Klopt. Ik heb het aangepast.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:10 schreef ItaloDancer het volgende:
Nicealleen staat er twee keer NOS waar je waarschijnlijk één keer NPS bedoelt?
![]()
Helemaal mee eens. Baat het niet, dan schaadt het niet.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:43 schreef Greys het volgende:
Maar er zijn ook niet echt artiesten die er door in het slop geraakt zijn.
Nederlandse artiesten zijn altijd zo bang hun goede naam te verliezen op het songfestival, maar dat is eigenlijk geenszins aan de orde. Willeke Alberti kreeg maar vier punten, was daarna nog minstens zo populair. De mensen die haar al geweldig vonden, vonden dat nog steeds en de mensen die het niet interesseerde waren het vier minuten later weer vergeten
Kortom, ik denk ook dat 'De Artiesten' van Nederland eens niet zo bang moeten zijn voor hun 'goede naam'. Het zou ze juist sieren als ze zich er voor in zouden zetten om Nederland weer eens op de Songfestivalkaart te zetten.
Idd en dat is het in Nederland niet en dan krijg je Tros effectenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:27 schreef Socios het volgende:
Het festival dient omroeponafhankelijk te zien.
Als je dat nou naar de TROS of de NPO stuurt. Er is maar 1 manier om dit gedrocht wat de TROS heet te stoppen door ze flink onder vuur nemen. Misschien kan je er aandacht voor vragen bij Giel Beelen ofzo. De enige manier waarop dit gestopt kan worden is als de NPO in gaat zien dat de TROS geen goede leverancier is voor het Songfestival. En elke vorm van Engelse muziek van het Songfestival gaat weren. Tot die tijd moeten we hopen als de NPS de rechten wil kopen van TROS.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 01:49 schreef Boldface het volgende:
Hij is er dan toch gekomen, mijn column. Ik kwak 'm hier neer.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |