quote:Op zondag 30 mei 2010 19:53 schreef Marlalala het volgende:
[..]
neeeee RauzDie aardbeien zijn een soort van grijsblauw en die mandarijnen zijn waterig en zoet.
quote:
D. zit wel eens in een corvette!quote:Op zondag 30 mei 2010 19:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Rauz eet alles wat los en vast en in blik zit.
Was de koffie lekker?quote:Op zondag 30 mei 2010 19:55 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
![]()
Maar goed. Was vandaag ineen coffeshop, en het is zo raar dat je daar wel mag blowen maar niet roken.
bij die tent hier verderop mag je gewoon ook rokenquote:Op zondag 30 mei 2010 19:55 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
![]()
Maar goed. Was vandaag ineen coffeshop, en het is zo raar dat je daar wel mag blowen maar niet roken.
quote:
Ja weird hèquote:Op zondag 30 mei 2010 19:55 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zondag 30 mei 2010 19:56 schreef gomi het volgende:
[..]
bij die tent hier verderop mag je gewoon ook roken
hehe, zou kunnen iddquote:Op zondag 30 mei 2010 19:57 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Misschien is het alleen de Grass Company.
Ik ook niet, ik was daar per ongeluk. Wilde eigenlijk de Appie binnenlopen maar toen kwam ik daar ineens terecht.quote:Op zondag 30 mei 2010 19:57 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ja weird hèNiet dat ik één van beiden doe hoor....
Ja bij ons de kroegen ook.quote:Op zondag 30 mei 2010 19:58 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, zou kunnen idd
maar de kroegen hier achter me mag je ook gewoon roken.
Ik ken er inmiddels ook een paarquote:Op zondag 30 mei 2010 19:58 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, zou kunnen idd
maar de kroegen hier achter me mag je ook gewoon roken.
Zelfde soort drempel zeker.quote:Op zondag 30 mei 2010 19:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik was daar per ongeluk. Wilde eigenlijk de Appie binnenlopen maar toen kwam ik daar ineens terecht.
Ja, het is zo verwarrend! Daar moeten ze echt iets aan gaan doenquote:Op zondag 30 mei 2010 19:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik was daar per ongeluk. Wilde eigenlijk de Appie binnenlopen maar toen kwam ik daar ineens terecht.
quote:Op zondag 30 mei 2010 19:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, zolang alleen de eigenaar achter de bar staat oidquote:Op zondag 30 mei 2010 20:00 schreef gomi het volgende:
[..]
meeste kleinere zaken mag t volgens mij. de buurtkroegjes enzo
ah hier ook als er meer personeel is. officieel mag t niet. maar stiekem mag t welquote:Op zondag 30 mei 2010 20:01 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ja, zolang alleen de eigenaar achter de bar staat oid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |