Ik was eerst met die op mijn begrafenis. Die, of the Pokémon-theme.quote:Op zondag 30 mei 2010 16:17 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Leer ermee leven dat je dezelfde muzieksmaak hebt.
Ik ben dat ook, maar ik ben ook wel een beetje pappig.quote:Op zondag 30 mei 2010 16:16 schreef L0t.. het volgende:
Als ik 72 kilo zou wegen was ik echt een fattie
Die laatste zou ik niet doen, dan is het te persoonlijk voor de familie en zo.quote:Op zondag 30 mei 2010 16:18 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik was eerst met die op mijn begrafenis. Die, of the Pokémon-theme.
Je bent mollig?quote:Op zondag 30 mei 2010 16:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ben dat ook, maar ik ben ook wel een beetje pappig.
Maar jij bent keilang toch?quote:Op zondag 30 mei 2010 16:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan Against all oddsquote:Op zondag 30 mei 2010 16:19 schreef Potloodvis het volgende:
Of Phil Collins met You'll Be In My Heart.
Iedereen zo slowen op die begrafenis, want ja de overlevende had graag gewild dat iedereen gewoon door ging met leven.quote:Op zondag 30 mei 2010 16:22 schreef Skylark. het volgende:
Het valt me op dat alle slowliedjes ook gebruikt worden voor begrafenissen.!
Niet.quote:Op zondag 30 mei 2010 16:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee serieus, ze is echt niet pappig.quote:Op zondag 30 mei 2010 16:26 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Back-up voor zijn chici, een echte gentleman.
Meisjes moeten sowieso een beetje zacht zijn.quote:Op zondag 30 mei 2010 16:27 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nee serieus, ze is echt niet pappig.
Ze heeft amper tot geen buikje ofzo.
Vakantie op paar herkansinkjes na.quote:Op zondag 30 mei 2010 16:27 schreef L0t.. het volgende:
Ik krijg echt een zenuwinzinking als ik bedenk wat ik deze week allemaal nog moet doen voor stage
quote:Op zondag 30 mei 2010 16:26 schreef Potloodvis het volgende:
Ga ik ook op rondreis, kom ik bij het liedje uit wat op mijn oma's begrafenis was.
quote:Op zondag 30 mei 2010 16:28 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Meisjes moeten sowieso een beetje zacht zijn.
Als je haar hit dan moet je geen ribben voelen en zo.
Zacht is ze wel. En mager niet.quote:Op zondag 30 mei 2010 16:28 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Meisjes moeten sowieso een beetje zacht zijn.
Als je haar hit dan moet je geen ribben voelen en zo.
quote:Op zondag 30 mei 2010 16:27 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nee serieus, ze is echt niet pappig.
Ze heeft amper tot geen buikje ofzo.
quote:Op zondag 30 mei 2010 16:27 schreef L0t.. het volgende:
Ik krijg echt een zenuwinzinking als ik bedenk wat ik deze week allemaal nog moet doen voor stage
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |