Hoeveel punten heb jij nog?quote:Op maandag 31 mei 2010 13:30 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Dat zou je dan minstens 150 euro kosten..![]()
(laatste keer dat ik ben bekeurd voor door rood was het nog 130, en dat was slechts 2 jaar geleden.... )
nog geen enkele.. word alleen maar geflitst steeds, dus tja..quote:
Ik heb 3 bekeuringen tot nu toe.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:47 schreef Marco001 het volgende:
[..]
nog geen enkele.. word alleen maar geflitst steeds, dus tja..
ik *even denken* 5 geloof ik, 4 * te hard, waarvan 2 met maat 6 km/pu ofzo, 1tje 15 te hard en 1 20, en dan die bekeuring voor door rood rijden..quote:
Ik heb 3 bekeuringen, allemaal voor 4 km/u te hard (na correctie).quote:Op maandag 31 mei 2010 13:51 schreef Marco001 het volgende:
[..]
ik *even denken* 5 geloof ik, 4 * te hard, waarvan 2 met maat 6 km/pu ofzo, 1tje 15 te hard en 1 20, en dan die bekeuring voor door rood rijden..
mwah, in, ik denk 3 jaar tijd, met c.a 30.000 km per jaar.. dus dat valt wel mee toch?quote:
Met mijn rijstijl ook hoor, ik rij ook praktisch altijd iets te hard. Gisteren heb ik hem op de 160 gehad.quote:Op maandag 31 mei 2010 14:59 schreef Sjoegerd het volgende:
1 boete hier, paar kilometers per uur te hard..
Met mijn stijl had het erger kunnen zijn
Heb m al een paar keer kwijt kunnen zijn iigquote:Op maandag 31 mei 2010 14:59 schreef mstr het volgende:
[..]
Met mijn rijstijl ook hoor, ik rij ook praktisch altijd iets te hard. Gisteren heb ik hem op de 160 gehad.![]()
Nee, wat ik gisteren flikte is ook goed voor een paar punten op m'n rijbewijs.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:01 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Heb m al een paar keer kwijt kunnen zijn iig.. Dat geintje van zaterdagnacht hadden ze vast ook niet gepikt
Rood is ook een punt, of niet?quote:Op maandag 31 mei 2010 15:03 schreef mstr het volgende:
[..]
Nee, wat ik gisteren flikte is ook goed voor een paar punten op m'n rijbewijs.
Rood en 30+ te hard.
Zouden ze moeilijk doen als je een rood licht meepakt midden in de nacht als er verder niks te bekennen is?quote:Op maandag 31 mei 2010 15:03 schreef mstr het volgende:
[..]
Nee, wat ik gisteren flikte is ook goed voor een paar punten op m'n rijbewijs.
Rood en 30+ te hard.
Ja. Rood is rood.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:06 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Zouden ze moeilijk doen als je een rood licht meepakt midden in de nacht als er verder niks te bekennen is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |