Dat dacht ik alquote:
dat ziet er wel leuk uit.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:18 schreef Marlalala het volgende:
Dit is de eerste aflevering, een deel er van dan...
Ik stelde voor om open te blijven tot er een nieuwe talentenjacht isquote:Op zondag 30 mei 2010 21:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Blijkbaar.. Dat weet ik toch niet?
Misschien wilde je wel eerder dicht
Ik ga dinsdag met de auto naar Rauzer voor een afscheids-BBQ.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:18 schreef D. het volgende:
En daarover moeten jullie nog vergaderen, of trekken jullie er onaangekondigd ineens de stekker uit wanneer jullie het het juiste moment achten?
Nee nog niet!quote:Op zondag 30 mei 2010 21:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat ziet er wel leuk uit.
Heb je ook http://www.footballerswives.tv/ gezien? Dat was echt zo gaaf
worden wij nu buitengeslotenquote:Op zondag 30 mei 2010 21:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ga dinsdag met de auto naar Rauzer voor een afscheids-BBQ.
Moeten we nog wat meenemen?quote:Op zondag 30 mei 2010 21:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ga dinsdag met de auto naar Rauzer voor een afscheids-BBQ.
quote:Op zondag 30 mei 2010 21:28 schreef charmed_angel het volgende:
Shameless thx marlalala nu wil ik de rest zien
Dat is met Shameless ook zoquote:Op zondag 30 mei 2010 21:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb alle seizoenen op dvd, zondder ondertiteling, en zo moeilijk te verstaan soms
* iBenny gaat ff wat FA's ontvoerenquote:Op zondag 30 mei 2010 21:30 schreef -Vaduz- het volgende:
We geven een seintje en als er dan een FA aanwezig is gaat het forum dicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |