Hilarisch. Echt. Raap me op.quote:
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------quote:Op maandag 31 mei 2010 14:13 schreef humberto.tan het volgende:
Geachte heer Teeven,
een kleine 10 jaar geleden is er enige ophef ontstaan over de in Nederland gebruikte afluisterapparatuur voor telefoontaps:
[..]
(Bron: http://tweakers.net/nieuw(...)ivd-en-politie.html)
1. Wordt voor het aftappen van telefoongesprekken nog steeds gebruik gemaakt van apparatuur geleverd door dit bedrijf, al dan niet onder een andere naam (na de kamervragen over dit onderwerp werd de naam gewijzigd in Verint)? Zo nee, door welk bedrijf worden deze momenteel geleverd?
2. Is de interne werking van de afluisterapparatuur nog steeds volstrekt onduidelijk, met andere woorden, is het nog steeds mogelijk dat de afgeluisterde gegevens eveneens in andere handen terechtkomen, mogelijk zelfs ongevraagd en in strijd met de Nederlandse wet?
3. Indien het antwoord op een van de voorgaande vragen bevestigend is, is dit op zichzelf niet een groot risico voor de binnenlandse veiligheid waar onmiddellijk iets aan gedaan moet worden?
4. Indien het antwoord op een van de voorgaande vragen bevestigend is, wat bent u van plan hieraan te veranderen alvorens u het aantal telefoontaps continueert of zelfs opvoert zoals u heeft aangegeven van plan te zijn?
1. mij onbekend
2. afluistergegevens en apparatuur worden goed beschermd, van afluisteren word je op de hoogte gesteld
3.n.v.t.
Precies. We moeten een manier zien te verzinnen dat er tussen users en de persoon in kwestie interactie is, maar dan wél dat het een stuk geordender wordt als deze ronde. Ik kan zo snel niets verzinnen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:50 schreef yvonne het volgende:
Vragen van te voren stellen, selectie users maken, het klinkt zo enorm onFOK!s.
Stuur ze dan een lijst met vragen, ben je ook klaar.
Is het FOK systeem hier gewoon niet ongeschikt voor ?quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Precies. We moeten een manier zien te verzinnen dat er tussen users en de persoon in kwestie interactie is, maar dan wél dat het een stuk geordender wordt als deze ronde. Ik kan zo snel niets verzinnen.
FOK! is FOK! omdat het voor iedereen toegankelijk is, en voor en door users is. Als je dat wegneemt, is het ook gewoon drie keer niets.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Precies. We moeten een manier zien te verzinnen dat er tussen users en de persoon in kwestie interactie is, maar dan wél dat het een stuk geordender wordt als deze ronde. Ik kan zo snel niets verzinnen.
Maar hoe pas je dat toe via FOK dan ?quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:31 schreef joepie91 het volgende:
Er was zo'n conference dingetje, van IBM geloof ik. Daar kun je mensen letterlijk "het woord geven". Soort van webchat. Ik zal hem even opzoeken, moet het nog wel ergens hebben staan.
EDIT: Dit dus: http://webconf.soaphub.org/conf/room
Gewoon iedereen in die room, en de logs op het forum plaatsen? Fok! zelf is per definitie eigenlijk al niet geschikt voor iets als dit.quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:36 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Maar hoe pas je dat toe via FOK dan ?
Nu ja, we hadden die kudo's...quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:50 schreef yvonne het volgende:
Vragen van te voren stellen, selectie users maken, het klinkt zo enorm onFOK!s.
Stuur ze dan een lijst met vragen, ben je ook klaar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |