waarom wil je dat, lieve rakkerquote:Op zondag 30 mei 2010 14:43 schreef Insanity_Pulse het volgende:
Hoe verwijder ik mijn FOK account? Hij moet gewoon weg, dus geen gezeur dat het niet mag of stom is... gewoon weg!
Voor jou willen ze vast wel een uitzondering maken.quote:Op zondag 30 mei 2010 14:46 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik wil dit al zolang. Maar ik zit vastgeroest aan FOK!.
Ja, hallo, ik heb het antwoord al gegeven. Maar als je niet wil luisteren, pfff.quote:Op zondag 30 mei 2010 14:47 schreef Insanity_Pulse het volgende:
Ik wil gewoon mijn account verwijderen, niets bijzonders. Ik kan alleen niet ontdekken hoe...
Waarom dan?quote:Op zondag 30 mei 2010 14:47 schreef Insanity_Pulse het volgende:
Ik wil gewoon mijn account verwijderen, niets bijzonders.
Bij het veranderen van je email wordt automatisch al een nieuwe pass gestuurd.quote:Op zondag 30 mei 2010 14:46 schreef BrandX het volgende:
een fictief emailadres in je profiel invullen en de passmailer gebruiken
ik ben de enige die dat kan maar ik wil je niet kwijt, please blijfquote:Op zondag 30 mei 2010 14:47 schreef Insanity_Pulse het volgende:
Ik wil gewoon mijn account verwijderen, niets bijzonders. Ik kan alleen niet ontdekken hoe...
Niet. Snap dat nou eens.quote:Op zondag 30 mei 2010 14:47 schreef Insanity_Pulse het volgende:
Pfff, slijmjurk.quote:Op zondag 30 mei 2010 14:51 schreef laffer het volgende:
[..]
ik ben de enige die dat kan maar ik wil je niet kwijt, please blijf
quote:Op zondag 30 mei 2010 14:47 schreef Insanity_Pulse het volgende:
enige wat je kan doen isquote:
Dus voer een niet bestaand emailadres in.quote:Op zondag 30 mei 2010 14:49 schreef picodealion het volgende:
[..]
Bij het veranderen van je email wordt automatisch al een nieuwe pass gestuurd.
Jammer voor je, maar dan had je de gebruikersvoorwaarden van Fok! maar moeten lezen en begrijpen.quote:Op zondag 30 mei 2010 14:43 schreef Insanity_Pulse het volgende:
Hoe verwijder ik mijn FOK account? Hij moet gewoon weg, dus geen gezeur dat het niet mag of stom is... gewoon weg!
ik wil gewoon een foto van d`r tieten zien, that`s allquote:
quote:Op zondag 30 mei 2010 14:49 schreef RickoKun het volgende:
Maar voor je weg gaat mot je effe je titten laten zien.
2003 pasquote:Op zondag 30 mei 2010 14:55 schreef wesp40 het volgende:
[..]
maar wel:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |