Jahquote:
quote:Op zondag 30 mei 2010 22:12 schreef nattermann het volgende:
[..]
Mijn username komt echter hier vanaf:DuhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lolwut
was het al, immers, zie wie er allemaal posten hierquote:Op zondag 30 mei 2010 22:16 schreef nattermann het volgende:
Zo wordt dit topic toch nog een goed topic
quote:Op zondag 30 mei 2010 22:24 schreef GGMM het volgende:
Mijn complimenten. Je had z'n topic gewoon kunnen sluiten, maar z'n topic verpesten om hem zo weg te jagen; geniaal.
quote:Op zondag 30 mei 2010 22:24 schreef GGMM het volgende:
Mijn complimenten. Je had z'n topic gewoon kunnen sluiten, maar z'n topic verpesten om hem zo weg te jagen; geniaal.
Ik ben voor de derde keer dronken vandaag. En Peter Steele is nog steeds doodquote:Op zondag 30 mei 2010 22:22 schreef BrandX het volgende:
mjah, TS is alleen pleitos.
En het is en was en blijft natuurlijk gewoon ordinaire spam, en al zijn taalfoutenzooi was haske nep enzo, maar ach. Mag de pret niet drukken. Iemand nog wat te melden?
Drie keer dronken op een dag.... moet je morgen niet werken dan?quote:Op zondag 30 mei 2010 22:32 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik ben voor de derde keer dronken vandaag. En Peter Steele is nog steeds dood
Ach dronken, dronken. Beetje teut en melancholisch.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:37 schreef BrandX het volgende:
[..]
Drie keer dronken op een dag.... moet je morgen niet werken dan?
En balen idd
beter!quote:Op zondag 30 mei 2010 22:39 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ach dronken, dronken. Beetje teut en melancholisch.
En ik heb nooit katers
Ik heb een pletterpet! Maar ik heb hem geruild tegen een vuvuzela met mijn broertje. Behalve het bier.quote:
Ik ookquote:
Sterker nog, Jansen, ik zou zelfs durven stellen dat het altijd kanquote:Op zondag 30 mei 2010 22:47 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ik ook!
En toch aan't bier. Het is nog altijd weekend, dus bier kan nog steeds
Eens, de Vriesquote:Op zondag 30 mei 2010 22:48 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Sterker nog, Jansen, ik zou zelfs durven stellen dat het altijd kan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |