Ze had het koudquote:Op zaterdag 29 november 2008 15:28 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat is die Nikkie Plessen toch slecht
quote:Op zaterdag 29 november 2008 15:29 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Mogge...... ouwe zuipschuit![]()
![]()
see you later........
quote:Op zaterdag 29 november 2008 15:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
Manu lees je PM ff
waarom, halen ze caroline in???quote:Op zaterdag 29 november 2008 16:08 schreef Gert het volgende:
Ik zou zeggen: de stem-termijn bij de dichtwedstrijd heeft nu wel lang genoeg geduurd. Sluiten die hap.^O^
Ik heb ff een tussenstand gemaaktquote:Op zaterdag 29 november 2008 16:08 schreef Gert het volgende:
Ik zou zeggen: de stem-termijn bij de dichtwedstrijd heeft nu wel lang genoeg geduurd. Sluiten die hap.^O^
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 november 2008 16:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heb ff een tussenstand gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
![]()
Nee maar ze staat nu echt vét voor, zo'n beetje de hele SC heeft gestemd. Dus termijn sluiten voordat de fans van andere deelnemers wakker worden.quote:
quote:Op zaterdag 29 november 2008 16:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee maar ze staat nu echt vét voor, zo'n beetje de hele SC heeft gestemd. Dus termijn sluiten voordat de fans van andere deelnemers wakker worden.
waaaaaaaaaar kan ik stemen dementor ?quote:
quote:Op zaterdag 29 november 2008 16:30 schreef Dementor het volgende:
[STEMMEN!] FOK! zat te denken...De eindstrijd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |