Anita en haar bjoetie goeroes adviseren wel drie laagjes, heb je dit? Zo ja, dan...quote:Op maandag 31 mei 2010 23:17 schreef Flashbag het volgende:
Mensen ik heb een glitterneusje wie wil me aanraken!
quote:Op maandag 31 mei 2010 23:43 schreef DO2 het volgende:
Nou, die krijgt van mij een oscarnominatie, hoor.
ikkequote:Op maandag 31 mei 2010 23:17 schreef Flashbag het volgende:
Mensen ik heb een glitterneusje wie wil me aanraken!
Sterker nog, deze hele act van haar is al eens gedaan door een Utrechts meisje; met haar reeks 'poeiere'quote:
jij bent zo'n iemand die altijd het einde van een goeie film verklapt en dan als argument gebruikt dat het einde voorspelbaar was. en jij veegt je vieze plakhandjes af aan het meubilair als je ergens op visite bent.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:59 schreef dalaiblama het volgende:
[..]
Sterker nog, deze hele act van haar is al eens gedaan door een Utrechts meisje; met haar reeks 'poeiere'
Die is alleen offline gegaan omdat haar vriend het niet meer zag zitten alle aandacht. ( ze was heel populair in korte tijd ).
Dus wie dit uberhaupt een fenomeen noemt of denkt dat dit echt is. leeft onder een steen en is te dom om zijn reet te vegen.
De make up of de fakeheid? Oh wait.. it's both!quote:Op maandag 31 mei 2010 23:10 schreef GokuSFE het volgende:
Het ligt er ook niet zo'n klein beetje dik bovenop, geweldig
Natuurlijk heb ik 3 laagjes! Smeren smeren dat zal haters leren!quote:Op maandag 31 mei 2010 23:30 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Anita en haar bjoetie goeroes adviseren wel drie laagjes, heb je dit? Zo ja, dan...
Kijk even op de weblogquote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:59 schreef porsche1 het volgende:Dat ik dit topic voor een groot deel heb gemist.
Iemand die mij nog kan inlichten over wat er nog allemaal is gebeurd in dit topic?
Een vrouw die zich voordoet als 21 maar eigenlijks 50 is maakt allemaal "schoonheids tips " door je bek vol te smeren met makeup. Toen gingen wij haar pesten en ging ze filmpje voor ons maken en helemaal huilen enzo ging ze met haar man sjonnie en haar advocaat er iets tegen doen maar door ons is sjonnie nu overspannen en niks van advocaat gehoordquote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:59 schreef porsche1 het volgende:
Dat ik dit topic voor een groot deel heb gemist.
Iemand die mij nog kan inlichten over wat er nog allemaal is gebeurd in dit topic?
Ik bedoelde of er nog wat was in dit topic...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:08 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Een vrouw die zich voordoet als 21 maar eigenlijks 50 is maakt allemaal "schoonheids tips " door je bek vol te smeren met makeup. Toen gingen wij haar pesten en ging ze filmpje voor ons maken en helemaal huilen enzo ging ze met haar man sjonnie en haar advocaat er iets tegen doen maar door ons is sjonnie nu overspannen en niks van advocaat gehoordNou zoiets denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |