fok..quote:
2000 bruto..quote:Op zondag 30 mei 2010 12:01 schreef RooieHoed het volgende:
+/- 1/3e van je inkomen. (bruto).
Je zal dus ongeveer 2200/2300 bruto verdienen. Ik zou targetten op +/- 600 euro.
Precies, tussen 500-600 euroquote:Op zondag 30 mei 2010 12:01 schreef RooieHoed het volgende:
+/- 1/3e van je inkomen. (bruto).
Je zal dus ongeveer 2200/2300 bruto verdienen. Ik zou targetten op +/- 600 euro.
Tijd om te leren met budgetten om te gaan en prioriteiten te stellen.quote:Op zondag 30 mei 2010 12:11 schreef Thanaz het volgende:
met 500 a 600 euro hou ik dan nog geld om te kunnen sparen voor een vakantie, het wordt allemaal heel krap..lekker kleding shoppen zit er ook niet meer in.. laat staan als ik met chicks af en toe wat leuks wil gaan doen.. man ik wist niet dat het zo tough was..
Welkom in de grote mensenwereld..quote:Op zondag 30 mei 2010 12:11 schreef Thanaz het volgende:
met 500 a 600 euro hou ik dan nog geld om te kunnen sparen voor een vakantie, het wordt allemaal heel krap..lekker kleding shoppen zit er ook niet meer in.. laat staan als ik met chicks af en toe wat leuks wil gaan doen.. man ik wist niet dat het zo tough was..
Tsja, prioriteiten stellen.quote:Op zondag 30 mei 2010 12:11 schreef Thanaz het volgende:
ik denk dat ik voor mij zelf alvast ga uitrekenen wat mijn vaste en variabele lasten zullen zijn..quote:Op zondag 30 mei 2010 12:14 schreef Dromer het volgende:
[..]
Tijd om te leren met budgetten om te gaan en prioriteiten te stellen.
Vakantiegeld?quote:Op zondag 30 mei 2010 12:11 schreef Thanaz het volgende:
met 500 a 600 euro hou ik dan nog geld om te kunnen sparen voor een vakantie
What the f*ck.... ik moet het met 1000 euro netto doen en het lukt me allemaal nog prima ... geezquote:Op zondag 30 mei 2010 12:11 schreef Thanaz het volgende:
dan heb je waarschijnlijk een lage huur.. of je eet bar weinig..quote:Op zondag 30 mei 2010 17:59 schreef NoktetMort het volgende:
[..]
What the f*ck.... ik moet het met 1000 euro netto doen en het lukt me allemaal nog prima ... geez
Nee, net zoveel als de 500 euro die geschat wordt (Krijg wel huurtoeslag.).quote:Op zondag 30 mei 2010 21:18 schreef Thanaz het volgende:
[..]
dan heb je waarschijnlijk een lage huur.. of je eet bar weinig..
Ze willen een mix hebben. Als je eenmaal binnen bent maakt het niet uit hoeveel je verdient maar als ze toch in een nieuwe huurder moeten binnen halen dan liever een huurder met een middeninkomen dan een bijstandstrekker.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:24 schreef announcement het volgende:
Ik zit in een sociale huurwoning van 435 euro per maand. Wat gek is, is dat ik maandelijks 5 x de bruto huur (2175 euro) moest verdienen om er destijds voor in aanmerking te komen. Terwijl en ook uitkeringstrekkers in wonen. Rare lui die woningcorporaties.
Ik zou zoeken rond 5 á 600 euro.
Idd waar. Je moet in A'dam toch wel minimaal 10 jaar staan ingeschreven om ergens in Amsterdam Noord of Osdorp o.i.d. iets te vinden. Voor Zuideramstel etc moet je nog een stuk langer staan ingeschreven. Of een urgentieverklaring hebben.quote:Op maandag 31 mei 2010 08:34 schreef donald_dick het volgende:
Probeer maar eens uberhaubt een woning te krijgen in Amsterdam voordat je je zorgen maakt over de financiën
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |