Niet dat ik weetquote:Op zondag 30 mei 2010 19:08 schreef Stoeprand het volgende:
Waarom vermaken jullie mij niet? Daar zijn jullie toch voor?
[ afbeelding ]
Zou je alsjeblieft weg willen gaan? Ik wil mij niet ergeren als ik me verveel.quote:
wat nou als ik gewoon blijfquote:Op zondag 30 mei 2010 19:09 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Zou je alsjeblieft weg willen gaan? Ik wil mij niet ergeren als ik me verveel.
Was het ook, lieve Stoep.quote:
Leuk in combinatie met je sig.quote:
ik ben aan het wachten tot ncis begintquote:Op zondag 30 mei 2010 19:11 schreef Sistyria het volgende:
Ik verveel me ook... Hier is ook niemand die me vermaakt
Die heb ik allemaal al gezienquote:Op zondag 30 mei 2010 19:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ben aan het wachten tot ncis begint
ik ook maar ik ken die aflevering alquote:Op zondag 30 mei 2010 19:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
abby is geilquote:
NCISquote:Op zondag 30 mei 2010 19:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Abbyquote:
ik kijk ncis via de sateliet dus ik kan verschillende zenders kiezenquote:
Nee. Abby is ubercote, maar niet geil.quote:
ik download iedere week de nieuwstequote:Op zondag 30 mei 2010 19:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik kijk ncis via de sateliet dus ik kan verschillende zenders kiezen![]()
er zit er altijd wel 1 bij die ik nog niet ken
daarom download ik zoiets dus nietquote:Op zondag 30 mei 2010 19:19 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik download iedere week de nieuwste
heb van de week de seizoensfinale gezien
en nu is het weer 4 maanden wachten voor er een nieuwe komt
ik wel ik heb geen geduld ervoorquote:Op zondag 30 mei 2010 19:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daarom download ik zoiets dus niet
whehehequote:
Idem, heb ze ook nog eens origineel op dvd.quote:Op zondag 30 mei 2010 19:19 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik download iedere week de nieuwste
heb van de week de seizoensfinale gezien
en nu is het weer 4 maanden wachten voor er een nieuwe komt
Hoe vind je zoiets.quote:Op zondag 30 mei 2010 19:25 schreef Ezechielk het volgende:
Godverdomme. Ik blijf het zo'n gaaf nummer vinden:
Die foto ziet er wel lijp uitquote:Op zondag 30 mei 2010 19:26 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb de tofste waterkoker ooit
[ afbeelding ]
Foto's van de Lada Niva meeting van vandaag vind je hier
Desu kwam ermee. En ik blijf hem luisterenquote:Op zondag 30 mei 2010 19:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoe vind je zoiets.
Ik vind het wel mooi, jammer van de taal, daar heb ik echt maar weinig mee. Ik wil het graag een beetje begrijpen wat ik luister.
Ziet er goed uit Lexquote:Op zondag 30 mei 2010 19:26 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb de tofste waterkoker ooit
[ afbeelding ]
Foto's van de Lada Niva meeting van vandaag vind je hier
Dat is de risico van het vakquote:Op zondag 30 mei 2010 19:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
bij die sprong heb ik mn uitlaat doormidden gebroken
Ik vind van wel. Juist omdat er tegenwoordig zo veel zijn.quote:Op zondag 30 mei 2010 19:38 schreef Myraela het volgende:
Is het raar als ik dat geen mooie auto's vind?
quote:Op zondag 30 mei 2010 19:40 schreef justmattie het volgende:
Ik heb er niet op geklikt maar die username icm die link riekt al naar spam
neuh.quote:Op zondag 30 mei 2010 19:38 schreef Myraela het volgende:
Is het raar als ik dat geen mooie auto's vind?
Veel Lada Niva's?quote:Op zondag 30 mei 2010 19:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vind van wel. Juist omdat er tegenwoordig zo veel zijn.
je moet hem ook niet quotenquote:
beter ik ben bezig om house alles orgineel te krijgenquote:Op zondag 30 mei 2010 19:22 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Idem, heb ze ook nog eens origineel op dvd.
Heb ik al, CSI ookquote:Op zondag 30 mei 2010 19:56 schreef Giertje het volgende:
[..]
beter ik ben bezig om house alles orgineel te krijgen
Het voorprogram gaat zo beginnen, ben benieuwd. Hiervoor was alleen maar soort van sensation black met gitaarsamplesquote:
Dat lijkt mij wel een nice voorprogrammaquote:Op zondag 30 mei 2010 20:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het voorprogram gaat zo beginnen, ben benieuwd. Hiervoor was alleen maar soort van sensation black met gitaarsamples
Oeh wijven in leren pakjes en gitaren
Dat is ook het enige, verder vind het maar niksquote:Op zondag 30 mei 2010 20:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat lijkt mij wel een nice voorprogramma
Ik kan het niet bepalen als ik het niet hoorquote:Op zondag 30 mei 2010 20:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is ook het enige, verder vind het maar niks
Volgens het papiertje nog iets van 6 nrs
Youtube deadcell maarquote:Op zondag 30 mei 2010 20:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik kan het niet bepalen als ik het niet hoor
Verkopen ze die daar niet? De meeste zalen kun je wel gewoon herriestoppers kopenquote:Op zondag 30 mei 2010 21:16 schreef LovelyLady het volgende:
ben mijn oordopjes vergeten![]()
Maar het voorprogramm ist vorbei
Dat is niet zo handigquote:Op zondag 30 mei 2010 21:16 schreef LovelyLady het volgende:
ben mijn oordopjes vergeten![]()
Maar het voorprogramm ist vorbei
Daar ook al een luie zondagquote:Op zondag 30 mei 2010 21:20 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
wat een heerlijk luie zondag![]()
hoe is het hier?
Hier ook goed, lekker aan de koffie en zo heerlijk lang douchenquote:Op zondag 30 mei 2010 21:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is niet zo handig![]()
[..]
Daar ook al een luie zondag
Hier is het goed en bij jou?
Geen slecht idee van de douchenquote:Op zondag 30 mei 2010 21:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hier ook goed, lekker aan de koffie en zo heerlijk lang douchen
ook luie zondagquote:Op zondag 30 mei 2010 21:20 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
wat een heerlijk luie zondag![]()
hoe is het hier?
uhuquote:
nja op de vrijdag ging mijn lichaam in paniekaanval.. gelukkig kon ik mijn hoofd erbij houden maar de lichamelijke klachten die erbij krijgt putten je uit.... op de zaterdag was het nog niet afgelopen.,,,,,, dus gewoon compleet naar de klote... vandaar meer dequote:Op zondag 30 mei 2010 21:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vind dat niet zohoor, is soms best lekker
Ik vind het ook meer de laatste, maar nu alles weer goed met je?quote:Op zondag 30 mei 2010 21:36 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
nja op de vrijdag ging mijn lichaam in paniekaanval.. gelukkig kon ik mijn hoofd erbij houden maar de lichamelijke klachten die erbij krijgt putten je uit.... op de zaterdag was het nog niet afgelopen.,,,,,, dus gewoon compleet naar de klote... vandaar meer demaar eigenlijk meer
dat is niet goedquote:Op zondag 30 mei 2010 21:36 schreef Knuffelzacht het volgende:
nja op de vrijdag ging mijn lichaam in paniekaanval.. gelukkig kon ik mijn hoofd erbij houden maar de lichamelijke klachten die erbij krijgt putten je uit.... op de zaterdag was het nog niet afgelopen.,,,,,, dus gewoon compleet naar de klote... vandaar meer demaar eigenlijk meer
Gelukkig maar dat het weer beter gaatquote:Op zondag 30 mei 2010 21:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
jah gaat beterhet vergt heel veel energie zowel lichamelijk als geestelijk om niet compleet te gaan freaken dus erg vermoeid maar het is nu voor zo'n 90% voorbij (omdat ik het niet toe laat om door te zetten duurt het ff voor alles weg is)
Slaap lekkerquote:Op zondag 30 mei 2010 21:45 schreef Knuffelzacht het volgende:
en nu ga ik lekker mijn bedje in, ff tv kijken en hopelijk net zo lekker slapen als vannacht
Van het zelfdequote:
Deadcell?quote:
Ik heb ze live gezien omdat ze in ;t voorprogramma van Deathstars stonden, maar ik vond ;t kut.quote:
Van wat ik net op youtube zag lijkt het mij ook niksquote:Op zondag 30 mei 2010 22:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb ze live gezien omdat ze in ;t voorprogramma van Deathstars stonden, maar ik vond ;t kut.
Nouja het is 1 van de weinige industrial metal bands, dus elke x als er een industrialband naar Nederland komt, heb je die paupers in ;t voorprogramma, ondanks dat ze kut zijn.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Van wat ik net op youtube zag lijkt het mij ook niks
Dat is wel klote als ze er elke keer zijnquote:Op zondag 30 mei 2010 22:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nouja het is 1 van de weinige industrial metal bands, dus elke x als er een industrialband naar Nederland komt, heb je die paupers in ;t voorprogramma, ondanks dat ze kut zijn.
quote:Op zondag 30 mei 2010 23:23 schreef Trevland het volgende:
Wil iemand mijn rug/rechter zij gaan masseren?
Ik wil het wel proberenquote:Op zondag 30 mei 2010 23:29 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Ik ben ervoor opgeleid... maarre kan jij mn nek daarna ff doen?
Dank je wel, ik wil het ook nog een keer leren hoe het echt moetquote:Op zondag 30 mei 2010 23:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
tip van een goede masseur: doe het met gevoel
ehhh ok...quote:Op zondag 30 mei 2010 23:35 schreef Alexxxxx het volgende:
Weten jullie waar ik zin in heb?
ROPPE EN RAZE!!!!!
Als ik nu vertrek ben ik om 4 uur vannacht bij je, en om op tijd op mn wekr te zijn moe ik om 3 uur vannacht weer bij je vandaan!quote:
Bah jammerquote:Op zondag 30 mei 2010 23:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als ik nu vertrek ben ik om 4 uur vannacht bij je, en om op tijd op mn wekr te zijn moe ik om 3 uur vannacht weer bij je vandaan!
KUT!
quote:Op maandag 31 mei 2010 00:41 schreef Myraela het volgende:
Ik zit in mijn dagelijkse depressieve bui ofzo.
Idd iets meer vooruit plannenquote:Op maandag 31 mei 2010 00:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
andere keer, als we wat meer tijd hebben dan
*knuf geeft*quote:Op maandag 31 mei 2010 00:41 schreef Myraela het volgende:
Ik zit in mijn dagelijkse depressieve bui ofzo.
huh? waarom?quote:Op maandag 31 mei 2010 08:28 schreef DeLuna het volgende:
Ik heb van 0:00 tot 08:00 in treinen gezeten en op stations rondgehangen![]()
waarom?quote:Op maandag 31 mei 2010 08:28 schreef DeLuna het volgende:
Hangjeugdquote:Op maandag 31 mei 2010 08:28 schreef DeLuna het volgende:
Inderdaad, en een nogal knallend begin ookquote:Op maandag 31 mei 2010 08:40 schreef c0nd0r het volgende:
En helaas is de nieuwe week alweer begonnen!
quote:
Omdat ik naar Pinkpop ging, en laatste optreden gingen we naar huis. Om 22:30. We konden het station niet vinden toen hebben we een uur rondgelopen, toen vonden we het. Om en uur of 0:00/0:30 ging de eerste trein van Landgraaf naar Heerlen. Daarna van Heerlen naar Eindhoven. Om 2:02 naar Utrecht. van 03:00 tot 05:50 wachten op Utrecht voor de volgende trein richting Zwolle, en om 07:20 van Zwolle naar Heerenveen en dan ben je hier om 08:00quote:
Het is nog geen nieuw jaar!quote:Op maandag 31 mei 2010 08:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Inderdaad, en een nogal knallend begin ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Poeh klinkt als een heel vervelende nachtquote:
Ja maar we waren zo melig op een gegeven moment, echt niet normaal.quote:Op maandag 31 mei 2010 08:53 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Poeh klinkt als een heel vervelende nacht
Zou ik ook niet zijnquote:Op maandag 31 mei 2010 08:48 schreef DeLuna het volgende:
[..]
[..]
Omdat ik naar Pinkpop ging, en laatste optreden gingen we naar huis. Om 22:30. We konden het station niet vinden toen hebben we een uur rondgelopen, toen vonden we het. Om en uur of 0:00/0:30 ging de eerste trein van Landgraaf naar Heerlen. Daarna van Heerlen naar Eindhoven. Om 2:02 naar Utrecht. van 03:00 tot 05:50 wachten op Utrecht voor de volgende trein richting Zwolle, en om 07:20 van Zwolle naar Heerenveen en dan ben je hier om 08:00
Ik ben niet eens moe.
quote:Op maandag 31 mei 2010 08:53 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Het is nog geen nieuw jaar!Inderdaad, dat is het ergste er aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
DENK AAN MIJ VANMIDDAG!!!quote:Op maandag 31 mei 2010 08:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Inderdaad, en een nogal knallend begin ook
Oh wat een heerlijke reisquote:Op maandag 31 mei 2010 08:48 schreef DeLuna het volgende:
[..]
[..]
Omdat ik naar Pinkpop ging, en laatste optreden gingen we naar huis. Om 22:30. We konden het station niet vinden toen hebben we een uur rondgelopen, toen vonden we het. Om en uur of 0:00/0:30 ging de eerste trein van Landgraaf naar Heerlen. Daarna van Heerlen naar Eindhoven. Om 2:02 naar Utrecht. van 03:00 tot 05:50 wachten op Utrecht voor de volgende trein richting Zwolle, en om 07:20 van Zwolle naar Heerenveen en dan ben je hier om 08:00
Ik ben niet eens moe.
* Ezechielk vinger vast in mond stopt.quote:Op maandag 31 mei 2010 08:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
DENK AAN MIJ VANMIDDAG!!!
* Huppelmuts is zenuwachtig
wat is er vanmiddag?quote:Op maandag 31 mei 2010 08:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
DENK AAN MIJ VANMIDDAG!!!
* Huppelmuts is zenuwachtig
Moet goed komen toch.quote:Op maandag 31 mei 2010 08:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
* Ezechielk vinger vast in mond stopt.
Sterkte d'r mee, Huppellief
Om 3 uur sollicitatiequote:Op maandag 31 mei 2010 08:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wat is er vanmiddag?
ik ben ook misselijk.. maar ik hoef helemaal niets
Wil ik weten welk kanaal?quote:Op maandag 31 mei 2010 09:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moet goed komen toch.
Ik kijk er nu al naar uit om de thuiszorg te bellen en ze te vertellen dat ze die klotebaan in hun kanaal kunnen steken
Laatste deel van het darmkanaalquote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 09:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Spannendik ga aan je denken en heel hard duimen
Thnxquote:
Ik zal heel hard voor je duimenquote:
Wil je mijn niet aan het lachen maken want elke keer als ik moet lachen doen mijn buikspieren zeerquote:Op maandag 31 mei 2010 09:11 schreef eNGine10 het volgende:
Ik ben zo blij dat ik niet bij de thuiszorg zit. Een baan in m'n kanaal
Het spijt me Pandaquote:Op maandag 31 mei 2010 09:25 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Wil je mijn niet aan het lachen maken want elke keer als ik moet lachen doen mijn buikspieren zeer
Wat is die gast met die koeien aan het doen?quote:
Kusje erop?quote:Op maandag 31 mei 2010 09:25 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Wil je mijn niet aan het lachen maken want elke keer als ik moet lachen doen mijn buikspieren zeer
Haal jij je neus eens uit de poeder?quote:
Hij ramt ze kapot!quote:Op maandag 31 mei 2010 10:08 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Wat is die gast met die koeien aan het doen?
Da's Erwin, zie je die baard, en kale kop niet?quote:Op maandag 31 mei 2010 10:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Haal jij je neus eens uit de poeder?
Welke baard? Penisbaard?quote:Op maandag 31 mei 2010 10:12 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hij ramt ze kapot!
[..]
Da's Erwin, zie je die baard, en kale kop niet?
onomnomnomquote:
Sik, baard, haar op zijn kin...quote:
Biefstukquote:
Nee joh, lekker vers stukje vleeschquote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 10:19 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Sik, baard, haar op zijn kin...
[..]
Biefstuk
Dat betekent nog niet dat je koeien mag mishandelenquote:Op maandag 31 mei 2010 10:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee joh, lekker vers stukje vleesch
Inderdaad, dat is emo lippenstiftquote:Op maandag 31 mei 2010 10:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[ afbeelding ] heeft heul geen baard.
Ik vind het er behoorlijk baardachtig uitzien hoorquote:Op maandag 31 mei 2010 10:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ben je een vegetarier ofzo?quote:Op maandag 31 mei 2010 10:24 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat betekent nog niet dat je koeien mag mishandelen
Heb je geen bijbaantje ofzo? Ga je gewoon 3 maanden lang thuiszitten?quote:Op maandag 31 mei 2010 10:26 schreef Stoeprand het volgende:
Zo, weer een dag van mijn welverdiende, drie-maanden-lange vakantie.
Vind je datquote:Op maandag 31 mei 2010 10:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het er behoorlijk baardachtig uitzien hoor
Nope.quote:
Groot voorstander van de bio-industrie?quote:
Over een paar weken ga ik werken. Denk ik. Hoop ik. Moet ik.quote:Op maandag 31 mei 2010 10:29 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Heb je geen bijbaantje ofzo? Ga je gewoon 3 maanden lang thuiszitten?
quote:Op maandag 31 mei 2010 10:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Groot voorstander van de bio-industrie?
Ah zo. Je hebt nog niks gevonden dus?quote:Op maandag 31 mei 2010 10:34 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Over een paar weken ga ik werken. Denk ik. Hoop ik. Moet ik.
Jawel. Maar ik moet nog naar ze bellen.quote:Op maandag 31 mei 2010 10:36 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ah zo. Je hebt nog niks gevonden dus?
Ah oke, wat ga je doen dan?quote:Op maandag 31 mei 2010 10:36 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Jawel. Maar ik moet nog naar ze bellen.
Cool, schijnt wel lekker te verdienenquote:
Als iedereen maar voorzichtig doet.quote:Op maandag 31 mei 2010 10:42 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Cool, schijnt wel lekker te verdienen
Beter zeg je dat even van te voren tegen die boomlange negerquote:
Een ringbaard.quote:Op maandag 31 mei 2010 10:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Er zijn zo veel mensen die het niet nodig vinden om dieren te mishandelen, maar waarom bestaat de bio-industrie dan nog?quote:Op maandag 31 mei 2010 10:35 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee, eerder het tegenovergestelde. Maar ik vind het niet nodig om dieren te mishandelen, daarmee zeg ik niet dat ik tegen slachten ben. Zolang ze maar proberen het beest zo min mogelijk pijn te laten ervaren.
Dat is z;n muil, achterlijkequote:
Ik laat alleen vrouwen toe.quote:Op maandag 31 mei 2010 10:44 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Beter zeg je dat even van te voren tegen die boomlange neger
Ik laat alleen vrouwen toe.quote:Op maandag 31 mei 2010 10:45 schreef eNGine10 het volgende:
Ik zou trouwens maar vast een palletje vaseline inslaan stoep
Hoe duur ben je?quote:
50 euro voor 1 uur. Ik verwacht maar één klant per dag, en dan verdien ik al meer dan dat ik bij m'n vorige vakantiebaan deed. Fuck yeah.quote:
Omdat heel veel mensen, net als mij, zeggen dat ze het welzijn van dieren zo belangrijk vinden maar er tegelijkertijd geen fuck om geven. Ik ben zelf net zo hypocriet.quote:Op maandag 31 mei 2010 10:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Er zijn zo veel mensen die het niet nodig vinden om dieren te mishandelen, maar waarom bestaat de bio-industrie dan nog?
En de manier waarop ze het loodje leggen ziet er ook niet zo lekker uit
[flauw] wat is een baart? [/flauw]quote:Op maandag 31 mei 2010 10:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vind je datook een baart heeft dan?
heey kzquote:
Het is de minst pijnlijke manier, schijnt, omdat de hersenen dan gelijk gespietst worden. Maar je kan ;t nooit zeker weten.quote:Op maandag 31 mei 2010 10:48 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Omdat heel veel mensen, net als mij, zeggen dat ze het welzijn van dieren zo belangrijk vinden maar er tegelijkertijd geen fuck om geven. Ik ben zelf net zo hypocriet.
En dat het er niet lekker uitziet hoeft niet te beteken dat het pijnlijk is. Dus hoe het eruit ziet interesseert me dan weer niet zoveel.
Dat is een mooiboy die zich een paar dagen niet geschoren heeftquote:Op maandag 31 mei 2010 10:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[flauw] wat is een baart? [/flauw]
Nee die niet
ik kan niet komen dit weekend.quote:
Een echte Bart-smileyquote:Op maandag 31 mei 2010 10:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat is een mooiboy die zich een paar dagen niet geschoren heeft
Ik was ook niet van plan om het zelf even uit te proberenquote:Op maandag 31 mei 2010 10:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het is de minst pijnlijke manier, schijnt, omdat de hersenen dan gelijk gespietst worden. Maar je kan ;t nooit zeker weten.
En elk mens is hypocriet
Baart-smiley hequote:
Ik ook niet.quote:Op maandag 31 mei 2010 11:02 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik was ook niet van plan om het zelf even uit te proberen
geeft niet.... komt andere keer wel goedquote:
Zwaar weekend gehad?quote:Op maandag 31 mei 2010 11:14 schreef Ezechielk het volgende:
Ik heb mijn eigen smiley
Hm, ik zie er nu ook zo uit trouwens
Zwaar, druk, allesquote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 11:25 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zwaar, druk, alles
Ik heb letterlijk het hele weekend niets anders gegeten dan Mac en BK...
Wat klaag je dan?quote:Op maandag 31 mei 2010 11:25 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zwaar, druk, alles
Ik heb letterlijk het hele weekend niets anders gegeten dan Mac en BK...
Je moet wat als je òf binnen in ruimtes zit waar je niet mag eten, òf in de auto zitquote:
Ik wilde KFCquote:
quote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 11:29 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Je moet wat als je òf binnen in ruimtes zit waar je niet mag eten, òf in de auto zit
[..]
Ik wilde KFC
Vast welquote:Op maandag 31 mei 2010 11:11 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
geeft niet.... komt andere keer wel goed
Neger.quote:Op maandag 31 mei 2010 11:29 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Je moet wat als je òf binnen in ruimtes zit waar je niet mag eten, òf in de auto zit
[..]
Ik wilde KFC
JAquote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 11:33 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
![]()
KFC is beter ja![]()
Maar veel opstap geweest dus? Wel een leuk weekend gehad?
Jij het kleurtje, ik het gedragquote:
Ik wil ook zwemmenquote:Op maandag 31 mei 2010 11:38 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mjah. Vrijdag gewoon 9 uur begonnen. In de middag opgehaald door mijn baas, eerst naar het datacenter in Schiphol Rijk. Daarna door naar Alphen a/d Rijn, tot half 1. Bij mijn baas blijven pitten, en zaterdag in alle vroegte weer op Schiphol staan, om dan door te gaan tot zondagochtend, half 2. Slapen, om 10 uur wakker worden, zwemmen, en dat was het weekend alweer
obviously. Zo neger ben ik niet.quote:[..]
Jij het kleurtje, ik het gedrag
Alsof je dat wilt.quote:Op maandag 31 mei 2010 11:41 schreef Giertje het volgende:
kom er net achter dat ik de bassiste van deadcell ken
Vooral werken dus. Zwemmen is wel relax. In de zomer weer lekker 's avonds een uurtje zwemmenquote:Op maandag 31 mei 2010 11:38 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mjah. Vrijdag gewoon 9 uur begonnen. In de middag opgehaald door mijn baas, eerst naar het datacenter in Schiphol Rijk. Daarna door naar Alphen a/d Rijn, tot half 1. Bij mijn baas blijven pitten, en zaterdag in alle vroegte weer op Schiphol staan, om dan door te gaan tot zondagochtend, half 2. Slapen, om 10 uur wakker worden, zwemmen, en dat was het weekend alweer
[..]
Jij het kleurtje, ik het gedrag
band zelf is niet zo denderend maar zij kan opzich wel goed spelenquote:
Mja heb Deadcell alleen in ;t voorprogramma van Deathstars gezien, begin 2008. Maar ze stinken gewoon zo ergquote:Op maandag 31 mei 2010 11:44 schreef Giertje het volgende:
[..]
band zelf is niet zo denderend maar zij kan opzich wel goed spelen
heb haar in de vorige band zien spelen en dat was niet slecht
ik heb ze nog nooit gezien en als ik jou zo hoor kan dat maar beter zo blijvenquote:Op maandag 31 mei 2010 11:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mja heb Deadcell alleen in ;t voorprogramma van Deathstars gezien, begin 2008. Maar ze stinken gewoon zo erg
Het is echt zo! Hij is meer neger dan ik!quote:
Gewoon uit de buurt blijvenquote:Op maandag 31 mei 2010 11:48 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb ze nog nooit gezien en als ik jou zo hoor kan dat maar beter zo blijven
ach voor de amusementswaarde is het wel grappig lijkt mequote:
Nou dat is geen compliment hoor.quote:Op maandag 31 mei 2010 11:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het is echt zo! Hij is meer neger dan ik!
Nee. Je hersenen smelten als je ze ziet.quote:Op maandag 31 mei 2010 11:53 schreef Giertje het volgende:
[..]
ach voor de amusementswaarde is het wel grappig lijkt me
quote:Op maandag 31 mei 2010 11:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee. Je hersenen smelten als je ze ziet.
mja sommige mensen denken te veel dus kan dat geen kwaadquote:Op maandag 31 mei 2010 11:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee. Je hersenen smelten als je ze ziet.
Weet ik, maar het is wel zo.quote:Op maandag 31 mei 2010 11:55 schreef laforest het volgende:
[..]
Nou dat is geen compliment hoor.
En jij ben Frysk
Soms lijkt het me zo heerlijk om simpel te zijn. Niet dat ik denk nu heel slim te zijn. Maar dat is toch gewoon lekker om nergens echt over na te hoeven denken. Volgens mij heb je dan veel minder stress.quote:Op maandag 31 mei 2010 11:57 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
mja sommige mensen denken te veel dus kan dat geen kwaad
Feliquote:Op maandag 31 mei 2010 12:00 schreef Sistyria het volgende:
Woho ik ben net gebeld geworden en mag zometeen op sollicitatie gesprek en kan dan morgen al beginnen![]()
![]()
![]()
![]()
Zo dat moest er ff uit
lijkt mij ook heerlijk om simpel te zijnquote:Op maandag 31 mei 2010 12:00 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Soms lijkt het me zo heerlijk om simpel te zijn. Niet dat ik denk nu heel slim te zijn. Maar dat is toch gewoon lekker om nergens echt over na te hoeven denken. Volgens mij heb je dan veel minder stress.
quote:Op maandag 31 mei 2010 12:00 schreef Sistyria het volgende:
Woho ik ben net gebeld geworden en mag zometeen op sollicitatie gesprek en kan dan morgen al beginnen![]()
![]()
![]()
![]()
Zo dat moest er ff uit
Tofquote:Op maandag 31 mei 2010 12:00 schreef Sistyria het volgende:
![]()
![]()
![]()
Zo dat moest er ff uit
Stress heb ik sowieso welquote:Op maandag 31 mei 2010 12:00 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Soms lijkt het me zo heerlijk om simpel te zijn. Niet dat ik denk nu heel slim te zijn. Maar dat is toch gewoon lekker om nergens echt over na te hoeven denken. Volgens mij heb je dan veel minder stress.
Voor de officieelheid ofzo... ik heb er al eens eerder gewerkt.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:01 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
FeliWaarom moet je nog op gesprek als je morgen al kan beginnen?
![]()
Als wat?
Tofquote:Op maandag 31 mei 2010 12:02 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Voor de officieelheid ofzo... ik heb er al eens eerder gewerkt.
Helpdesk medewerker voor Adobe
Wel fulltime, ook al wilde ik eigenlijk parttime beginnen.quote:
congratsquote:Op maandag 31 mei 2010 12:00 schreef Sistyria het volgende:
![]()
![]()
![]()
Zo dat moest er ff uit
Mja ;t scheelt wel weer gezeik met het UWVquote:Op maandag 31 mei 2010 12:04 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Wel fulltime, ook al wilde ik eigenlijk parttime beginnen.
Het is wel eerst twee weken training dus ik zie het allemaal wel.
Alles beter dan de bijstand!
Adobequote:Op maandag 31 mei 2010 12:02 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Dat weet je dus niet. Of ben je ooit simpel geweest?quote:
zoals mijn broertje dus op zijn gezondheid na heeft die echt een eenvoudig levenquote:Op maandag 31 mei 2010 12:00 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
tsja soms heb je geen keusquote:Op maandag 31 mei 2010 12:05 schreef Knuffelzacht het volgende:
pff bijstand lijkt me echt een hel.... dan nog liever plee's schoonmaken
Ik stress om alles.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:05 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat weet je dus niet. Of ben je ooit simpel geweest?![]()
Wat heeft je broertje dan?quote:Op maandag 31 mei 2010 12:05 schreef Giertje het volgende:
[..]
zoals mijn broertje dus op zijn gezondheid na heeft die echt een eenvoudig leven
wou dat dat bij mij zo was
diabetes en epeleptie en botverkalking geloof ikquote:Op maandag 31 mei 2010 12:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik stress om alles.
[..]
Wat heeft je broertje dan?PM desnoodsch.
Probleem is dat ik wel wil werken maar niet alles kan. UWV houd daar geen rekening mee...quote:Op maandag 31 mei 2010 12:05 schreef Knuffelzacht het volgende:
pff bijstand lijkt me echt een hel.... dan nog liever plee's schoonmaken
Gesmolten hersenen?quote:Op maandag 31 mei 2010 12:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wat heeft je broertje dan?PM desnoodsch.
op sommige vlakken is hij wel intelligenter dan ikquote:Op maandag 31 mei 2010 12:08 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Gesmolten hersenen?
Sorry Giertje, als ik daarmee een verkeerde opmerking maak
UWVquote:Op maandag 31 mei 2010 12:08 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Probleem is dat ik wel wil werken maar niet alles kan. UWV houd daar geen rekening mee...
Al loopt de rechtzaak tegen het UWV nog steeds om me terug in de ZW te krijgen
Dan nog kun je niet zeggen of dat dan ook zo zou zijn. Gewoon omdat je het niet weet.quote:
Feli meidquote:Op maandag 31 mei 2010 12:02 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Jep. Neger.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:07 schreef Ezechielk het volgende:
Ik, als über Ariër, word gewoon een neger genoemd
En dat date jij?quote:
NIGGERquote:Op maandag 31 mei 2010 12:07 schreef Ezechielk het volgende:
Dat zuigt welquote:Op maandag 31 mei 2010 12:08 schreef Giertje het volgende:
[..]
diabetes en epeleptie en botverkalking geloof ik
hij heeft al paar keer in et ziekenhuis gelegen
maar zijn leven is simpel
hij werkt komt thuis gaat gamen/tv kijken gaat slapen
en in het weekend issie bij mijn neefje aan het gamen
niks geen stress verder
Maarja sowieso dat UWV zegt dat jij weer gewoon fulltime kan werken ondanks dat je neuroloog en psycholoog beide zeggen dat ;t niet kanquote:Op maandag 31 mei 2010 12:08 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Probleem is dat ik wel wil werken maar niet alles kan. UWV houd daar geen rekening mee...
Al loopt de rechtzaak tegen het UWV nog steeds om me terug in de ZW te krijgen
mja ik maak me soms wel veel zorgen om zijn gezondheidquote:
compensatie gedragquote:
Dat klopt. Maar jij weet ook niet wat voor stresskip ik ben.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:10 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dan nog kun je niet zeggen of dat dan ook zo zou zijn. Gewoon omdat je het niet weet.
Ja. Hij heeft nu eenmaal een paar grote voordelen. En ik heb ;t nu niet over zijn broekinhoud.quote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 12:14 schreef Huppelmuts het volgende:
* Huppelmuts rent als een kip zonder kop door de SC heen.
ZENUWEN!!
MOET ZO WEG!!
IK VIND ENG !!
* Giertje laat huppelmuts struikelenquote:Op maandag 31 mei 2010 12:14 schreef Huppelmuts het volgende:
ZENUWEN!!
MOET ZO WEG!!
IK VIND ENG !!
Mja logisch ook, dat zou ik ook doen denk ikquote:Op maandag 31 mei 2010 12:13 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja ik maak me soms wel veel zorgen om zijn gezondheid
ik ben echt als de dood dat ie er een keer in blijft hangen en dat het gebeurd is
Je bent dan ook een typisch geval van een closet case niggerquote:Op maandag 31 mei 2010 12:07 schreef Ezechielk het volgende:
mja gelukkig gaat het nu alweer een tijdje goed met hemquote:Op maandag 31 mei 2010 12:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mja logisch ook, dat zou ik ook doen denk ik
*uche*quote:Op maandag 31 mei 2010 12:14 schreef Huppelmuts het volgende:
ZENUWEN!!
MOET ZO WEG!!
IK VIND ENG !!
Beste Yvonne,quote:
Goed plan!!quote:Op maandag 31 mei 2010 12:15 schreef Giertje het volgende:
[..]
* Giertje laat huppelmuts struikelen
doe kalm en rook een peuk
ik dusquote:
Hoe oud was je? 11?quote:Op maandag 31 mei 2010 12:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Beste Yvonne,
Ik bagger best veel maar toch heb ik heel veel ambitie om mod te worden op ONZ. Ook al ben ik pas 15 en straal ik totaal geen gezag uit heb ik wel het idee dat ik de kinders aldaar in toom kan houden.
Daarnaast wil ik je ook heel graag verwennen ^^
Met vriendelijke groet,
Stoeprand.
[..]
Goed plan!!
Wie gaat er mee roken?
quote:Op maandag 31 mei 2010 12:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Beste Yvonne,
Ik bagger best veel maar toch heb ik heel veel ambitie om mod te worden op ONZ. Ook al ben ik pas 15 en straal ik totaal geen gezag uit heb ik wel het idee dat ik de kinders aldaar in toom kan houden.
Daarnaast wil ik je ook heel graag verwennen ^^
Met vriendelijke groet,
Stoeprand.
[..]
Goed plan!!
Wie gaat er mee roken?
Een mod sollicitatie via Twitter. Goedequote:
Chloroform.quote:
Oh engine, geile bok dat je der bentquote:
Jij zit al met je hand in je broek?quote:
Hypnosequote:Op maandag 31 mei 2010 12:34 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Kan ik net zo goed een lijk opgraven.
Want jij hebt de jouwe eerlijk gekocht he? On zeh interwebz!quote:Op maandag 31 mei 2010 12:35 schreef Ezechielk het volgende:
Feli Sis
Zeg, volgens mij wordt mijn serial gebruikt door andere mensen, kan ik bij jou een nieuwe krijgen?
Allebei. Typ met m'n neus momenteel.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij zit al met je hand in je broek?
Lijkt me best moeilijk. Hoe doe je dat zo snel, zonder typfouten en met hoofdletters?quote:
Jij en stoep doen er verstandiger aan eerst naar jezelf te kijken ipv die wannabe mod actiesquote:
Ervaring. Ik zit 90% van de tijd dat ik op Fok! ben met twee handen in m'n broek dus na een tijdje gaat het vanzelf.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Lijkt me best moeilijk. Hoe doe je dat zo snel, zonder typfouten en met hoofdletters?
Oké. Gedaan. Nu kappen met dat getwitter, of je account gaat de prullenbak in.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij en stoep doen er verstandiger aan eerst naar jezelf te kijken ipv die wannabe mod acties
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |