ik had zin om naar het dunya te gaan, maar met dit weer echt niet...eindig je helemaal onder de blubber!.quote:Op zondag 30 mei 2010 12:54 schreef sempron2400 het volgende:
Het is wel heel erg droevig. Ook sneu voor de organisatoren van het Dunya festival in Rotterdam, dat het weer regent. Het is, zeker in het westen, nog gewoon hartje winter.
Als het zo doorgaat, is de kerk straks een lid kwijt. Ik merk steeds meer dat mensen liever met anderen praten en dat ik er maar als joker bij sta. Maar ik wil ook geen contact terugwinnen door mensen een schuldgevoel aan te praten. Dus ik wil meer tact gebruiken. Klagen kan altijd nog op internet. "Kan God mensen ook alles gaan afnemen zoals bij Job gebeurde", lijkt me wel een mooie start om er over te praten met anderen.
Is goed bedacht maar deels een beetje onduidelijk, maar goed ik ben ook niet zo gelovig ingesteld dus een vergelijking maken tussen die 2 is in mijn geval dan behoorlijk lastig.quote:"Kan God mensen ook alles gaan afnemen zoals bij Job gebeurde",
hier is het nu een klein beetje droger, maar bah..het lijkt net herfstquote:Op zondag 30 mei 2010 13:05 schreef Pandora73 het volgende:
Ja het is weer typisch Pinkpop-weer he... Regen! Dus weer lekker velden vol modder enzo. Ach, het hoort er een beetje bij he.
Het waait hier (omgeving Arnhem) ook fors trouwens.
Nu is het droog en de zon schijntquote:Op zondag 30 mei 2010 12:54 schreef sempron2400 het volgende:
Het is wel heel erg droevig. Ook sneu voor de organisatoren van het Dunya festival in Rotterdam, dat het weer regent. Het is, zeker in het westen, nog gewoon hartje winter.
Als het zo doorgaat, is de kerk straks een lid kwijt. Ik merk steeds meer dat mensen liever met anderen praten en dat ik er maar als joker bij sta. Maar ik wil ook geen contact terugwinnen door mensen een schuldgevoel aan te praten. Dus ik wil meer tact gebruiken. Klagen kan altijd nog op internet. "Kan God mensen ook alles gaan afnemen zoals bij Job gebeurde", lijkt me wel een mooie start om er over te praten met anderen.
Jij hebt liever regen?quote:
Yo Sean!quote:Op zondag 30 mei 2010 20:02 schreef SeanDaley het volgende:
Ik vind de zon wel fijn, maar ik kan me beter concentreren als het regent.
Nee, ik ben boos dat de zon pas komt als ik al de hele dag in de regen heb moeten staan. En dat ie dan pas komt als ik weg ga. *gromt nog eens*quote:
Hey, ja wel prima. Zo lang er niet veel gebeurd tegelijk, gaat alles wel neutraal tot prima. Ik ben niet echt zo actief op Fok, ik vind het merendeels van de community een beetje eentonig, alsof ik steeds dezelfde topics lees alleen dan een andere titel/ echt zo een contest waar iedereen de grappigste reactie wil + het feit dat de posts van willekeurige topics veel te snel gaan. Als ik klik op actieve topics, en dan nog een keer, zie ik gewoon 2 verschillende lijsten haha. Hoe gaat het verder met jou?quote:Op zondag 30 mei 2010 22:09 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Yo Sean!
Long time no see! Hoe gaat ie dan?![]()
Ik las het gister net te laat, maar heb de aflevering zojuist gezien op uitzendinggemist.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:31 schreef tijnbrein het volgende:
Nu bij Jong op ned3 gaat het over autisme
Mooi, auti. Goed slapen betekend meestal ook een goed begin van de dagquote:Op maandag 31 mei 2010 08:13 schreef Autidude het volgende:
Ik heb gewoon 8.5 uur lang geslapen!! Aan één stuk door!![]()
Dit gaat vast een mooie dag worden..
Ik hoop dat mijn laatste mailtje in goede aarde is gevallen, autist (quote:Op zondag 30 mei 2010 14:53 schreef sempron2400 het volgende:
Hey eh... schoppie jongens... en meisjes. En ik ga naar het Bijbelstudie uitje. Eerst ff mijn biertje opdrinken.
Ben echt benieuwd. Ik ben wel 20 minuten te laat, maar ja, Franse slag he
En ik heb mailtje naar de dominee gestudeerd. Dat ik het heel leuk vind om naar de kerk te blijven gaan, maar wel als ik er een beetje bij betrokken word. En het is bekend dat de kerken leeglopen... dus denk dat de mensen misschien toch bereid zijn water bij de wijn te doen.
Ook gemistquote:Op maandag 31 mei 2010 09:50 schreef Autidude het volgende:
[..]
Ik las het gister net te laat, maar heb de aflevering zojuist gezien op uitzendinggemist.
Thnxs voor de tip man, heel goede uitzending.
Omdat het kanquote:Op zondag 30 mei 2010 22:09 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Yo Sean!
Long time no see! Hoe gaat ie dan?![]()
@ topic
Waarom is fucksnaam zo'n niet optimistische TT ? Sempron wordt er helemaal droevig van![]()
seriously, volgende keer niet doen, vind ik stom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |