 mei 2010 22:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Italie is super. Toscane vind ik schitterend, en Rome vind ik helemaal geweldig.
Gardameer ben ik ook wel geweest. Sirmione is erg leuk. Wij zaten toen bij Desenzano als ik het me goed herinner, daar kampeerden we vroeger weleens.
Godsamme... dat moest ik effe googelen hoor Lay's had ik nog nooit van gehoordquote:Op zondag 30 mei 2010 22:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
toe maar toe maar doe maar duurquote:Op zondag 30 mei 2010 22:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga naar San Felice del Benaco dat is aan de westkant van het Gardameer, een klein stukje boven Desenzano. Ik ben al eens in Bardolino en Peschiera geweest en naar het Comomeer, daar is het ook heel mooi, maar het water heel koud![]()
Ik zou graag nog eens een rondreis op Sicilie maken
Weet jij hoe goedkoop de pizza's daar zijn?quote:
Ik las have Fanquote:
wanneer ga je ?quote:Op zondag 30 mei 2010 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Weet jij hoe goedkoop de pizza's daar zijn?![]()
[..]
Ik las have Fan
Jij nog bedankt Meis...jeweetzquote:Op zondag 30 mei 2010 22:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Godsamme... dat moest ik effe googelen hoor Lay's had ik nog nooit van gehoord
http://nl.wikipedia.org/wiki/Port-a-cath
Sterkte !
nou dat duurde effe zeg lag al bijna in mijn nest !quote:
Knuffel van ook ,Laysa...quote:Op zondag 30 mei 2010 22:28 schreef Laysa het volgende:
Het gaat wel weer beter....De troep komt er goed uit en de plek lijkt een stuk rustiger....deze week naar het ziekenhuis en dan zullen ze wel beginnen om via een andere manier het infuus te zetten...Dit kan zo niet meer helaas
Thanx jullie
Niet eens zo lang geledenquote:Op maandag 31 mei 2010 00:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
Hey, die titel heb ik ook wel eens gekozen
Ik ben benieuwd.quote:Op maandag 31 mei 2010 07:05 schreef Disana het volgende:
Aan het eind van de week temperaturen tot 26 graden
Spannend, succes.quote:Op maandag 31 mei 2010 00:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
Morgen eerste gesprek om te kijken of ik een hypotheek kan krijgen voor hetdroomhuisje
![]()
Poepzenuwachtig!
Doe je goed. Hoe is het met de kattenkinderen?quote:
Thanks. Precies bruin genoeg om voorbereid te zijn op de zinderende zomer hier. Toch?quote:
Morgen weer. Vandaag nog acclimatiseren onder het dekbed en het tweede deel van Millennium uitlezen.quote:
Vooral een bruine arm denk ik.quote:
Teun is volgens mij verdronken in de jacuzzi van de buren, waar hij samen met zijn neukertje belle du jour in heeft liggen watertrappelen.quote:Op maandag 31 mei 2010 10:19 schreef Gert het volgende:
Hier nog wat gebeurd? En dan bedoel ik op microniveau, FOK!.. niet de schokkkende berichtgeving omtrent het falen van Sieneke want dat was ook daar doorgedrongen.
Dat laatste heb ik gezien, écht een Noek-outfit.quote:Op maandag 31 mei 2010 10:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Teun is volgens mij verdronken in de jacuzzi van de buren, waar hij samen met zijn neukertje belle du jour in heeft liggen watertrappelen.
Ik was zielig want afgewezen voor de job en toen stuurde Liesje mij een shitload Jelly Beans. Zonder de zure boontjes, want die hield ze zelf voor haar zuurgraad. Die weer teniet werd gedaan door het kledingbombardement dat Noek op haar losliet.
Dus vandaag nog een béétje relaxen, das wel lekker.quote:Op maandag 31 mei 2010 10:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Morgen weer. Vandaag nog acclimatiseren onder het dekbed en het tweede deel van Millennium uitlezen.![]()
Nog 100 bladzijden, en dan moet ik naar de winkel voor deel 3.
Ik ben op een gegeven moment gestrand in deel twee. Werd een beetje moe van die self proclaimed casanova. Weggelegd en van de zomer weer eens in verder.quote:Op maandag 31 mei 2010 10:21 schreef Gert het volgende:
Morgen weer. Vandaag nog acclimatiseren onder het dekbed en het tweede deel van Millennium uitlezen.![]()
Nog 100 bladzijden, en dan moet ik naar de winkel voor deel 3.
Ze gaan nu ook af en toe de woonkamer uit om de rest van het huis te verkennen, maar soms gebeurt het dan zomaar dat ze elkaar kwijt raken en dat de 1 op zolder en de ander beneden zit, wat een gemauw van jewelste tot gevolg heeftquote:Op maandag 31 mei 2010 10:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Doe je goed. Hoe is het met de kattenkinderen?
*cv een slinger geeft.
Welkom thuis Gert.
Dat is een welkom voor Gert omdat die naar Spanje is geweest. Bedankt voor je mening, we nemen het mee naar achteren.quote:
Wat een stoer wijf is het ook.quote:
Zag het vannacht nog op TV ja! Eigenlijk hadden wij daar samen met Pietje moeten staan hè! Jgoete uut Landjgaaf!quote:
Ja, zo gaaf. Ze is maar 1 meter ofzo maar zo ontzettend cool!quote:Op maandag 31 mei 2010 13:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een stoer wijf is het ook.
Ik heb dit gisteravond op tv gezien, geweldig!
Ja! Dat dacht ik ook gisteravond ja.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:22 schreef Gert het volgende:
Zag het vannacht nog op TV ja! Eigenlijk hadden wij daar samen met Pietje moeten staan hè! Jgoete uut Landjgaaf!
quote:Op maandag 31 mei 2010 13:22 schreef Gert het volgende:
Eej Ian![]()
Is je weekend begonnen?![]()
Es war toll in de "17e deelstaat van Duitsland".
Tering wat een mooi eiland habt ihr konfiskiert!
Ik heb de bio van Tom Cruise helemaal gelezen, my god wat een enge sekte dat scientologie.quote:Op maandag 31 mei 2010 10:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben op een gegeven moment gestrand in deel twee. Werd een beetje moe van die self proclaimed casanova. Weggelegd en van de zomer weer eens in verder.
Voljende keegquote:
oh wat goed, zal dat ook best eens willen doen zo boven het plubliekquote:Op maandag 31 mei 2010 13:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een stoer wijf is het ook.
Ik heb dit gisteravond op tv gezien, geweldig!
Nou dan doe ik ook maar een vakantiefoto. Van het pussy spotten!quote:Op maandag 31 mei 2010 13:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb de bio van Tom Cruise helemaal gelezen, my god wat een enge sekte dat scientologie.
[ afbeelding ]
Zonder!quote:Op maandag 31 mei 2010 14:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou dan doe ik ook maar een vakantiefoto. Van het pussy spotten!![]()
Deze freule kwamen we tegen in een villawijk aan de kust. Drie keer raden: was het met of zonder flits?
[ afbeelding ]
ben zaterdag aan mooie roman begonnen * het lot van de familie meijer* door Charles Lewinsky, het 2e deel staat nu in de top 10 boekenlijst op nummer 2 of 3.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb de bio van Tom Cruise helemaal gelezen, my god wat een enge sekte dat scientologie.
[ afbeelding ]
Damn, you're good.quote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 14:16 schreef Gert het volgende:
+++ NEWS FLASH +++ Emile Ratelband is opgepakt na een aanslag met een vliegtuig!
Op welke wijze dan?quote:Volgens Ratelband was zijn ‘actie’ bedoeld om de verkiezingsuitslag te beïnvloeden.
Hiero, om het gevoel nog even vast te houden.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je moet van goeden huize komen om deze dudes te overtreffen!quote:Op maandag 31 mei 2010 14:35 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik denk dat het tijd is voor om mijn Panda power naar buiten te laten.
Ja!quote:Op maandag 31 mei 2010 14:34 schreef Noek het volgende:
[..]
Hiero, om het gevoel nog even vast te houden.
Gil je al?
Goed opgemerktquote:Op maandag 31 mei 2010 00:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
Hey, die titel heb ik ook wel eens gekozen
Kijk uit met de hypotheker en zorg dat je alle kosten op de offerte tot achter de komma kan verklaren. Het zijn best agressieve verkopers die je van alles erbij aansmeren, als je dan niet heel veel financiele kennis hebt ga je voor honderden euro´s ´t schip in. Wil de feestvreugde niet temperen, maar die DSBshit moet toch voor enige waarschuwing zorgen (hoop ik).quote:
Ik weet wat je bedoeltquote:Op maandag 31 mei 2010 18:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Kijk uit met de hypotheker en zorg dat je alle kosten op de offerte tot achter de komma kan verklaren. Het zijn best agressieve verkopers die je van alles erbij aansmeren, als je dan niet heel veel financiele kennis hebt ga je voor honderden euro´s ´t schip in. Wil de feestvreugde niet temperen, maar die DSBshit moet toch voor enige waarschuwing zorgen (hoop ik).
Ja! Behaagziek menneke.quote:
En tot die tijd: geen nieuws is goed nieuws. Alvast feli.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik laat het nieuws voor de rest even aan Mera zelf over, ik denk dat ze het leuk vind dat zelf te melden
Ja das beter iid. Kan ze tip's en goed bedoelde aanraders shiften.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik laat het nieuws voor de rest even aan Mera zelf over, ik denk dat ze het leuk vind dat zelf te melden
Precies ja, ´avond.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja das beter iid. Kan ze tip's en goed bedoelde aanraders shiften.
Snel loten kopen danquote:Op maandag 31 mei 2010 18:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik heb net zoveel kans om de loterij te winnen als om een hypotheek te krijgen!
Pus ofzoquote:Op maandag 31 mei 2010 20:06 schreef Dementor het volgende:
We zullen het maar niet over olie hebben.
Nee even wachtenquote:
Wie ben jij?quote:
Ahhh waarom weghalen. Zit het niet zo lekker tussen de oortjesquote:
Dus ik mag niet met mijn kloontje posten?quote:Op maandag 31 mei 2010 21:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Meer laten-we-als-oldbie-eens-in-RLS-posten tijd
Wer sagt das?quote:Op maandag 31 mei 2010 21:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dus ik mag niet met mijn kloontje posten?
Maar ook net de bagger die we niet meer in KLB willen.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:15 schreef Ian_Nick het volgende:
Remmiiiiieeee! Dat topic over die relbuitenlandert was net zo leuk
Kick het dan naar ONZquote:Op maandag 31 mei 2010 21:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar ook net de bagger die we niet meer in KLB willen.
Wat een onwijs goed plan, daar kan ik dan mijn over datum frikandellen kwijtquote:Op maandag 31 mei 2010 21:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Of nog beter:Maak een nieuw subforum wat iedereen heel makkelijk uit zijn AT en NT kan halen Noem het de Anus Van ONZ Kick daar al dit soort topics heen. Maak mij mod. Profit
Ze zitten met een mond volquote:Op maandag 31 mei 2010 21:29 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik neem aan dat Remlof dit idee met Danny en Yvonne aan het overleggen is?
Bevroren, voelt niemand wat vanquote:
Ja, dat hoeft nu dus niet meerquote:Op maandag 31 mei 2010 19:18 schreef Ian_Nick het volgende:
En het was niet DE Hypotheker, maar een lokale bemiddelingsdienst en bovendien iemand die ik persoonlijk ken. Bovendien; het schip in ga je altijd, want je vindt nu eenmaal niemand die een hypotheek aanbiedt en daar niets aan wil verdienenquote:Op maandag 31 mei 2010 18:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Kijk uit met de hypotheker en zorg dat je alle kosten op de offerte tot achter de komma kan verklaren. Het zijn best agressieve verkopers die je van alles erbij aansmeren, als je dan niet heel veel financiele kennis hebt ga je voor honderden euro´s ´t schip in. Wil de feestvreugde niet temperen, maar die DSBshit moet toch voor enige waarschuwing zorgen (hoop ik).
Niet helemaal waar, je betaalt gewoon voor het advies en als dat advies prima is dat ga je nergens het schip mee in. 1% is de norm qua advieskosten, kijk vooral uit bij extra verzekeringen (oa arbeidsongeschiktheid, woongarant etc.). Een overlijdensrisicoverzekering kom je dan weer niet onderuit, hoewel die heel goedkoop kan (nog geen 10 euro in de maand).quote:Op maandag 31 mei 2010 22:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
Bovendien; het schip in ga je altijd, want je vindt nu eenmaal niemand die een hypotheek aanbiedt en daar niets aan wil verdienen![]()
Tof Mera! Geweldig dat het gaat lukken. Je eigen huis!quote:Op maandag 31 mei 2010 22:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, dat hoeft nu dus niet meer![]()
![]()
Maar idd, groen licht![]()
[..]
En het was niet DE Hypotheker, maar een lokale bemiddelingsdienst en bovendien iemand die ik persoonlijk ken. Bovendien; het schip in ga je altijd, want je vindt nu eenmaal niemand die een hypotheek aanbiedt en daar niets aan wil verdienen![]()
Anyway: morgen vragen aan de woningstichting hoe lang ik hier kan blijven en in de tussentijd het huisje gaan bezichtigen!![]()
Dat laatste komt inderdaad overeen met wat hij me o.a. vertelde. Het is er zo eentje die ook echt zegt van: Dit moet je niet doen en dit wel. Heleboel mogelijkheden voorgeschoteld gekregen, ik voel me eerlijk gezegd helemaal goed bij deze persoon. Hij zegt ook gewoon van: Heleen, ga kijken naar dat huisje, en als je ook maar een béétje NIET het gevoel hebt dat je daar gelukkig kan worden, moet je het NIET kopen. Da vink tof, dattie dat zegt.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Niet helemaal waar, je betaalt gewoon voor het advies en als dat advies prima is dat ga je nergens het schip mee in. 1% is de norm qua advieskosten, kijk vooral uit bij extra verzekeringen (oa arbeidsongeschiktheid, woongarant etc.). Een overlijdensrisicoverzekering kom je dan weer niet onderuit, hoewel die heel goedkoop kan (nog geen 10 euro in de maand).
Uh naja, volgende stap is gaan kijken of het wat is, zo niet dan zal het mss nog wel even duren voor ik nog iets vind dat goed bij me past en zo goed te betalen isquote:Op maandag 31 mei 2010 22:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tof Mera! Geweldig dat het gaat lukken. Je eigen huis!
Geen idee wie dit is maar wel een leuke posthistorie, was best gezellie toenquote:
Het was voorbestemdquote:Op maandag 31 mei 2010 22:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, dat hoeft nu dus niet meer![]()
![]()
Maar idd, groen licht![]()
[..]
En het was niet DE Hypotheker, maar een lokale bemiddelingsdienst en bovendien iemand die ik persoonlijk ken. Bovendien; het schip in ga je altijd, want je vindt nu eenmaal niemand die een hypotheek aanbiedt en daar niets aan wil verdienen![]()
Anyway: morgen vragen aan de woningstichting hoe lang ik hier kan blijven en in de tussentijd het huisje gaan bezichtigen!![]()
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
mogguh![]()
Gister de 15km naar huis in 38 minuten gefietst, op naar de 35.
Je hebt altijd baas boven baasquote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:22 schreef Gert het volgende:
Een uur over 65 kilometer. Buiten de spits, that is.![]()
Zit je nou gewoon te fokken terwijl je rijdt?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:29 schreef Gert het volgende:
Nog steeds 5 kilometer file op de A4 naar a'dam. Ik wacht nog effe, wil de 59 minuten halen.![]()
O kut moet ook nog tanken.![]()
DAT TELT NIET MEE!!!
ZIT JE NOG NIET OP JE WERK????quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:29 schreef Gert het volgende:
Nog steeds 5 kilometer file op de A4 naar a'dam. Ik wacht nog effe, wil de 59 minuten halen.![]()
O kut moet ook nog tanken.![]()
DAT TELT NIET MEE!!!
nEE HIJ KIJKT NAAR DE FILEMELDING THUIS NATUURLIJK.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:30 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Zit je nou gewoon te fokken terwijl je rijdt?
Jaweeeel!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:30 schreef Noek het volgende:
Beter, Mera! Ik heb ook helemaal geen advies voor je want ik weet er jack shit van.![]()
Succes iig!
Oh ja, dat wel natuurlijk. Niet over hypotheken iig.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:36 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Jaweeeel!
Dit behang, deze kussens, die stoel, daar een vaas met deze blommen, als je die kast daar neerzet krijg je hier een hoekje, deze tegels en na het gronden 3x aflakken
Oh, das gek!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:35 schreef Noek het volgende:
Ik heb een zwevende zwarte punt voor mijn oog, al ruim een week. Dat is al zo lang dat ik er wel mee moet gaan leven.Of het is een orb die me iets wil vertellen!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Mouches_volantes ?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:35 schreef Noek het volgende:
Ik heb een zwevende zwarte punt voor mijn oog, al ruim een week. Dat is al zo lang dat ik er wel mee moet gaan leven.Of het is een orb die me iets wil vertellen!
En ze heeft ook mooie kroonluchters in de aanbieding!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:36 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Jaweeeel!
Dit behang, deze kussens, die stoel, daar een vaas met deze blommen, als je die kast daar neerzet krijg je hier een hoekje, deze tegels en na het gronden 3x aflakken
Ga's naar de opticien op z'n minst dan? Isjnie goed hoorquote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:35 schreef Noek het volgende:
Oh ik heb voor vanmiddag een tripje Action op de planning staan.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:38 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh ja, dat wel natuurlijk. Niet over hypotheken iig.
Ik ga zo naar de Action want ik zag een leuke bbq. VORK!
De zwarte puntpest is harstikke besmettelijk en de dood volgt binnen een maand. Kan! Maar ik denk dat het mijn overleden oma is die wat wil vertellen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:38 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh, das gek!
En irritant. Dokter? Misschien heb je wel een zeldzame enge tropische ziekte. Hoop niet dat het besmettelijk is...
Ja!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:43 schreef Noek het volgende:
[..]
De zwarte puntpest is harstikke besmettelijk en de dood volgt binnen een maand. Kan! Maar ik denk dat het mijn overleden oma is die wat wil vertellen.
Ja, dat heb ik ook maar dat zijn meer lichtpuntjes. Het is echt een donkere stip.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:39 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Mouches_volantes ?
Het kan in principe geen kwaad
Enschede heeft nu een achterlijk grotequote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ben er gisteren nog even geweest, Action, maar ik kon mijn kont niet keren tussen de hoofddoekjes en de moeders met gillend kroost, dus ik stond vrij snel weer buiten. Weekend is duidelijk een betere tijd om te gaan
Nee, ze liggen wel bij de kringloop.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
En ze heeft ook mooie kroonluchters in de aanbieding!![]()
Of zijn ze al verkocht![]()
quote:
Ze hebben glowsticks!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:41 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh ik heb voor vanmiddag een tripje Action op de planning staan.
Zullen we vanavond onze schatten laten zien?
Ik sleep altijd meer mee dan moet.
Ga voor een pen en moet 29 euro aftikken
Oke, maar volgens mij heb ik alles alquote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:48 schreef Noek het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Ze hebben glowsticks!![]()
Maar doen we, vanavond!
Oh! Naja, opgeruimd staat netjes tochquote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:47 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, ze liggen wel bij de kringloop.![]()
Heel erg want ik had ze gebeld om shit op te halen maar dat zet ik allemaal niet aan de weg want wijf dus meneer heeft zo de garage-inboedel op de oprit gelegd en toen was alles weg toen ik uit bed kwam!
Hij vroeg nog wel: Alles? en toen zei ik: Ja, alles!![]()
Ik heb nog wel een Nespresso-apparaat voor je?En een kamerscherm want die was hij wel vergeten.
Maar het patent van Nespresso is bijna afgelopen of zoiets. Maar daar heb ik net zoveel verstand van als van hypotheken.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Oh! Naja, opgeruimd staat netjes tochRuimte voor feestjes enzo. Of een extra SM kelder
En Nespresso cups vind ik te duur.![]()
Zoiets begreep ik ook. Dat anderen dan ook die cups mogen vervaardigen, waardoor de prijs waarschijnlijk zal zakken.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:06 schreef Noek het volgende:
Maar het patent van Nespresso is bijna afgelopen of zoiets. Maar daar heb ik net zoveel verstand van als van hypotheken.
Ik drink wel veel koffie maar het is dan ook gewoon hele lekkere koffie dus ik hoef ook geen andere. Maar als het gaat om de prijs dan is het dus even afwachten op wat goedkopere varianten.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zoiets begreep ik ook. Dat anderen dan ook die cups mogen vervaardigen, waardoor de prijs waarschijnlijk zal zakken.
Alhoewel ik de cups niet te duur vind. maar ik drink thuis ook geen sloten koffie. Door de week alleen 's avonds eentje en in het weekend misschien drie op een dag. Dan is het goed te doen. En al die cupkleurtjes staan zo vrolijk in mijn glazen champagnekoeler. Het lijkt het WK wel.
Dat zou serieus niks voor mij zijn.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:17 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik drink wel veel koffie maar het is dan ook gewoon hele lekkere koffie dus ik hoef ook geen andere. Maar als het gaat om de prijs dan is het dus even afwachten op wat goedkopere varianten.
Wel zou het handig zijn als je af en toe een pakje kunt halen bij de supermarkt. Stel dat je vergeet te bestellen!En dat is nogal eens dan heb ik iig nog wel koffie. Je kijkt in het kastje en dan..
[ afbeelding ]
Dank je, Pietje, en dan gaan we nu over naar het weer!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
30% van de Nederlanders heeft een 2e mobieltje.
wtf? bbq!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
26 graden aan 't einde van de week, wtfbbq.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Lekker he!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Leuke clip, waardeloos nummer.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:01 schreef Copycat het volgende:
Wat is het toch een lekker wijf. En wat een lekker clip:
http://www.thesun.co.uk/s(...)rom-Kylie-video.html
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
Makelaar belt net, zaterdag eerste bezichtiging
Het nummer heeft inderdaad niet veel om het lijf, zoals zowat alle Kylie nummers, maar daar gaat het me bij haar ook niet omquote:
Mwah, deze was wel leuk:quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het nummer heeft inderdaad niet veel om het lijf, zoals zowat alle Kylie nummers, maar daar gaat het me bij haar ook niet om.
Ja, dat vind ik ook zo'n lekker nummerquote:
En hoe gaat het met jou? Veel beter hoop ikquote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:22 schreef Laysa het volgende:
Fijn Mera...en wat spannend...misschien heb je straks gewoon je eigen huisje...You go girly![]()
Eh.. Ik heb geen idee wat 'lang' is tegenwoordigquote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:46 schreef Noek het volgende:
Zaterdag is goed! Staat het huisje al lang te koop?
Die doet me voortaan denken aan Bunny Munro, de onsympathieke hoofdpersoon uit een boek van -hoe toepasselijk- Nick Cave.quote:
quote:Alle Nederlandse voornamen online
AMSTERDAM - Alle Nederlandse voornamen staan vanaf donderdag online. Dat heeft het Meertens Instituut dinsdag bekendgemaakt.
In de Nederlandse Voornamenbank (NVB) staan 500.000 voornamen die in Nederland worden gebruikt. Het Meertens Instituut is een onderzoeksinstituut dat zich bezighoudt met de bestudering en documentatie van de Nederlandse taal en cultuur.
Bij elke voornaam wordt vermeld hoeveel personen die naam in Nederland dragen, mannen en vrouwen, en of de naam wordt gebruikt als eerste naam of als tweede of volgende naam.
Op de website is ook te zien of de naam populair is sinds 1880. Belangstellenden kunnen zien of een naam in opkomst is, wanneer de naam het meest populair was, of dat de naam alweer uit de gratie is. Ook wordt de verspreiding van de voornaam gegeven, op basis van de hele bevolking in 2006, naar geboortegemeente. Voor 20.000 namen is een uitleg en verklaring beschikbaar. Ouders kunnen op de website zien of een voornaam in Nederland al eens geaccepteerd is, wat de aangifte van een naam vergemakkelijkt.
Het NVB is een aanvulling op het Nederlandse Familienamenbank, die vorig jaar werd gelanceerd.
Die lijkt toch helemaal niet op Kylie?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die doet me voortaan denken aan Bunny Munro, de onsympathieke hoofdpersoon uit een boek van -hoe toepasselijk- Nick Cave.
vanochtend op controle geweest bij de HA en het zag er al veel beter uitquote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En hoe gaat het met jou? Veel beter hoop ik
Gelukkig!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
vanochtend op controle geweest bij de HA en het zag er al veel beter uit
Ah, dat klinkt goedquote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
vanochtend op controle geweest bij de HA en het zag er al veel beter uit
Nee, maar die hoofdpersoon heeft nogal een zwak voor de billen van Kylie.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:03 schreef remlof het volgende:
Die lijkt toch helemaal niet op Kylie?
[ afbeelding ]
Wat tof en spannend.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
Eh.. Ik heb geen idee wat 'lang' is tegenwoordigmaar langer dan een half jaar, volgens funda.
Neehee! Dezequote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat tof en spannend.![]()
Dit huisje gaat het toch om hè?
Dank je. Maar wij zijn er al uitquote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:03 schreef MeraViglioSa het volgende:
Voor de zwangere vrouwen onder ons, ter inspiratie![]()
[..]
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:43 schreef Copycat het volgende:
Wat ligt daar nou in de douche op de vloer? Toch geen hoogpolig tapijt?
Ah, ok. Dat andere huisje had Leandra gevonden, toch? Vandaar de verwarring.quote:
Oh lekker! Welke heb je gekocht? Honey I washed the kids is echt uber.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:57 schreef liesje1979 het volgende:
Oh Noek! Ik heb lush gekocht!
Heb het nu één keer gebruikt maar moet geloof ik een beetje wennen aan het hebben van een "blok" zeep, doe al jaren niet anders dan mij met vloeibare supermarktzeep wassen.
Zeil is zo vervangen, no problem. De eetkamer is iig huge, een tafel met 8 stoelen kun je er dus met gemak kwijt.quote:
Echt hè!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:53 schreef Noek het volgende:
Leuk ook dat grote kladblok in die ruimte. Een sieraad voor iedere woonkamer!
Die zou ik gelijk overnemen!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:56 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Echt hè!En check die waterkoeler dan!!
Het lijkt wel een soort van vergaderruimte. Altijd handig voor meets.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:53 schreef Noek het volgende:
Leuk ook dat grote kladblok in die ruimte. Een sieraad voor iedere woonkamer!
Wel handig voor de agendapunten voor de meet.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het lijkt wel een soort van vergaderruimte. Altijd handig voor meets.
Die watercooler vervang je gewoon voor een biertap.of is het vervangen door?
Goed bezig speurneus, met dat soort info kan je watquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:03 schreef MeraViglioSa het volgende:
Verrek, ik kom hetzelfde huis ook op Speurders tegen nu. Plaatsing advertentie: 3 februari 2009!
Dan staat het dus gewoon al een jaar en 4 maanden te koop!
Zjuust! Begin bij 0.50 cent.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Goed bezig speurneus, met dat soort info kan je wat.
Ja die, want die was het populairst volgens de verkoopster. En iets vanille achtigs.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:51 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh lekker! Welke heb je gekocht? Honey I washed the kids is echt uber.
Ik gebruik dan ook vrij vaak de douchegels van Lush. Freeze!![]()
Mooi clip van Kylie en natuurlijk vind ik het liedje wel weer leuk eigenlijk.
Zegt je iPhone dat?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja die, want die was het populairst volgens de verkoopster. En iets vanille achtigs.
Sta ik in die winkel begint mevrouw de verkoopster in het engels tegen mij te praten, dus ik denk, oh ze denkt zeker dat ik toerist ben ofzo. Dus zeg ik helemaal blij dat ze gewoon nederlands kon praten omdat ik dat wel versta, bleek dat zij dat niet kon.
Spreken al die verkoopsters engels? Komen ze mee met de zaak ofzo?![]()
Naja, geen idee, ik moet de stad in want cyclus.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:20 schreef Noek het volgende:
[..]
Zegt je iPhone dat?
Nee joh maar Engels is geen bezwaar ofzo. Ben je toen verdrietig Engels terug gaan praten?
Wel hè? Ik kreeg al een tip om 115 te bieden, vond dat een beetje erg laag maar dat heeft misschien nog wel nut ook.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Goed bezig speurneus, met dat soort info kan je wat.
quote:
Mwoah, mijn ouders kregen onlangs een bod dat 40 onder hun vraagprijs lagquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:26 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Wel hè? Ik kreeg al een tip om 115 te bieden, vond dat een beetje erg laag maar dat heeft misschien nog wel nut ook.![]()
[..]
Ja, lullige is alleen dat ik de verkoopmakelaar al van kleins af aan ken, dus die wéét hoe goed het bij me pastquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:52 schreef Marrije het volgende:
Tip inkopper nummer 1: niet dolenthousiast door dat huis heen 'oooh aaaah ja het heeft écht alles wat ik zoek in een huis'.
Maar een beetje lauw 'oh ja die trap is niet écht fijn. . .dat zal vervangen moeten worden. . . tis allemaal wel gedateerd hè, moet een hoop aan gebeuren. Daar heb ik eigenlijk geen zin / tijd / geld in / voor, hmmm, lastig lastig. En hoe zit het met vocht? En onder de vloer? Is daar een rapport van? Nee? Oh, nou, dat lijkt me wel noodzakelijk wil ik eventueel een bod uitbrengen. . . Nou, nachtje over slapen maar. Nog steeds lauw: u hoort nog van mij'
Eventueel nog een ander huis dat te koop staat ter sprake brengen.
Jot, maar dat kan ik best acteren, geen probleemquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:07 schreef Copycat het volgende:
Kun je niet iemand meenemen die jouw enthousiasme weer heel koelbloedig compenseert?
Dan benadruk je de punten die tegenvallen wat meerquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:05 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, lullige is alleen dat ik de verkoopmakelaar al van kleins af aan ken, dus die wéét hoe goed het bij me pastMaargoed, inderdaad, that's the way to go
Ik denk dat makelaars deze tactieken inmiddels wel kennen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:18 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dan benadruk je de punten die tegenvallen wat meer
Ook bij die makelaar die je al je hele leven kent?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:15 schreef MeraViglioSa het volgende:
Jot, maar dat kan ik best acteren, geen probleem
Natuurlijk kennen ze die tactiek, kunst is om dat overtuigd te doenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk dat makelaars deze tactieken inmiddels wel kennen.
Maar Mera kan het proberen.
Wat een leuk huis!
Ik kan niet 100% faken nee, maar over-enthousiast kan ik wel verbergen hoor.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ook bij die makelaar die je al je hele leven kent?
Kat in het bakkie!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:46 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik kan niet 100% faken nee, maar over-enthousiast kan ik wel verbergen hoor.
Kwestie van mijn/de onzekerheden heel erg overdrijven![]()
Niet zoveel moeite mee, zoals jullie ws. wel weten
Wanneer hoorde je dat?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:19 schreef Soury het volgende:
Mijn chips smaak is niet door naar de volgende rondeMet vriendelijke groet het Lay's team ..
In de mail van vanmiddag. Ik had bobotie met een vleugje appelquote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wanneer hoorde je dat?
Ik heb nog geen bericht
Wat had jij voor smaak ??? Er is nog hoop voor jequote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wanneer hoorde je dat?
Ik heb nog geen bericht
Ik vind het een lelijk kuthuis.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:07 schreef Copycat het volgende:
Kun je niet iemand meenemen die jouw enthousiasme weer heel koelbloedig compenseert?
Dat maakt Lays binnenkort vast wel bekendquote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat had jij voor smaak ??? Er is nog hoop voor je
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat maakt Lays binnenkort vast wel bekend
Augurken-chips, boh wat lijkt me dat smerigquote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
Zoiets
Maar niet iets met chocola, slagroom of augurken
Gadverdammequote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
Zoiets
Maar niet iets met chocola, slagroom of augurken
Oeh! Dat wil ik nu.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Augurken-chips, boh wat lijkt me dat smerig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |