Ja, dit is m'n team vriend. Ik heb ook nog Sudowoodo, 2 Ditto's, Pinsir en een Tauros in m'n box. En wat HM-slaves. 4 badges in de pocket atm. Die Miltank was nog net zo lastig als in de eckte Silverquote:
Ik vind Champagne Supernova echt geweldig.quote:Op zondag 30 mei 2010 17:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, echt he. Onvervalste britpop zoals het hoort te zijn
Ik ga dadelijk even proberen mijn Gameboy te vinden en te kijken van mijn savegames.quote:Op zondag 30 mei 2010 17:37 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, dit is m'n team vriend. Ik heb ook nog Sudowoodo, 2 Ditto's, Pinsir en een Tauros in m'n box. En wat HM-slaves. 4 badges in de pocket atm. Die Miltank was nog net zo lastig als in de eckte Silver.
ALSOF IK DAT NOG NIET KEN HE JONGEEEquote:Op zondag 30 mei 2010 17:38 schreef Skylark. het volgende:
Wat vind jij hier dan van, NG?
Lijken erg op Oasis, zijn er ook bevriend mee.
Kasabianquote:Op zondag 30 mei 2010 17:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ALSOF IK DAT NOG NIET KEN HE JONGEEE
Nee, kasabian is nice. Noel Gallagher wil d'r ook mee samenwerken oid.
Zoiets is geen toeval, dat weet je he?quote:Op zondag 30 mei 2010 17:37 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Grappig, mijn zus heeft toevallig Definitly Maybe opstaan in de auto.
LSF, dat is fucking bekend, natuurlijk kent hij ze.quote:Op zondag 30 mei 2010 17:38 schreef Skylark. het volgende:
Wat vind jij hier dan van, NG?
Lijken erg op Oasis, zijn er ook bevriend mee.
Mijn team bestaat nu uit Typhlosion, Gyarados, Togepi, Nidoran, Sudowodoo en Hoothoot.quote:Op zondag 30 mei 2010 17:37 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, dit is m'n team vriend. Ik heb ook nog Sudowoodo, 2 Ditto's, Pinsir en een Tauros in m'n box. En wat HM-slaves. 4 badges in de pocket atm. Die Miltank was nog net zo lastig als in de eckte Silver.
Gyarados is kut omdat je hem ingame gebruikt voor special attack terwijl hij juist goed uit de voeten kan met moves als EQ en Flail (en Waterfall). Togepi is 3x niks, Nidoran (waarom Nidoranquote:Op zondag 30 mei 2010 17:44 schreef Mozy het volgende:
[..]
Mijn team bestaat nu uit Typhlosion, Gyarados, Togepi, Nidoran, Sudowodoo en Hoothoot.
Ik ben nu bezig Nidoran te trainen naar Nidoking, en daarna ga ik aan Larvitar sleutelen voordat ik de Elite 4 ga inmaken.
quote:Op zondag 30 mei 2010 17:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Gyarados is kut omdat je hem ingame gebruikt voor special attack terwijl hij juist goed uit de voeten kan met moves als EQ en Flail (en Waterfall). Togepi is 3x niks, Nidoran (waarom Nidoran?) is wel okay als je er een Nidoking van maakt maar ik vind hem nooit zo houdbaar na lvl 50. Sudowoodo vind ik ook niet erg sterk, makkelijk te whipen en evolueert niet door. Hoothoot vind ik ook niet sterk
.
Tyranitar is heel erg baas, maar gebruik ik niet vaak omdat ik de animatie van Sand Stream te lang vind duren.
Ik kan wel wat voor je regelen.quote:Op zondag 30 mei 2010 17:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zoiets is geen toeval, dat weet je he?
Nidoking is sterk, en eigenlijk wil ik ook nog een Hitmonlee. Hootoot gebruik ik omdat Fly.quote:Op zondag 30 mei 2010 17:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Gyarados is kut omdat je hem ingame gebruikt voor special attack terwijl hij juist goed uit de voeten kan met moves als EQ en Flail (en Waterfall). Togepi is 3x niks, Nidoran (waarom Nidoran?) is wel okay als je er een Nidoking van maakt maar ik vind hem nooit zo houdbaar na lvl 50. Sudowoodo vind ik ook niet erg sterk, makkelijk te whipen en evolueert niet door. Hoothoot vind ik ook niet sterk
.
Tyranitar is heel erg baas, maar gebruik ik niet vaak omdat ik de animatie van Sand Stream te lang vind duren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |