De meet die er eventueel gaat komen en waar Mar en Kal het net over hadden.quote:
Nou ik vond mijn stoere broer al erg genoeg, fijn nog 1 erbij die zich met je bemoeitquote:Op zondag 30 mei 2010 10:31 schreef D. het volgende:
[..]
Het kan voor een meisje ook geen kwaad 2 hele stoere broers te hebben he
Ik heb twee weken minimaal niet opgelet, dus dat kan ik niet weten.quote:
Nee nou we zijn er mee bezigquote:Op zondag 30 mei 2010 10:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb twee weken minimaal niet opgelet, dus dat kan ik niet weten.
Die houden elkaar in evenwichtquote:Op zondag 30 mei 2010 10:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ik vond mijn stoere broer al erg genoeg, fijn nog 1 erbij die zich met je bemoeit
Oh dat is fijnquote:Op zondag 30 mei 2010 10:22 schreef Kally het volgende:
Jongens komen net thuis, ze vinden hun zusje gelukkig erg leuk
We hadden het er een half uur geleden over, DUs als je had teruggelezen...quote:Op zondag 30 mei 2010 10:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb twee weken minimaal niet opgelet, dus dat kan ik niet weten.
Ohquote:Op zondag 30 mei 2010 10:24 schreef D. het volgende:
Ik ben er vannacht om 6:30u uitgegaan om een raadsel op te lossen
Teruglezen is voor mensen die niets anders te doen hebben.quote:Op zondag 30 mei 2010 10:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
We hadden het er een half uur geleden over, DUs als je had teruggelezen...
En jij moet stofzuigenquote:Op zondag 30 mei 2010 10:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Teruglezen is voor mensen die niets anders te doen hebben.
Het ging over koeien, kippen en varkensquote:
Oh ja, ik heb één broer. Die was ook maar meteen vader van ons allemaal. Kon zo irritant zijn als hij je betrapte met ietsquote:Op zondag 30 mei 2010 10:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ik vond mijn stoere broer al erg genoeg, fijn nog 1 erbij die zich met je bemoeit
quote:
Dat klopt, ook nog ontbijten, een nieuw brood bakken en niet vergeten de kip voor de tajine van vanavond er uit te leggen.quote:
quote:Op zondag 30 mei 2010 10:36 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Oh ja, ik heb één broer. Die was ook maar meteen vader van ons allemaal. Kon zo irritant zijn als hij je betrapte met iets
Ja!quote:Op zondag 30 mei 2010 10:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Hou op
En dan zeker als hij ineens op jou uitgaansplekken kwam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |