Ik bedoelde met sneeuwwitje dat je omringd bent door dwergenquote:Op zondag 30 mei 2010 13:20 schreef xxCharlotte het volgende:
sorry meneer de bioloog
en ik weet dat wit ben, maar daar is dit topic niet voor, of wel soms?
2 cm kleiner dan ik..quote:Op zondag 30 mei 2010 14:34 schreef xxCharlotte het volgende:
haha , ik ben trouwens niet 1.87 maar 1.82 (':
Waarom zo gemeen? Ik heb de foto van TS helaas niet gezien, maar ik weet zeker dat zij een mooi meisje is, ook al is ze iets langer dan het gemiddelde meisjequote:Op zondag 30 mei 2010 15:41 schreef Lakitu het volgende:
Het is walgelijk en elke lange chick die ik ken snijdt in zichzelf omdat ze niet met hunzelf kunnen leven. Voor meer info over snijden moet je even googlen. Groet.
Ben je als klein onderdeurtje op school in elkaar geslagen door een stel grote meiden of zo? Idioot.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:41 schreef Lakitu het volgende:
Het is walgelijk en elke lange chick die ik ken snijdt in zichzelf omdat ze niet met hunzelf kunnen leven. Voor meer info over snijden moet je even googlen. Groet.
ahh dat is lief haha.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:43 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Waarom zo gemeen? Ik heb de foto van TS helaas niet gezien, maar ik weet zeker dat zij een mooi meisje is, ook al is ze iets langer dan het gemiddelde meisje.
Zo ben ik gewoon.quote:Op zondag 30 mei 2010 17:22 schreef xxCharlotte het volgende:
[..]
ahh dat is lief haha.
en nee ik zit niet op school in Bussum? :p
Laat maar, ken iemand die echt 100% overeenkomt met jou (afgaand op de gegevens in je OP enzo) maar die is al wel 16. Had dat 'bijna' even over het hoofd gezienquote:Op zondag 30 mei 2010 17:22 schreef xxCharlotte het volgende:
[..]
ahh dat is lief haha.
en nee ik zit niet op school in Bussum? :p
quote:
quote:Op zondag 30 mei 2010 16:01 schreef JF_ het volgende:
[..]
Ben je als klein onderdeurtje op school in elkaar geslagen door een stel grote meiden of zo? Idioot.
Ik ken genoeg lange meiden, en stuk voor stuk zitten ze prima in hun vel (letterlijk en figuurlijk). Eerlijk gezegd zal 't me een rotzorg zijn hoe lang iemand is zolang alles maar in verhouding blijft. Kort is schattig, gemiddeld is prima, en lang is gewoon lekker.
Ja ik zet dit topic op mn troll-CV.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |