abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 juni 2010 @ 11:12:13 #251
247161 ikke043
Skippy, the rain won`t come !
pi_82778967
quote:
Op maandag 14 juni 2010 10:50 schreef EchtGaaf het volgende:
Collectieve gekte ten top.
Maar wel oranje gekte
Don't know where to go
But I lock and load
Shoot that sky till the moon explode
Moon explode
pi_82779032
quote:
Op maandag 14 juni 2010 10:50 schreef EchtGaaf het volgende:
Collectieve gekte ten top.
Ja, ik word er HELEMAAL gestoord van. Ik hoop dat ze verliezen
pi_82779043
quote:
Op maandag 14 juni 2010 11:12 schreef ikke043 het volgende:

[..]

Maar wel oranje gekte [ afbeelding ]
Ontopic: ik begrijp werkelijk niet wat voetbal mensen compleet hysterisch maakt.
pi_82779070
quote:
Op maandag 14 juni 2010 11:13 schreef Green1 het volgende:

[..]

Ja, ik word er HELEMAAL gestoord van. Ik hoop dat ze verliezen
Ik hoop het ook. Zeker na afgelopen woensdag. (na een draak van een verkiezingsuitslag)
  maandag 14 juni 2010 @ 11:33:54 #255
247161 ikke043
pi_82779843
quote:
Op maandag 14 juni 2010 11:13 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Ontopic: ik begrijp werkelijk niet wat voetbal mensen compleet hysterisch maakt.
Het gaat niet om het voetbal, maar om de sociale cohesie die erdoor ontstaat. Het is een uiting van nationalisme onder het mom van voetbal.

En ik vind het te gek
Don't know where to go
But I lock and load
Moon explode
pi_82783327
quote:
Op maandag 14 juni 2010 11:33 schreef ikke043 het volgende:

[..]

Het gaat niet om het voetbal, maar om de sociale cohesie die erdoor ontstaat. Het is een uiting van nationalisme onder het mom van voetbal.

En ik vind het te gek
Dat vind ik al helemaal te erg voor woorden bah. Het woord alleen al...
  maandag 14 juni 2010 @ 13:24:04 #257
247161 ikke043
pi_82784111
quote:
Op maandag 14 juni 2010 13:07 schreef Green1 het volgende:

[..]

Dat vind ik al helemaal te erg voor woorden bah. Het woord alleen al...
Jij woon liever in een individualistische maatschappij waar mensen elkaar met rust laten?
Don't know where to go
But I lock and load
Moon explode
pi_82786735
quote:
Op maandag 14 juni 2010 13:24 schreef ikke043 het volgende:

[..]

Jij woon liever in een individualistische maatschappij waar mensen elkaar met rust laten?
Op een onbewoond eiland
  maandag 14 juni 2010 @ 14:44:19 #259
247161 ikke043
pi_82787484
quote:
Op maandag 14 juni 2010 14:31 schreef Green1 het volgende:

[..]

Op een onbewoond eiland
Ik moest hier aan denken

Ik ben jong, maar dit is al zoooo lang geleden
Don't know where to go
But I lock and load
Moon explode
pi_82792552
quote:
Op maandag 14 juni 2010 14:44 schreef ikke043 het volgende:

[..]

Ik moest hier aan denken

Ik ben jong, maar dit is al zoooo lang geleden
die is nog van toen ik klein was.ik ga me er oud door voelen
  maandag 14 juni 2010 @ 18:19:21 #261
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_82796721
quote:
Op maandag 14 juni 2010 13:24 schreef ikke043 het volgende:

[..]

Inderdaad. EG daar was jij nu juist zo op tegen zo'n maatschappij?

Ik heb ook niets met voetbal. Maar ik begrijp dat mensen er plezier aan bleven. Dus laat ik die mensen er van genieten. Ja ik erger mijn er aan. Maar ik heb er geen last van. Ik negeer het gewoon.
Ik mocht de wedstrijd vandaag niets eens kijken Ik moest werken.

EG je begint mij en andere met je geklaag over alles op de zenuwen te werken. Ik heb er echt genoeg van
Dit deugt niet dat deugt. Etc. Stop daar mee. Niemand neemt je meer serieus en respect krijg je ook niet meer. Mensen gaan inderdaad denken dat autisten onaangepaste mensen zijn. Door hoe jij hier in dit topic en andere topics overkomt.
Van mij mag je best klagen over dingen. Maar genoeg is genoeg. Het woord werk valt hier in dit topic of jij komt weer met een tirade. Alsjeblieft stop daar mee. Mensen blijven en gaan weg daardoor.

Ontopic:
Dat er een verband tussen genetische afwijkingen en autisme bestaat wist ik al. Alleen uit dat artikel blijkt wel weer hoe weinig wij eigenlijk nog weten over onze genen.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  maandag 14 juni 2010 @ 19:55:05 #262
247161 ikke043
pi_82801405
quote:
Op maandag 14 juni 2010 16:29 schreef francis998 het volgende:

[..]

die is nog van toen ik klein was.ik ga me er oud door voelen
Jij bent dan ook niet veel ouder als mij
Don't know where to go
But I lock and load
Moon explode
pi_82801905
quote:
Op maandag 14 juni 2010 18:19 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik heb ook niets met voetbal. Maar ik begrijp dat mensen er plezier aan bleven. Dus laat ik die mensen er van genieten. Ja ik erger mijn er aan. Maar ik heb er geen last van. Ik negeer het gewoon.

EG je begint mij en andere met je geklaag over alles op de zenuwen te werken. Ik heb er echt genoeg van
Dit deugt niet dat deugt. Etc. Stop daar mee. Niemand neemt je meer serieus en respect krijg je ook niet meer. Mensen gaan inderdaad denken dat autisten onaangepaste mensen zijn. Door hoe jij hier in dit topic en andere topics overkomt.
Van mij mag je best klagen over dingen. Maar genoeg is genoeg. Het woord werk valt hier in dit topic of jij komt weer met een tirade. Alsjeblieft stop daar mee. Mensen blijven en gaan weg daardoor.

Ontopic:
Dat er een verband tussen genetische afwijkingen en autisme bestaat wist ik al. Alleen uit dat artikel blijkt wel weer hoe weinig wij eigenlijk nog weten over onze genen.
goed gezegd, Tijn. Jij bent gelukkig wel in staat om het tactisch te verwoorden

en nee, ik heb ook niets met voetbal. Vind het wel grappig om te zien hoe ze opeens harder gaan rennen en meer hun best doen
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_82804183
Volgend topic gaan we beter om met elkaar. Niet al teveel gezeik meer aub
Ontopic: Als ik dat ADHD topic zo doorlees, met al die verhalen over Psyq, ik vraag me wel af wat voor label ik op dit moment zou krijgen.
Ieder bezoek is maar een momentopname immers.
Maarjah. Iedereen heeft wel wat ook.
Ik heb op dit moment behoorlijk wat moeite thuis bij mn ouders waar ik alweer een tijdje woon na een tijdje uitwonend zijn geweest
  maandag 14 juni 2010 @ 20:38:28 #265
247161 ikke043
pi_82804327
quote:
Op maandag 14 juni 2010 20:36 schreef ScarFace- het volgende:
Volgend topic gaan we beter om met elkaar. Niet al teveel gezeik meer aub
Ontopic: Als ik dat ADHD topic zo doorlees, met al die verhalen over Psyq, ik vraag me wel af wat voor label ik op dit moment zou krijgen.
Ieder bezoek is maar een momentopname immers.
Maarjah. Iedereen heeft wel wat ook.
Ik heb op dit moment behoorlijk wat moeite thuis bij mn ouders waar ik alweer een tijdje woon na een tijdje uitwonend zijn geweest
Exact, en vaak ook nog een momentopname die plaatsvindt in een periode waar het slechter met je gaat.

Jammer dat je niet meer op jezelf woont. Mag ik mss vragen waarom?
Don't know where to go
But I lock and load
Moon explode
pi_82805185
quote:
Op maandag 14 juni 2010 18:19 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ontopic:
Tja, dit kan ik op mijn beurt weer als gezeik om het gezeik beschouwen. Laat ik dit zeggen: jij bent hier niet de maat der dingen en al helemaal niet diegene die anderen gaat voorschrijven hoe die moet gaan posten. Dit topic is van iedereen die wil posten wat hij/zij wil binnen de context van PDD..

Ik begrijp dat je het land hebt aan wat jij noemt tirades van anderen. Mag ik je eraan herinneren dat jij diegene was die hier aan mijn adres liep te zuigen over de verkiezingsuitslag? Dan lok je op z'n zachts gezegd iets uit en dan moet je niet gaan zaniken als een ander daar een stevig repliek op geeft. Je wist donders goed waar je mee bezig was.

En verder mag ik vragen om hier niet naïef te zijn. Mensen zijn vrij om thema's in te brengen, zoals jij dat doet over je werk. Hier posten vooral mensen die in het dagelijks leven tegen van alles zijn aangelopen en vaak een heel trackrecord aan forse ervaringen achter de rug hebben. Dat dit tot triggers kan leiden is dan niet vreemd. Ik vind het normaal dat hier mensen de ruimte moeten krijgen om te kunnen spuien, anderen doen en deden dat ook. Autidude spuide ook het nodige, ook behoorlijk fors zo nu en dan, was ook niet altijd even prettig om te lezen, maar ik gaf hem alle ruimte. Hij wilde zijn ei ook kwijt tenslotte ook kwijt. (Overigens auti leverde vaak genoeg behoorlijke kwalitatieve inbreng en zeer creatief, voegde heel veel toe.)

Natuurlijk kan het topic nooit 100% iedereen zijn zin geven. We zijn allemaal verschillend. De een is optimistischer dan de ander, de ander zwaarmoediger (en heeft wat meer dan zweetvoeten). De een heeft een hoge intellectuele inbreng, de ander komt liever met pragmatische inbreng. En zo kan ik nog wel even doorgaan. Het kan nooit zo zijn dat alle users anderen kunnen bekoren. Daar zijn we tenslotte gewoon mensen voor, ja zelfs met ASS gaat dit op.

Ik vat samen. Dit topic is van iedereen en in beginsel mag iedereen posten wat hij wil, zolang het binnen de context en regels van dit topic gebeurt. Er is een scheidsrechter wmb en dat is de crew.

Overigens: niemand verplicht je om andermans postings te lezen. Sta je het niet aan, dan skip je het gewoon.

[ Bericht 0% gewijzigd door EchtGaaf op 14-06-2010 21:03:07 ]
pi_82806479
Mooi gesproken..

Generatie verschil telt ook heel zwaar mee, dit is tevens te vertalen naar levenservaring.
Daar wil ik niemand mee te niet doen, maar het is wel een feit.
Een handboek? Een HANDBOEK??? neuh.. sorry.. ik heb een hoofd.
pi_82806690
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:13 schreef Autidude het volgende:
Mooi gesproken..

Generatie verschil telt ook heel zwaar mee, dit is tevens te vertalen naar levenservaring.
Daar wil ik niemand mee te niet doen, maar het is wel een feit.
Dank

Je analyseert goed, je maakt absoluut een punt over een generatieverschil

Maar verschillen in leeftijden hoeft geen probleem te zijn wmb. Het begint met respect en vrijheid mbt inbreng.
  maandag 14 juni 2010 @ 21:21:39 #269
247161 ikke043
pi_82807042
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:17 schreef EchtGaaf het volgende:
Maar verschillen in leeftijden hoeft geen probleem te zijn wmb. Het begint met respect en vrijheid mbt inbreng.
Je kan het ook zien als feedback waar je van kunt leren.

Just my 2 cents.
Don't know where to go
But I lock and load
Moon explode
pi_82807498
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:21 schreef ikke043 het volgende:

[..]

Just my 2 cents.
Ik ben niet te beroerd om met een brede blik naar iemand kritiek te kijken, maar impliciet dingen voorschrijven -of beter gezegd anderen beperkingen op te leggen mbt postgedrag- gaat mij te ver.

Ik vind het naïef om een probleemtopic als PDD dwingend als een mooi weer topic neer te zetten. Dan sta je imo een beetje buiten de realiteit.
  maandag 14 juni 2010 @ 21:36:57 #271
247161 ikke043
pi_82808204
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:27 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Ik ben niet te beroerd om met een brede blik naar iemand kritiek te kijken, maar impliciet dingen voorschrijven -of beter gezegd anderen beperkingen op te leggen mbt postgedrag- gaat mij te ver.
En daar trek ik dus mijn twijfels bij.
quote:
Ik vind het naïef om een probleemtopic als PDD dwingend als een mooi weer topic neer te zetten. Dan sta je imo een beetje buiten de realiteit.
Ik geloof niet dat dat de bedoeling van tijn is, ik denk dat hij meer van het pessimistische karakter van dit topic af wilt. Iets wat ik ook graag wil, want autisme of autisme gerelateerde stoornissen zijn niet alleen maar pessimistisch, er zitten net zo goed voordelen aan (of de voordelen opwegen tegen de nadelen verschilt per persoon uiteraard). En dus mag er wel eens wat minder nadruk worden gelegd op de negatieve aspecten van de syndromen, en wat mij betreft mag jij ook wel eens iets minder duidelijk zijn over je mening.
Het komt inmiddels niet meer over als jouw mening, maar als een opgelegd feit waarmee de hele wereld het maar eens moet zijn.

En kap a.u.b. ook eens met je (poging tot) vernederende reacties als 'TSJAKKKAAAAAAAA, jochie wacht maar tot je moet gaan werken" of "ik spreek jou over 5 jaar nog wel eens". Dat vind je zelf ook niet prettig, getuigende de quote hieronder:
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:27 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Don't know where to go
But I lock and load
Moon explode
pi_82809677
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:36 schreef ikke043 het volgende:

[..]

En daar trek ik dus mijn twijfels bij.
Die mag je vinden, dit is zo ongeveer de eerste keer dat ik protesteer tegen inbreng van Tijn.
quote:
Ik geloof niet dat dat de bedoeling van tijn is, ik denk dat hij meer van het pessimistische karakter van dit topic af wilt. Iets wat ik ook graag wil, want autisme of autisme gerelateerde stoornissen zijn niet alleen maar pessimistisch, er zitten net zo goed voordelen aan (of de voordelen opwegen tegen de nadelen verschilt per persoon uiteraard). En dus mag er wel eens wat minder nadruk worden gelegd op de negatieve aspecten van de syndromen, en wat mij betreft mag jij ook wel eens iets minder duidelijk zijn over je mening.
Tja, een syndroom is per definitie niet positief. Zeker PDD niet, in een maatschappij als de huidige die meer en meer voor PDD-ers ongunstiger wordt. Er worden steeds hogere eisen gesteld mbt werkdruk, snelheid en sociale interactie. Als ik er naast zit, dan hoor ik dat uiteraard graag.

Natuurlijk zijn er ASS-ers die de stoornis heel positief kunnen aanwenden. Helaas dat zijn er maar enkele.

Maar als jij hier tegenover een hele blik gunstige zaken mbt PDD irl maatschappij kan etaleren, dan verneem ik dat graag. Dit is uiteraard serieus en integer bedoeld.
quote:
Het komt inmiddels niet meer over als jouw mening, maar als een opgelegd feit waarmee de hele wereld het maar eens moet zijn.
Ik kan natuurlijk niet duidelijk genoeg zijn dat mijn posting op meningen berusten. Ik zie ze graag weerlegd door anderen. Natuurlijk zie ik graag dat PDD-ers in onze maatschappij alle ruimte krijgen. Niks liever.
quote:
En kap a.u.b. ook eens met je (poging tot) vernederende reacties als 'TSJAKKKAAAAAAAA, jochie wacht maar tot je moet gaan werken" of "ik spreek jou over 5 jaar nog wel eens". Dat vind je zelf ook niet prettig, getuigende de quote hieronder:
[..]
Persoonlijk kunnen we het niet zo goed met elkaar vinden. ik vind jouw reacties vaak ook danig stekelig. So be it.

En verder toch weer een compliment aan het adres van Auti. Ook denk ik dat ons leeftijdsverschil een rol speelt. Ik merk dat ook duidelijk, dat de jeugd van zo rond de twintig heel anders in het leven staat. Het zou zomaar kunnen dat is veel te vroeg ben geboren en dat jouw generatie pas de arbeidsmarkt betreedt waarbij er wel ruimte voor jullie is qua werk en maatschappij..... Voor ons is dat dan helaas veel te laat en wrs een verloren (PDD) generatie.

[ Bericht 0% gewijzigd door EchtGaaf op 14-06-2010 22:03:35 ]
pi_82810276
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:21 schreef ikke043 het volgende:

[..]

Just my 2 cents.
In dat geval..
Jij was toch die ene die bij Defensie wou gaan werken? En mede daardoor ook je diagnose zgn niet in je dossier hebt staan? If so.. Ga maar op zoek naar wat anders

Ik heb het al die tijd voor mij gehouden, omdat ik mensen hun droom gun etc..
Een handboek? Een HANDBOEK??? neuh.. sorry.. ik heb een hoofd.
  maandag 14 juni 2010 @ 22:25:11 #274
247161 ikke043
pi_82811263
quote:
Op maandag 14 juni 2010 22:07 schreef Autidude het volgende:

[..]

In dat geval..
Jij was toch die ene die bij Defensie wou gaan werken? En mede daardoor ook je diagnose zgn niet in je dossier hebt staan? If so.. Ga maar op zoek naar wat anders

Ik heb het al die tijd voor mij gehouden, omdat ik mensen hun droom gun etc..
Oké, maar ik vermoed dat je een gedeelte hebt gemist. Ik was namelijk niet aangenomen op te flexibele gewrichten.
Pech gehad maar ik heb m'n plannen al geruime tijd aangepast.

En houd geen dingen voor je, ik kan wat hebben .
Don't know where to go
But I lock and load
Moon explode
  maandag 14 juni 2010 @ 22:39:22 #275
247161 ikke043
pi_82812224
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:57 schreef EchtGaaf het volgende:

Maar als jij hier tegenover een hele blik gunstige zaken mbt PDD irl maatschappij kan etaleren, dan verneem ik dat graag. Dit is uiteraard serieus en integer bedoeld.
Ik ken persoonlijk maar 1 asperger die waarschijnlijk gaat falen. De andere (3, weliswaar niet veel maar het is iets) hebben her gehaald, met moeite maar het is iig gelukt. En daar zitten 2 bij van ron jou leeftijd.

Verder vermoed ik dat een(eigenlijk meerdere, maar deze maakt het wel heel duidelijk) van mij docenten autistisch is. Die kijkt je namelijk of met heel indringende ogen aan(echt op een manier waarop je zo snel mogelijk weg wilt komen), of hij kijkt het plafond aan. En nog meer rare dingen zoals heel afwezig op het toetsenbord all toetsen aan te tikken.
quote:
Ik kan natuurlijk niet duidelijk genoeg zijn dat mijn posting op meningen berusten. Ik zie ze graag weerlegd door anderen. Natuurlijk zie ik graag dat PDD-ers in onze maatschappij alle ruimte krijgen. Niks liever.
Ik zie het verband niet tussen jouw mening & pdd die alle ruimte krijgen
quote:
Persoonlijk kunnen we het niet zo goed met elkaar vinden. ik vind jouw reacties vaak ook danig stekelig. So be it.
Ik heb niets tegen jou als persoon, ik ben echter wel van mening dat je andere wat vaker in hun waarde mag laten.
Don't know where to go
But I lock and load
Moon explode
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')