Dat ook (kijk maar naar gisteren haha), en verjaardagen ookquote:Op zondag 30 mei 2010 09:38 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ja. Om het even op het shoppen terug te brengen. Als ik zelf de stad in moet vind ik nooit iets. Maar als iemand anders gaat en ik ga mee, meng, ik ga los! Ineens allemaal leuke dingen
Ja, ik weet niet hoe dat komt, minder gefocust om iets te moeten kopen ofzo...quote:Op zondag 30 mei 2010 09:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat ook (kijk maar naar gisteren haha), en verjaardagen ook
Ze heeft vannacht nog wat gepostquote:Op zondag 30 mei 2010 09:40 schreef Marlalala het volgende:
Hoe zou het met c_a zijn?Na die heerlijke drankmix van haar hahaha.
Ik voel mezelf alsof ik gisteren een pakje sigaretten en twee flessen wijn heb weggemoffeld, pffff.
Hahahaha ja, dat was de bananlikeur die dat veroorzaakte. Ik vind haar zo grappigquote:Op zondag 30 mei 2010 09:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Ze heeft vannacht nog wat gepost![]()
Over vogeltjes die fluiten, maar dat kan ook in haar hoofd hebben gezeten
Ben je zo brak dan?quote:Op zondag 30 mei 2010 09:40 schreef Marlalala het volgende:
Hoe zou het met c_a zijn?Na die heerlijke drankmix van haar hahaha.
Ik voel mezelf alsof ik gisteren een pakje sigaretten en twee flessen wijn heb weggemoffeld, pffff.
Ze is geweldigquote:Op zondag 30 mei 2010 09:43 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Hahahaha ja, dat was de bananlikeur die dat veroorzaakte. Ik vind haar zo grappig
Ja maar niet gerookt en ook niet gedronkenquote:
Okee, lastigquote:Op zondag 30 mei 2010 09:45 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ja maar niet gerookt en ook niet gedronkenIk heb dat gewoon allemaal niet nodig om me zo te voelen
quote:Op zondag 30 mei 2010 09:48 schreef Kally het volgende:
Ik heb nog steeds last van opruimwoede geloof ik, daar ga ik vandaag eens even gebruik van maken
quote:Op zondag 30 mei 2010 09:48 schreef Marlalala het volgende:
[..]
je mag hier ook wel flink boos worden
strijkenquote:Op zondag 30 mei 2010 09:49 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Ik zit tegen een paar dingen aan te hikken, zoals mijn strijkdus die gaat eraan vandaag
Nou ja dat doen mijn jongens sowiesoquote:Op zondag 30 mei 2010 09:50 schreef Marlalala het volgende:
[..]
strijkenvreselijk vind ik dat! Ik doe het ook nooit tot ik iets nodig heb.
Pff, ik houd erg van opgeruimd maar op de een of andere manier maak ik ook snel weer een puinzooi.
Hehehe ik dus ook! Ik moet eigenlijk gewoon een heleboel zooi weggooien.quote:
Vraag me af of Gomi de F1 nog gaat meemaken vandaagquote:Op zondag 30 mei 2010 09:52 schreef Kally het volgende:
Dus vandaag ga ik strijken tijdens de F1, sorry Gomi
Jongste heeft een vrij kleine kamer, dus weinig ruimte om er ook nog een kledingkast in kwijt te kunnen. Nu heb ik een hele grote gangkast en daar wil ik zijn kledingkast in hebben, maar die moet eerst flink leeg zeg maarquote:Op zondag 30 mei 2010 09:54 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Hehehe ik dus ook! Ik moet eigenlijk gewoon een heleboel zooi weggooien.
En iets doen aan papier, ik smijt het altijd maar op de tafel![]()
Oh en vaste plekken zoeken voor spullen!
Het begint 14.00u, althans de echte race, zal toch welquote:Op zondag 30 mei 2010 09:54 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Vraag me af of Gomi de F1 nog gaat meemaken vandaag
Ohh dat is echt een zondagklus jaquote:Op zondag 30 mei 2010 09:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Jongste heeft een vrij kleine kamer, dus weinig ruimte om er ook nog een kledingkast in kwijt te kunnen. Nu heb ik een hele grote gangkast en daar wil ik zijn kledingkast in hebben, maar die moet eerst flink leeg zeg maar![]()
Maar ja dat is een rommelhok
Hahaha nou op een gegeven moment wist ik niet meer of het nou c_a of gomi was. Hij begon ook al aardig Frans te typenquote:Op zondag 30 mei 2010 09:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Het begint 14.00u, althans de echte race, zal toch wel
Ik denk ook niet dat ik het vandaag ga klaren die klusquote:Op zondag 30 mei 2010 09:57 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ohh dat is echt een zondagklus jaDrama!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |