zat jij niet op te letten of de andere niet?quote:Op zondag 30 mei 2010 20:33 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
uitwijken voor 1 rijdende auto en toen vol op een geparkeerde auto gegaan
hoelang is jouw haar dan? foto?quote:Op zondag 30 mei 2010 20:23 schreef Keukenkast het volgende:
Wie heeft er trouwens nog meer lang haar?
Ang3l got his krulthang going on maar voor de rest zijn jullie toch vrij kortgewiekt allemaal hè?
Stumperts
ook kort haar wil best verwend worden met fijne spullen van john friedaquote:Op zondag 30 mei 2010 20:23 schreef Keukenkast het volgende:
Wie heeft er trouwens nog meer lang haar?
Ang3l got his krulthang going on maar voor de rest zijn jullie toch vrij kortgewiekt allemaal hè?
Stumperts
Je hebt gewoon geen haar? Kan ook erg mooi zijnquote:
quote:Op zondag 30 mei 2010 20:44 schreef DR34M3R het volgende:
Je hebt gewoon geen haar? Kan ook erg mooi zijn
quote:Op zondag 30 mei 2010 20:41 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
zat jij niet op te letten of de andere niet?
ja alleen maar blikschade, heel veel blikschade. Die deuk in mijn ego of hoofd komt zo als R zijn auto zietquote:Op zondag 30 mei 2010 20:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
alleen maar blikschade en een deuk in het ego ?
Lang dus!quote:
is het te repareren?quote:Op zondag 30 mei 2010 20:48 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
[..]
ja alleen maar blikschade, heel veel blikschade. Die deuk in mijn ego of hoofd komt zo als R zijn auto ziet
quote:en ja ik zat niet op te letten
Wel die baard niet die coupe!quote:
Ik ook. Vrijdag voor het laatst geschoren! Weekend-baard!quote:
repareren, denk het nietquote:
je kan helaas niet snel ff naar de dealer rennen en een nieuwe kopen en hopen dat ie het niet merktquote:Op zondag 30 mei 2010 21:06 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
repareren, denk het nieten die klappen krijg ik straks wel he
een of ander uniek model, verf en zo, denk het niet. Zal morgen wel leuk worden met de assurancequote:Op zondag 30 mei 2010 21:08 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
je kan helaas niet snel ff naar de dealer rennen en een nieuwe kopen en hopen dat ie het niet merkt![]()
Ik heb geen verstand van auto's maar sterke en succes en zulks!quote:Op zondag 30 mei 2010 21:11 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
een of ander uniek model, verf en zo, denk het niet. Zal morgen wel leuk worden met de assurance
Wat een verhaal weer... Sterkte.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:11 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
een of ander uniek model, verf en zo, denk het niet. Zal morgen wel leuk worden met de assurance
Dream on white boyquote:Op zondag 30 mei 2010 21:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat een verhaal weer... Sterkte.
(en in een romantisch verhaal zou hij gewoon blij zijn dat jij ongedeerd was en niets geven om zo'n materialistisch ding als een auto, natuurlijk).
veel succes en gelukkig heb jij niksquote:Op zondag 30 mei 2010 21:11 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Nou dat zou ik wel zeggen! Een auto is gewoon een ding!quote:Op zondag 30 mei 2010 21:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
(en in een romantisch verhaal zou hij gewoon blij zijn dat jij ongedeerd was en niets geven om zo'n materialistisch ding als een auto, natuurlijk).
Nah, da's niet mijn droom, veel te weinig dramaquote:
Voor?quote:
maarja ze hadden al ruziequote:Op zondag 30 mei 2010 21:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nou dat zou ik wel zeggen! Een auto is gewoon een ding!
Als ik hem zelf bel en zeg dat zijn auto un elkaar zit dan weet ie wel dat er met mij niks mis is. Hij vroeg het wel het eerste zo van, maar jij hebt toch niks. En daarna was hij kwaad omdat ik te lui geweest was om naar de parking te lopen en mijn eigen auto te nemenquote:Op zondag 30 mei 2010 21:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Door?quote:
Ik?quote:Op zondag 30 mei 2010 21:43 schreef Steve het volgende:
Hoe is het Waxxer? Lekker uitgerust?
Drie man.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:47 schreef Steve het volgende:
Het is meer de vraag of de mensen om je heen óók uit hebben kunnen rusten.
Mág dat wel?quote:En ze gingen bier drinken.
knappurrdquote:Op zondag 30 mei 2010 14:39 schreef PatriQue89 het volgende:
Nou, speciaal voor jou Yuri
[ afbeelding ]`
Succes met geilen
Mja, helaas wel. Ik verbaas me er ook over. Maar ze verkopen het ook gewoon bij de Kiosk hier in Holland...quote:
foto?quote:Op zondag 30 mei 2010 21:57 schreef NetSphere het volgende:
Heb mn haar vanmiddag geverft haha tis bijna rood. Maar net niet zegmaar.
Ja. Op beide, eigenlijkquote:Op zondag 30 mei 2010 21:56 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hi Won!
Het was maar een week weg, maar: de báárd al in, dan wel óp de keel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |