quote:Op zondag 30 mei 2010 21:55 schreef BrandX het volgende:
Om te beginnen je gewoon normaal te gedragen. Op deze manier zo binnen komen stormen op FOK! is geen handige zet. Als je dat in het dagelijk leven ook doet zal je weinig medestanders vinden om je te helpen
quote:Op zondag 30 mei 2010 21:56 schreef waaghetniet het volgende:
[..]
oke sorry sorry spijt me saffie!
ik ben net vrij kk woute hadden mij opgepakt omdat ik glas gooide. spijt mij oke nieuwe start zand over
Ik voel een ban.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:56 schreef waaghetniet het volgende:
[..]
oke sorry sorry spijt me saffie!
ik ben net vrij kk woute hadden mij opgepakt omdat ik glas gooide. spijt mij oke nieuwe start zand over
Hey, zondagavond, je moet toch wat?quote:
quote:
quote:Op zondag 30 mei 2010 21:58 schreef waaghetniet het volgende:
oke sjorrie ik zal niet scheldem
maar kijk ik heb niet diploma. maar ik straat weet je ik ken die hussel dinge en zo. dus ik d8 mischien kan ik werk zoeken als acount manageg of zo iets weet je hun vragen ervaring 80 000 euro per jaar zeker ik heb ervaring met die bedragje snap je dus ik neem die baantje jwz iemand vacatuaire?
Alleen in Nederland!quote:
Mag ik je (meen het serieus) een tip geven? Zoek op internet wat gratis cursussen Nederlands, om mee te beginnen. Dan maak je nog een klein beetje een kans om een baan te verkrijgen die meer verdient dan een minimumloon.... Want als je met dit Nederlands wat je nu beheerst brieven e.d. moet gaan schrijven..... dat wordt het niet zeg maar.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:58 schreef waaghetniet het volgende:
oke sjorrie ik zal niet scheldem
maar kijk ik heb niet diploma. maar ik straat weet je ik ken die hussel dinge en zo. dus ik d8 mischien kan ik werk zoeken als acount manageg of zo iets weet je hun vragen ervaring 80 000 euro per jaar zeker ik heb ervaring met die bedragje snap je dus ik neem die baantje jwz iemand vacatuaire?
Ja maar nu weet Geert waar je site woont...quote:Op zondag 30 mei 2010 21:59 schreef waaghetniet het volgende:
kijk ik ben gewoon bang weet je Geert WIlders en zo gaat slecht met mijn site...
jah was lief van jequote:Op zondag 30 mei 2010 21:59 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik dacht ik kom ook es van mn luie reet...
Ja nee, te laat. Nu zit ik alweer cellullitis te kweken en dat is jouw schuld!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |