Maar wel oranje gektequote:
Ik hoop het ook. Zeker na afgelopen woensdag.quote:Op maandag 14 juni 2010 11:13 schreef Green1 het volgende:
[..]
Ja, ik word er HELEMAAL gestoord van. Ik hoop dat ze verliezen
Het gaat niet om het voetbal, maar om de sociale cohesie die erdoor ontstaat. Het is een uiting van nationalisme onder het mom van voetbal.quote:Op maandag 14 juni 2010 11:13 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ontopic: ik begrijp werkelijk niet wat voetbal mensen compleet hysterisch maakt.
Dat vind ik al helemaal te erg voor woordenquote:Op maandag 14 juni 2010 11:33 schreef ikke043 het volgende:
[..]
Het gaat niet om het voetbal, maar om de sociale cohesie die erdoor ontstaat. Het is een uiting van nationalisme onder het mom van voetbal.
En ik vind het te gek
Jij woon liever in een individualistische maatschappij waar mensen elkaar met rust laten?quote:Op maandag 14 juni 2010 13:07 schreef Green1 het volgende:
[..]
Dat vind ik al helemaal te erg voor woordenbah. Het woord alleen al...
Op een onbewoond eilandquote:Op maandag 14 juni 2010 13:24 schreef ikke043 het volgende:
[..]
Jij woon liever in een individualistische maatschappij waar mensen elkaar met rust laten?
Ik moest hier aan denkenquote:
die is nog van toen ik klein was.ik ga me er oud door voelenquote:Op maandag 14 juni 2010 14:44 schreef ikke043 het volgende:
[..]
Ik moest hier aan denken![]()
![]()
Ik ben jong, maar dit is al zoooo lang geleden![]()
quote:Op maandag 14 juni 2010 13:24 schreef ikke043 het volgende:
[..]
Jij woon liever in een individualistische maatschappij waar mensen elkaar met rust laten?
Jij bent dan ook niet veel ouder als mijquote:Op maandag 14 juni 2010 16:29 schreef francis998 het volgende:
[..]
die is nog van toen ik klein was.ik ga me er oud door voelen
goed gezegd, Tijn. Jij bent gelukkig wel in staat om het tactisch te verwoordenquote:Op maandag 14 juni 2010 18:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad. EG daar was jij nu juist zo op tegen zo'n maatschappij?
Ik heb ook niets met voetbal. Maar ik begrijp dat mensen er plezier aan bleven. Dus laat ik die mensen er van genieten. Ja ik erger mijn er aan. Maar ik heb er geen last van. Ik negeer het gewoon.
Ik mocht de wedstrijd vandaag niets eens kijkenIk moest werken.
![]()
EG je begint mij en andere met je geklaag over alles op de zenuwen te werken. Ik heb er echt genoeg van![]()
Dit deugt niet dat deugt. Etc. Stop daar mee. Niemand neemt je meer serieus en respect krijg je ook niet meer. Mensen gaan inderdaad denken dat autisten onaangepaste mensen zijn. Door hoe jij hier in dit topic en andere topics overkomt.
Van mij mag je best klagen over dingen. Maar genoeg is genoeg. Het woord werk valt hier in dit topic of jij komt weer met een tirade. Alsjeblieft stop daar mee. Mensen blijven en gaan weg daardoor.
Ontopic:
Dat er een verband tussen genetische afwijkingen en autisme bestaat wist ik al. Alleen uit dat artikel blijkt wel weer hoe weinig wij eigenlijk nog weten over onze genen.
Exact, en vaak ook nog een momentopname die plaatsvindt in een periode waar het slechter met je gaat.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:36 schreef ScarFace- het volgende:
Volgend topic gaan we beter om met elkaar. Niet al teveel gezeik meer aub![]()
Ontopic: Als ik dat ADHD topic zo doorlees, met al die verhalen over Psyq, ik vraag me wel af wat voor label ik op dit moment zou krijgen.
Ieder bezoek is maar een momentopname immers.
Maarjah. Iedereen heeft wel wat ook.
Ik heb op dit moment behoorlijk wat moeite thuis bij mn ouders waar ik alweer een tijdje woon na een tijdje uitwonend zijn geweest
Tja, dit kan ik op mijn beurt weer als gezeik om het gezeik beschouwen. Laat ik dit zeggen: jij bent hier niet de maat der dingen en al helemaal niet diegene die anderen gaat voorschrijven hoe die moet gaan posten. Dit topic is van iedereen die wil posten wat hij/zij wil binnen de context van PDD..quote:Op maandag 14 juni 2010 18:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad. EG daar was jij nu juist zo op tegen zo'n maatschappij?
Ik heb ook niets met voetbal. Maar ik begrijp dat mensen er plezier aan bleven. Dus laat ik die mensen er van genieten. Ja ik erger mijn er aan. Maar ik heb er geen last van. Ik negeer het gewoon.
Ik mocht de wedstrijd vandaag niets eens kijkenIk moest werken.
![]()
EG je begint mij en andere met je geklaag over alles op de zenuwen te werken. Ik heb er echt genoeg van![]()
Dit deugt niet dat deugt. Etc. Stop daar mee. Niemand neemt je meer serieus en respect krijg je ook niet meer. Mensen gaan inderdaad denken dat autisten onaangepaste mensen zijn. Door hoe jij hier in dit topic en andere topics overkomt.
Van mij mag je best klagen over dingen. Maar genoeg is genoeg. Het woord werk valt hier in dit topic of jij komt weer met een tirade. Alsjeblieft stop daar mee. Mensen blijven en gaan weg daardoor.
Ontopic:
Dat er een verband tussen genetische afwijkingen en autisme bestaat wist ik al. Alleen uit dat artikel blijkt wel weer hoe weinig wij eigenlijk nog weten over onze genen.
Dankquote:Op maandag 14 juni 2010 21:13 schreef Autidude het volgende:
Mooi gesproken..
Generatie verschil telt ook heel zwaar mee, dit is tevens te vertalen naar levenservaring.
Daar wil ik niemand mee te niet doen, maar het is wel een feit.
Je kan het ook zien als feedback waar je van kunt leren.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:17 schreef EchtGaaf het volgende:
Maar verschillen in leeftijden hoeft geen probleem te zijn wmb. Het begint met respect en vrijheid mbt inbreng.
Ik ben niet te beroerd om met een brede blik naar iemand kritiek te kijken, maar impliciet dingen voorschrijven -of beter gezegd anderen beperkingen op te leggen mbt postgedrag- gaat mij te ver.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:21 schreef ikke043 het volgende:
[..]
Je kan het ook zien als feedback waar je van kunt leren.
Just my 2 cents.
En daar trek ik dus mijn twijfels bij.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:27 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik ben niet te beroerd om met een brede blik naar iemand kritiek te kijken, maar impliciet dingen voorschrijven -of beter gezegd anderen beperkingen op te leggen mbt postgedrag- gaat mij te ver.
Ik geloof niet dat dat de bedoeling van tijn is, ik denk dat hij meer van het pessimistische karakter van dit topic af wilt. Iets wat ik ook graag wil, want autisme of autisme gerelateerde stoornissen zijn niet alleen maar pessimistisch, er zitten net zo goed voordelen aan (of de voordelen opwegen tegen de nadelen verschilt per persoon uiteraard). En dus mag er wel eens wat minder nadruk worden gelegd op de negatieve aspecten van de syndromen, en wat mij betreft mag jij ook wel eens iets minder duidelijk zijn over je mening.quote:Ik vind het naïef om een probleemtopic als PDD dwingend als een mooi weer topic neer te zetten. Dan sta je imo een beetje buiten de realiteit.
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:27 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik ben niet te beroerd om met een brede blik naar iemand kritiek te kijken, maar impliciet dingen voorschrijven -of beter gezegd anderen beperkingen op te leggen mbt postgedrag- gaat mij te ver.
Die mag je vinden, dit is zo ongeveer de eerste keer dat ik protesteer tegen inbreng van Tijn.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:36 schreef ikke043 het volgende:
[..]
En daar trek ik dus mijn twijfels bij.
Tja, een syndroom is per definitie niet positief. Zeker PDD niet, in een maatschappij als de huidige die meer en meer voor PDD-ers ongunstiger wordt. Er worden steeds hogere eisen gesteld mbt werkdruk, snelheid en sociale interactie. Als ik er naast zit, dan hoor ik dat uiteraard graag.quote:Ik geloof niet dat dat de bedoeling van tijn is, ik denk dat hij meer van het pessimistische karakter van dit topic af wilt. Iets wat ik ook graag wil, want autisme of autisme gerelateerde stoornissen zijn niet alleen maar pessimistisch, er zitten net zo goed voordelen aan (of de voordelen opwegen tegen de nadelen verschilt per persoon uiteraard). En dus mag er wel eens wat minder nadruk worden gelegd op de negatieve aspecten van de syndromen, en wat mij betreft mag jij ook wel eens iets minder duidelijk zijn over je mening.
Ik kan natuurlijk niet duidelijk genoeg zijn dat mijn posting op meningen berusten. Ik zie ze graag weerlegd door anderen. Natuurlijk zie ik graag dat PDD-ers in onze maatschappij alle ruimte krijgen. Niks liever.quote:Het komt inmiddels niet meer over als jouw mening, maar als een opgelegd feit waarmee de hele wereld het maar eens moet zijn.
Persoonlijk kunnen we het niet zo goed met elkaar vinden. ik vind jouw reacties vaak ook danig stekelig. So be it.quote:En kap a.u.b. ook eens met je (poging tot) vernederende reacties als 'TSJAKKKAAAAAAAA, jochie wacht maar tot je moet gaan werken" of "ik spreek jou over 5 jaar nog wel eens". Dat vind je zelf ook niet prettig, getuigende de quote hieronder:
[..]
In dat geval..quote:Op maandag 14 juni 2010 21:21 schreef ikke043 het volgende:
[..]
Je kan het ook zien als feedback waar je van kunt leren.
Just my 2 cents.
Oké, maar ik vermoed dat je een gedeelte hebt gemist. Ik was namelijk niet aangenomen op te flexibele gewrichten.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:07 schreef Autidude het volgende:
[..]
In dat geval..
Jij was toch die ene die bij Defensie wou gaan werken? En mede daardoor ook je diagnose zgn niet in je dossier hebt staan? If so.. Ga maar op zoek naar wat anders![]()
Ik heb het al die tijd voor mij gehouden, omdat ik mensen hun droom gun etc..
Ik ken persoonlijk maar 1 asperger die waarschijnlijk gaat falen. De andere (3, weliswaar niet veel maar het is iets) hebben her gehaald, met moeite maar het is iig gelukt. En daar zitten 2 bij van ron jou leeftijd.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:57 schreef EchtGaaf het volgende:
Maar als jij hier tegenover een hele blik gunstige zaken mbt PDD irl maatschappij kan etaleren, dan verneem ik dat graag. Dit is uiteraard serieus en integer bedoeld.
Ik zie het verband niet tussen jouw mening & pdd die alle ruimte krijgenquote:Ik kan natuurlijk niet duidelijk genoeg zijn dat mijn posting op meningen berusten. Ik zie ze graag weerlegd door anderen. Natuurlijk zie ik graag dat PDD-ers in onze maatschappij alle ruimte krijgen. Niks liever.
Ik heb niets tegen jou als persoon, ik ben echter wel van mening dat je andere wat vaker in hun waarde mag laten.quote:Persoonlijk kunnen we het niet zo goed met elkaar vinden. ik vind jouw reacties vaak ook danig stekelig. So be it.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |