abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 juni 2010 @ 09:32:22 #151
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_82178537
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 07:18 schreef HugoChavez het volgende:
[ afbeelding ]
Hilarisch. Echt. Raap me op.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_82238535
quote:
Op maandag 31 mei 2010 14:13 schreef humberto.tan het volgende:
Geachte heer Teeven,

een kleine 10 jaar geleden is er enige ophef ontstaan over de in Nederland gebruikte afluisterapparatuur voor telefoontaps:
[..]

(Bron: http://tweakers.net/nieuw(...)ivd-en-politie.html)

1. Wordt voor het aftappen van telefoongesprekken nog steeds gebruik gemaakt van apparatuur geleverd door dit bedrijf, al dan niet onder een andere naam (na de kamervragen over dit onderwerp werd de naam gewijzigd in Verint)? Zo nee, door welk bedrijf worden deze momenteel geleverd?
2. Is de interne werking van de afluisterapparatuur nog steeds volstrekt onduidelijk, met andere woorden, is het nog steeds mogelijk dat de afgeluisterde gegevens eveneens in andere handen terechtkomen, mogelijk zelfs ongevraagd en in strijd met de Nederlandse wet?
3. Indien het antwoord op een van de voorgaande vragen bevestigend is, is dit op zichzelf niet een groot risico voor de binnenlandse veiligheid waar onmiddellijk iets aan gedaan moet worden?
4. Indien het antwoord op een van de voorgaande vragen bevestigend is, wat bent u van plan hieraan te veranderen alvorens u het aantal telefoontaps continueert of zelfs opvoert zoals u heeft aangegeven van plan te zijn?

1. mij onbekend
2. afluistergegevens en apparatuur worden goed beschermd, van afluisteren word je op de hoogte gesteld
3.n.v.t.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
En zie vervolgens dit: http://www.depers.nl/binn(...)teren-niet-meer.html

Wel goed dat hij hier antwoord wilde geven op vragen. Maar zoals gezegd,het zijn verkiezingen,en privacy hoort nu eenmaal niet bij de VVD. Er word nooit iemand op de hoogte gesteld van het afluisteren.
  woensdag 2 juni 2010 @ 16:46:54 #153
264227 Winner_Taco
De lekkerste
pi_82242296
Een gemiste kans .

De manier waarop de hele discussie is uitgevoerd werkte miz niet . Wellicht bij een (eventuele) nieuwe ronde, e.e.a. anders aanpakken . Bijvoorbeeld alle vragen van te voren stellen , of anders een selectie van users die hun vragen kunnen stellen .
Het leek meer een spervuur en ik kan me niet voorstellen dat de mensen tevreden zijn met de uitkomst, daar een groot aantal vragen onbeantwoord is gebleven .
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
  Admin woensdag 2 juni 2010 @ 17:50:34 #154
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_82244996
Vragen van te voren stellen, selectie users maken, het klinkt zo enorm onFOK!s.
Stuur ze dan een lijst met vragen, ben je ook klaar.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  woensdag 2 juni 2010 @ 18:07:22 #155
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_82245615
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 17:50 schreef yvonne het volgende:
Precies. We moeten een manier zien te verzinnen dat er tussen users en de persoon in kwestie interactie is, maar dan wél dat het een stuk geordender wordt als deze ronde. Ik kan zo snel niets verzinnen.

FOK! is FOK! omdat het voor iedereen toegankelijk is, en voor en door users is. Als je dat wegneemt, is het ook gewoon drie keer niets.
Laffe huichelaar
  woensdag 2 juni 2010 @ 18:13:46 #156
264227 Winner_Taco
De lekkerste
pi_82245833
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 18:07 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Precies. We moeten een manier zien te verzinnen dat er tussen users en de persoon in kwestie interactie is, maar dan wél dat het een stuk geordender wordt als deze ronde. Ik kan zo snel niets verzinnen.

FOK! is FOK! omdat het voor iedereen toegankelijk is, en voor en door users is. Als je dat wegneemt, is het ook gewoon drie keer niets.
Is het FOK systeem hier gewoon niet ongeschikt voor ?
In een live debat heb je ook iemand nodig die de leiding heeft en ervoor zorgt dat niet iedereen dwars door elkaar heen schreeuwt .

[ Bericht 0% gewijzigd door Winner_Taco op 02-06-2010 18:22:39 ]
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_82245874
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 18:07 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ik wel, gewoon via IRC. Je geeft enkel degenen die aan het woord mogen een +v , toestemming daarvoor vragen en betreffende vraag kan via de moderator op het channel worden doorgegeven.

Maar we kunnen natuurlijk ook een geheel nieuw project opzetten die over een jaar online komt dat precies hetzelfde doet.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-06-2010 18:16:04 ]
  woensdag 2 juni 2010 @ 18:31:07 #158
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_82246437
Er was zo'n conference dingetje, van IBM geloof ik. Daar kun je mensen letterlijk "het woord geven". Soort van webchat. Ik zal hem even opzoeken, moet het nog wel ergens hebben staan.

EDIT: Dit dus: http://webconf.soaphub.org/conf/room
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
  woensdag 2 juni 2010 @ 18:36:55 #159
264227 Winner_Taco
De lekkerste
pi_82246685
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 18:31 schreef joepie91 het volgende:
Er was zo'n conference dingetje, van IBM geloof ik. Daar kun je mensen letterlijk "het woord geven". Soort van webchat. Ik zal hem even opzoeken, moet het nog wel ergens hebben staan.

EDIT: Dit dus: http://webconf.soaphub.org/conf/room
Maar hoe pas je dat toe via FOK dan ?
  woensdag 2 juni 2010 @ 18:40:39 #160
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_82246826
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 18:36 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Maar hoe pas je dat toe via FOK dan ?
Gewoon iedereen in die room, en de logs op het forum plaatsen? Fok! zelf is per definitie eigenlijk al niet geschikt voor iets als dit.

EDIT: Volgens mij heeft het ook een functie om logs bij te houden... en er is een "speaking queue"-systeem, iets wat hierbij ideaal is.
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
  woensdag 2 juni 2010 @ 21:27:43 #161
188877 Stupendous76
wenst iedereen veel plezier
pi_82255599
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 17:50 schreef yvonne het volgende:
Nu ja, we hadden die kudo's...
Repent, Pray, Forgive
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
Mensen doen niet dingen omdat ze dat willen, maar omdat het kan.
pi_82267707
Het maakt weinig uit, de beste man is politicus met agenda.
Ontwijken is zijn 2e natuur.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')