Ja, ze hebben geluk dat de blender kapot isquote:Op zondag 30 mei 2010 15:34 schreef Plantagehouder het volgende:
Ga je Woensdag de vissen ook weggooien
Utrechtquote:
Dank voor het wijzen op de fout, OP aangepast.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:45 schreef Chinless het volgende:
2x maandag? Nja geef woensdag die vissen dan maar gratis aan mij. Stop ik ze in mijn aqua erbij. Hoef je ze niet te vermoorden ook.
De Appie en de Dirk zijn hier gewoon open hoorquote:Op zondag 30 mei 2010 15:50 schreef Chinless het volgende:
Nja bier op zondag halen is onmogelijk. Ik hoef je water, steentjes en aqua niet die mag je wel om zeep helpen. De vissen mogen fijn verder leven bij mij.
Ik wil best verzenden, denk alleen niet dat er nog veel water inzit als ie aankomt (+ dat de verzendkosten voor jouw zijnquote:
zou je als experiment eigenlijk moeten proberen.quote:Op zondag 30 mei 2010 16:10 schreef zuigmarmot het volgende:
[..]
Ik wil best verzenden, denk alleen niet dat er nog veel water inzit als ie aankomt (+ dat de verzendkosten voor jouw zijn
Doe me een goed bod, en wellicht kan ik ze nog langer in leven houden (mijn vriendin wil ze z.s.m. weg hebben)quote:
in dat geval moet je vandaag 4 kratjes bier erbij bieden, morgen 3, dinsdag 2, etc. Jou op is de omgekeerde wereld.quote:Op zondag 30 mei 2010 16:23 schreef zuigmarmot het volgende:
[..]
Doe me een goed bod, en wellicht kan ik ze nog langer in leven houden (mijn vriendin wil ze z.s.m. weg hebben)
zit je onder de plak kerel ?quote:Op zondag 30 mei 2010 16:23 schreef zuigmarmot het volgende:
[..]
Doe me een goed bod, en wellicht kan ik ze nog langer in leven houden (mijn vriendin wil ze z.s.m. weg hebben)
Nouja geen idee wanneer ik die kan op ga kunnen komen dus dat zal voor jou niet echt handig zijn.quote:Op zondag 30 mei 2010 16:23 schreef zuigmarmot het volgende:
[..]
Wegflikkeren kost niksquote:Op zondag 30 mei 2010 16:32 schreef Chinless het volgende:
[..]
in dat geval moet je vandaag 4 kratjes bier erbij bieden, morgen 3, dinsdag 2, etc. Jou op is de omgekeerde wereld.
Jaquote:
Nee maar jou hoofd wel.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:18 schreef oddeyed het volgende:
Kunnen vissen met de post worden verzonden?
Tuurlijk, postzegel erop, of bubbletjesenvelop ?quote:Op zondag 30 mei 2010 22:18 schreef oddeyed het volgende:
Kunnen vissen met de post worden verzonden?
Vissen worden wel eens in plastic zakjes verzonden hoor, met een doosje er omheen. Ik dacht dat een speciaal bedrijf ze dan binnen 12 uur levert. Dus vandaar de vraag. Succes er verder meequote:Op zondag 30 mei 2010 23:07 schreef zuigmarmot het volgende:
[..]
Tuurlijk, postzegel erop, of bubbletjesenvelop ?
Gaat natuurlijk niet zo fijn worden met de tropische variant.quote:Op zondag 30 mei 2010 @ 23:30 schreef oddeyed het volgende:
[..]
Vissen worden wel eens in plastic zakjes verzonden hoor, met een doosje er omheen. Ik dacht dat een speciaal bedrijf ze dan binnen 12 uur levert. Dus vandaar de vraag. Succes er verder mee
Het handigste is gewoon genoeg water eruit te halen zodat je het aquarium kan tillen en vervoeren. Het is wel handiger als je beschikt over een auto. Maarssen is redelijk dichtbij iig.quote:Op zondag 30 mei 2010 23:46 schreef manga het volgende:
Heb wel interesse in de hele set en werk in Maarssen, dichtbij dus. Maar... hoe krijg ik alles mee dan? Die visjes moeten dan in plastic zakjes ofzo? Ik heb (nog) weinig verstand van aquaria helaas. Wil wel eind dit jaar een heel groot aquarium kopen en zou dan mooi kunnen oefenen met dit kleine tankje![]()
Zou je me daar dan bij willen helpen?
Nog een vraagje: Dit zijn toch zoetwater vissen? Tetra's?
Nijmegen is niet om de hoek, ik heb wel vervoer maar waarmee dacht je dat te compenseren dan ?quote:Op zondag 30 mei 2010 23:41 schreef VASND het volgende:
[..]
Gaat natuurlijk niet zo fijn worden met de tropische variant.
@ TS: als je het in Nijmegen kan krijgen wil ik er best wat tegenover zetten.
Owh ik heb een eigen auto hoor, dat is het probleem niet. Maar ik wil die visjes wel levend over krijgen natuurlijkquote:Op maandag 31 mei 2010 07:10 schreef zuigmarmot het volgende:
[..]
Het handigste is gewoon genoeg water eruit te halen zodat je het aquarium kan tillen en vervoeren. Het is wel handiger als je beschikt over een auto. Maarssen is redelijk dichtbij iig.
Ja, precies datquote:Op maandag 31 mei 2010 10:31 schreef manga het volgende:
[..]
Owh ik heb een eigen auto hoor, dat is het probleem niet. Maar ik wil die visjes wel levend over krijgen natuurlijkMaar je bedoelt dus gewoon de visjes in de bak te laten zitten met een bodempje water en dan bijvullen als ik thuis ben? Het is wel een uur rijden naar mijn woonplaats.
En dan komen die pauper marktplaatsers zeker met schultenbrouw aanzetten....nee dank jequote:Op maandag 31 mei 2010 11:12 schreef Prowl het volgende:
Zet dat ding dan op MP, is ie binnen een uurtje weg
Op zich kan dat prima, dekbed er omheen vouwen, dan blijft het water wel op temeratuurquote:Op maandag 31 mei 2010 10:31 schreef manga het volgende:
[..]
Owh ik heb een eigen auto hoor, dat is het probleem niet. Maar ik wil die visjes wel levend over krijgen natuurlijkMaar je bedoelt dus gewoon de visjes in de bak te laten zitten met een bodempje water en dan bijvullen als ik thuis ben? Het is wel een uur rijden naar mijn woonplaats.
De vraag nu dus is of je vanavond met 2 kratjes, of morgen(avond) met 3 kratjes langskomtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |